Διατροφή

Αμύγδαλα παιδιά διατροφή: Οι ευεργετικές ιδιότητες της κατανάλωσης αμυγδάλων από παιδιά

Αμύγδαλα παιδιά διατροφή: Οι ευεργετικές ιδιότητες της κατανάλωσης αμυγδάλων από παιδιά

Αμύγδαλα παιδιά διατροφή: Τα αμύγδαλα προσφέρουν σημαντικά οφέλη στα παιδιά και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να τα εντάξουμε στην καθημερινή τους διατροφή.

Η κατανάλωση αμυγδάλων είναι ευεργετική για την υγεία των παιδιών καθώς ανήκει στα superfoods που συμβάλλουν στη σωστή διατροφή. Τα αμύγδαλα έχουν μηδενικά γλυκαιμικά φορτία και αυτό είναι κάτι που ενισχύει το πεπτικό σύστημα ενός παιδιού. Τα αμύγδαλα έχουν επίσης την ικανότητα να συμβάλλουν σημαντικά την ανοσία των παιδιών ενισχύοντας τα οστά και τα δόντια.

Αμύγδαλα & παιδιά: Οφέλη

  • Αυξάνει το IQ: Σε σχέση με τα παιδιά, τα αμύγδαλα επιταχύνουν τη διαδικασία ανάπτυξης του εγκεφάλου. Αυτό συμβαίνει γιατί η πρωτεΐνη που βρίσκεται στα αμύγδαλα βοηθά στην αποκατάσταση των κυττάρων του εγκεφάλου. Περιέχουν βιταμίνη Ε και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία λειτουργούν επίσης ευεργετικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Ταυτόχρονα περιέχουν μαγνήσιο, το οποίο ενισχύει και διατηρεί το νευρικό σύστημα υγιές.
  • Αυξάνει τη μνήμη: Η κατανάλωση αμυγδάλων βελτιώνει τη μνήμη στα παιδιά. Είναι γνωστό ότι τα αμύγδαλα συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της μνήμης.  Άλλωστε περιέχουν βιταμίνη Ε, που οξύνει την εστίαση και βελτιώνει τη μνήμη.
  • Ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα: Ένα άλλο πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρουν στα παιδιά τα αμύγδαλα είναι ότι ενισχύουν την ανοσία τους σε διάφορες ασθένειες και ιούς. Ως εκ τούτου τα παιδιά πρέπει να τρέφονται όσο το δυνατόν πιο τακτικά με αμύγδαλα. Ιδιαίτερα μάλιστα λόγω της αύξησης των κρουσμάτων του κορωνοϊού. Ο συγκεκριμένος ξηρός καρπός που είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά προστατεύει και ως προς την πήξη του αίματος εφόσον περιέχει πρωτεΐνη και σίδηρο.

  • Πηγή ενέργειας: Τα αμύγδαλα μπορούν να είναι ένα υπέροχο σνακ για τα παιδιά. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το καταφέρετε αυτό. Η κατανάλωση αμυγδάλου αυξάνει την ενέργειά μας. Άλλωστε είναι γεμάτα βιταμίνες και ιδιαίτερα μαγνήσιο που βοηθούν στην παροχή άμεσης ενέργειας. Καλό θα είναι επίσης να έχουμε κατά νου ότι το μαγνήσιο είναι υπεύθυνο για την ανακούφιση από την κούραση και από πόνο των μυών. Γεγονός που είναι ότι καλύτερο για τα παιδιά αφού η κούραση λόγω των αυξημένων επιπέδων ενέργειας είναι αυτή που καταβάλλει τα παιδιά.
  • Ισχυρός σύμμαχος των οστών: Η ενίσχυση της οστικής μάζας είναι επίσης ένας λόγος που πρέπει τα παιδιά να τρώνε αμύγδαλα. Τα αμύγδαλα εκτός όλων των άλλων στοιχείων περιέχουν και ασβέστιο, το οποίο είναι υπεύθυνο για την ισχυροποίηση και την αύξηση των οστών. Άρα σκεφτείτε πόσο ζωτικής σημασίας είναι η κατανάλωσή τους εφόσον τα παιδιά τραυματίζονται σχεδόν κάθε μέρα ενώ παίζουν και πάντα υπάρχει και ο κίνδυνος του σπασίματος ή του κατάγματος.

