Διατροφή

Αμύγδαλα σνακ: Σπιτικά σνακ με αμύγδαλο για αυτό το φθινόπωρο

Αμύγδαλα σνακ: Σπιτικά σνακ με αμύγδαλο για αυτό το φθινόπωρο

Αμύγδαλα σνακ: Το αμύγδαλο αποτελεί έναν εξαιρετικό καρπό, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε γεύμα. Εδώ θα βρείτε δύο ιδέες για σνακ με αμύγδαλο με φθινοπωρινό άρωμα και γεύσεις.

Τα αμύγδαλα είναι σίγουρα ένα από τα πιο αγαπημένα σνακ σε ολόκληρο τον κόσμο. Με τη λεπτή, βουτυρώδη γεύση και την ευελιξία τους, μπορούν εύκολα να καταναλωθούν μόνα τους ή ως μέρος ενός μείγματος. Κάθε μερίδα μπορεί να σας χορτάσει και να σας δώσει ένα jumpstart ανεξάρτητα από την κατάσταση ή την ώρα της ημέρας. Παρακάτω θα βρείτε δύο υγιεινά σνακ με πρωταγωνιστή το αμύγδαλο.

Ψημένα αμύγδαλα με άρωμα κανέλας

Συστατικά

  • 2 φλιτζάνια ολόκληρα αμύγδαλα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα
  • ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

Οδηγίες

  • Προθερμαίνετε το φούρνο στους 250º.
  • Σε ένα μεγάλο μπολ, προσθέστε αμύγδαλα, κανέλα, αλάτι και ελαιόλαδο.
  • Ρίξτε για να καλύψετε καλά όλα τα αμύγδαλα. Απλώστε σε ένα ταψί σε μία στρώση.
  • Ψήστε για 1 ώρα, αφαιρέστε από το φούρνο και σερβίρετε αμέσως ή φυλάξτε σε αεροστεγές δοχείο.

Διατροφική αξία

Για μερίδα με μέγεθος σερβιρίσματος: ¼ φλ.

  • Θερμίδες: 154
  • Ζάχαρη: 1 γρ
  • Νάτριο: 148 mg
  • Λίπος: 14 γρ
  • Berνα: 3 γρ
  • Πρωτεΐνη: 5 γρ

Πώς να φτιάξετε βούτυρο αμυγδάλου (βασική συνταγή)

Πώς να κάνετε το βούτυρο αμυγδάλου σπίτι; Είναι πολύ εύκολο, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να σημειώσετε σχετικά με τη διαδικασία.

  • Ψήστε τα αμύγδαλα. Αρχικά, θα ψήσετε τα αμύγδαλα στο φούρνο για να αναδείξετε τη γεύση τους. Επίσης, αναμειγνύονται καλύτερα όταν είναι ζεστά.
  • Ανακατέψτε τα. Μόνο που θα πρέπει να τα ανακατέψετε για αρκετή ώρα! Αφού ψήσετε τα αμύγδαλα, ρίξτε τα σε έναν επεξεργαστή τροφίμων και ανακατέψτε τα. Θα δείτε ότι περνούν από στάδια: θα είναι πραγματικά εύθρυπτα στην αρχή και μετά θα γίνουν ρευστά. Τέλος, θα γίνουν κρεμώδη: η τέλεια βουτυρώδης υφή. Ο ακριβής χρόνος εξαρτάται από την ηλικία των ξηρών καρπών: έτσι θα είναι διαφορετικός κάθε φορά.
  • Προσθέτουμε λάδι όσο χρειάζεται. Και πάλι, αυτό εξαρτάται από τα αμύγδαλα που χρησιμοποιείτε. Μερικές φορές η υφή θα είναι πολύ ξηρή. Σε αυτή την περίπτωση προσθέστε λίγο λάδι, έτσι ώστε να αποκτήσετε μια πιο κρεμώδη υφή.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αλλεργία στα αμύγδαλα εκπέμπει SOS

2 εξωτικές συνταγές με αμύγδαλα που σας ταξιδεύουν

Φτιάξτε γάλα αμυγδάλου στο σπίτι & απολαύστε πλούσια γεύση

Τα αμύγδαλα βελτιώνουν τις αθλητικές επιδόσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι το άμυλο και γιατί είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής

Άμυλο: Τα αμυλούχα τρόφιμα είναι η κύρια πηγή υδατανθράκων για τους περισσότερους ανθρώπους. Παίζουν καθοριστικό ρόλο σε μια θρεπτική, καλά ισορροπημένη διατροφή, καθώς παρέχουν στον οργανισμό γλυκόζη, η οποία είναι η κύρια πηγή ενέργειας για κάθε κύτταρο. Παρέχουν επίσης μια σειρά από βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σοκολατόπιτα με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Σοκολατόπιτα μπανάνα: Ποιος δε λατρεύει ένα πλούσιο γλυκό με σοκολάτα και μπανάνα; Με τον συνδυασμό του φυστικοβούτυρου, το γευστικό αποτέλεσμα πραγματικά απογειώνεται.

Βελγικό μοσχάρι Carbonnade με μπύρα

Μοσχάρι Carbonnade a la Flamande: Ταξιδεύουμε στο Βέλγιο και δοκιμάζουμε το εμβληματικό μοσχάρι carbonnade, παραδοσιακά μαγειρεμένο με τοπική μπύρα.

Τα προτερήματα της πρωτεΐνης στο πρωινό σας

Πρωινό πρωτεΐνη: Επιβραδύνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων και ενισχύοντας το αίσθημα του κορεσμού, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη στα πλαίσια ενός υγιεινού πρωινού.