Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Αλλαγή διατροφής: Η αλλαγή διατροφής μετά τα 40 θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς

Αλλαγή διατροφής: Η αλλαγή διατροφής μετά τα 40 θα σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς

Αλλαγή διατροφής: Οι γυναίκες υφίστανται πολλαπλές σωματικές αλλαγές στη διάρκεια της ζωής τους. Ξεκινά από την εφηβεία και τελειώνει με την εμμηνόπαυση.

Οι γυναίκες υφίστανται πολλαπλές σωματικές αλλαγές στη διάρκεια της ζωής τους. Ξεκινά από την εφηβεία και τελειώνει με την εμμηνόπαυση. Σε όλες αυτές τις περιόδους, βιώνουν επίσης αλλαγές και αλλαγές στην ικανότητα του σώματος να λειτουργεί. Για παράδειγμα, η εμμηνόπαυση από μόνη της επιφέρει αλλαγές όπως επιδείνωση της υγείας των οστών, αλλαγές στην όρεξη, επιπτώσεις στην ψυχική υγεία κ.λπ. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για τον οποίο οι γυναίκες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές με τη διατροφή τους μετά τα 40. Υπάρχουν ορισμένα είδη τροφών που δεν πρέπει να χάσετε.

Εάν το κάνουν, θα επιδεινώσει την υγεία τους και θα κάνει την εμμηνόπαυση πιο δύσκολη στην αντιμετώπιση. Μην χάσετε λαχανικά πλούσια σε νιτρικά άλατα. Όταν οι γυναίκες φτάνουν τα 40, διατρέχουν ήδη υψηλό κίνδυνο διατροφικών ελλείψεων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ασθένειες. Επομένως, το να κόψετε εντελώς τις θερμίδες δεν είναι η λύση. Εστιάστε σε τροφές που έχουν καλή και υγιεινή περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά όχι κορεσμένα και τρανς λιπαρά. Καθώς οι γυναίκες μεγαλώνουν, χάνουν μυϊκή μάζα.

Εάν είστε τακτικός στο γυμναστήριο, μπορεί να είστε πιο υγιής σε σύγκριση με άλλους, αλλά θα εξακολουθήσετε να χάνετε τους μύες σας εάν δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη. Η κατανάλωση φυτικών ινών θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τη χοληστερόλη και την αύξηση βάρους. Όμως, η μείωση των τροφίμων δεν είναι η λύση.

Τρώτε αρκετά και τρώτε υγιεινά

Τρώτε χωρίς ενοχές και τρώτε υγιεινά. Αυτό πρέπει να είναι το σύνθημα. Το να μην τρώτε δεν είναι ποτέ η απάντηση και επίσης ποτέ δεν θα βοηθήσει το σώμα σας να πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε ειδικά καθώς μεγαλώνετε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φροντίστε το σώμα σας για να νιώθετε πάντα όμορφες!

Αντιμετωπίστε το καθημερινό άγχος με απλά βήματα

Συμβουλές για όσους ξεκινούν την άσκηση για πρώτη φορά

Tips για να διατηρήσετε το βάρος σας

Πόσο ωφέλιμες είναι οι σαλάτες για τον οργανισμό μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να φτιάξετε αγριογούρουνο;

Αγριογούρουνο μαγειρική: Το μαγείρεμα αγριογούρουνου μπορεί να είναι μια ικανοποιητική γαστρονομική εμπειρία, προσφέροντας πλούσιο, γευστικό κρέας που είναι λίγο πιο εύρωστο από το εγχώριο χοιρινό.

Τι μπορείτε να φτιάξετε αν έχετε μόνο καρότα κοτόπουλο και ντομάτες;

Φαγητό υλικά: Τα καρότα, το κοτόπουλο και οι ντομάτες προσφέρουν μια ευέλικτη τριάδα συστατικών που μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσουν νόστιμα και θρεπτικά πιάτα.

Πώς να φτιάξετε την δική σας ποικιλία ούζου;

Παρασκευή ούζoυ: Η δημιουργία του δικού σας ούζου, ενός παραδοσιακού ελληνικού αποστάγματος με γεύση γλυκάνισου, είναι μια ανταποδοτική διαδικασία που περιλαμβάνει απόσταξη και προσεκτική επιλογή συστατικών.

Κεφίρ: Θησαυρός προβιοτικών για την υγεία μας

Κεφίρ: Μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, από τη βελτίωση της υγείας του εντέρου και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού έως την υποστήριξη της υγείας των οστών και τη βοήθεια στη διαχείριση του βάρους.

Tropical Sunset Spritzer: Ένα υπέροχο καλοκαιρινό κοκτέιλ

Tropical Sunset Spritzer: Απολαύστε αυτό το κοκτέιλ καθώς παρακολουθείτε τον ήλιο να βυθίζεται κάτω από τον ορίζοντα και αφήστε την απολαυστική του γεύση να σας μεταφέρει σε έναν τροπικό παράδεισο.

Κορυφαίες επιλογές πρωινού για απώλεια βάρους

Αδυνάτισμα πρωινό: Ένα ισορροπημένο πρωινό μπορεί να ξεκινήσει τον μεταβολισμό σας, να σας κρατήσει χορτάτους περισσότερο και να δώσει έναν υγιή τόνο για την υπόλοιπη ημέρα.

Close Icon