Εισάγετε τα αμύγδαλα στην διατροφή των παιδιών σας και απολαύστε τα πλεονεκτήματά τους.

 

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φτιάξτε γάλα αμυγδάλου στο σπίτι & απολαύστε πλούσια γεύση

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη και απαραίτητα αμινοξέα

Διατροφή : Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Υγιεινά τρόφιμα: Έτσι θα οχυρώσετε τον οργανισμό σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι θαυματουργές ιδιότητες του καρότου και στα φύλλα του

Φύλλα καρότου: Όλοι γνωρίζουμε για τις εξαιρετικές ιδιότητες του καρότου, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας. Εξίσου υγιεινά όμως είναι και τα φύλλα καρότου, τα οποία συχνά παραβλέπουμε.

Τα οφέλη των αμυλούχων τροφών για την υγεία

Άμυλο διατροφή: Το άμυλο είναι η πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον άνθρωπο. Το σώμα αφομοιώνει το άμυλο μεταβολίζοντας το σε γλυκόζη, η οποία περνά στην κυκλοφορία του αίματος και κυκλοφορεί στο σώμα. Η γλυκόζη τροφοδοτεί σχεδόν κάθε κύτταρο, ιστό και όργανο του σώματος.

Περουβιανό κοτόπουλο με αβοκάντο και σαλάτα κινόα

Περουβιανό κοτόπουλο: Γεύσεις από την Λατινική Αμερική προσφέρουν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη, που το χαρακτηρίζει η φρεσκάδα. Μια πανδαισία χρωμάτων, υφών και ποιοτικών υλικών στο πιάτο σας.

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Λαχταριστή συνταγή της Αργεντινής με αρωματικά βότανα

Μπακαλιάρος με αμύγδαλα: Δοκιμάστε μια συνταγή με ψάρι από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ωκεανού και την μακρινή Αργεντινή, σε συνδυασμό με αρωματικά βότανα και καβουρδισμένα αμύγδαλα.

Patacon με μπανάνες: Μια συνταγή από την Κολομβία που αξίζει να τολμήσετε

Patacon με μπανάνες: Τα patacon είναι πολύ ευέλικτη συνταγή και μπορούν εύκολα να αναμειχθούν με πολλά άλλα συστατικά, όπως το γουακαμόλε ή το τυρί. Να θυμάστε ότι σερβίρετε ζεστό και ρίχνετε από πάνω τους μια πρέζα αλάτι.

Bacon Cheeseburger Pasta: Ζυμαρικά με μπέικον και γεύση burger που θα σας ξετρελάνουν

Bacon Cheeseburger Pasta: Εάν βρίσκεστε σε δίλημμα για το φαγητό που θέλετε να απολαύσετε και το μυαλό σας έχει χωριστεί ανάμεσα σε burger και ζυμαρικά, τότε αυτή εδώ η συνταγή πρόκειται να σας λύσει τα χέρια και να σας συναρπάσει γευστικά!

Πώς λειτουργεί η τάση προς την ανθυγιεινή διατροφή και πώς να τη σταματήσουμε

Κάποια στιγμή, ένας γιατρός μου εξήγησε ότι η κατανάλωση μεγάλων δόσεων αλατιού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού ανεξαρτήτως της αρτηριακής πίεσης. Με άλλα λόγια, η χαμηλή μου πίεση δεν με προστατεύει από τον κίνδυνο, ενώ εγώ δεν το γνώριζα καν αυτό.