Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Άσκηση αλλαγές: Πώς έχουν αλλάξει οι συνήθειες της άσκησης με την πάροδο του χρόνου;

Άσκηση αλλαγές: Πώς έχουν αλλάξει οι συνήθειες της άσκησης με την πάροδο του χρόνου;

Άσκηση αλλαγές: Η σύγχρονη κοινωνία έχει δώσει έναν νέο ορισμό για τη φυσική κατάσταση και την ευεξία, ο οποίος μιλά για την υιοθέτηση μιας ολιστικής προσέγγισης όπου η άσκηση σχετίζεται με την προστασία σε θέματα υγείας

Αν γυρίσουμε για λίγο πίσω στην αρχαιότητα, θα διαπιστώσουμε ότι η φυσική κατάσταση και η προπόνηση ήταν ένα εγγενές μέρος του ανθρώπινου πολιτισμού. Ωστόσο, οι σωματικές δραστηριότητες είχαν προτεραιότητα μόνο κατά τη διάρκεια σωματικών αγώνων ή απλώς για να φαίνονται ελκυστικές. Γρήγορα στον 21ο αιώνα, οι συνήθειες άσκησης και φυσικής κατάστασης έχουν αλλάξει. Η σύγχρονη κοινωνία έχει δώσει έναν νέο ορισμό για τη φυσική κατάσταση και την ευεξία, ο οποίος μιλά για την υιοθέτηση μιας ολιστικής προσέγγισης όπου η άσκηση σχετίζεται με την προστασία από θέματα υγείας όπως καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό, παχυσαρκία, διαβήτης και υψηλή αρτηριακή πίεση. Η βελτιωμένη φυσική κατάσταση έχει επίσης συνδεθεί με αυξημένη οστική πυκνότητα, βελτιωμένη ποιότητα ζωής και καλή ψυχική υγεία. Από την άνοδο των προσωπικών γυμναστών που δημιουργούν προσαρμοσμένα σχέδια προπόνησης για τους ανθρώπους μέχρι τη διαθεσιμότητα εξατομικευμένων, λεπτομερών και ενημερωτικών προγραμμάτων γευμάτων ο τρόπος που ασκούμαστε έχει αλλάξει.

θεμελιώδεις αλλαγές που έχουμε δει σχετικά με τη φυσική κατάσταση με την πάροδο του χρόνου.

  • Εικονική προπόνηση: Από τότε που μας έπληξε η πανδημία, τα μαθήματα βίντεο και οι προπονήσεις στο σπίτι έχουν γίνει δημοφιλείς. Η αλλαγή στις μεθοδολογίες προπόνησης επέτρεψε στους υπάρχοντες παραγωγούς περιεχομένου εικονικής άσκησης (όπως κανάλια YouTube με επίκεντρο τη φυσική κατάσταση) να γεμίσουν το κενό στη ζωή των λάτρεις της φυσικής κατάστασης με τις προπονήσεις τους στο σπίτι. Ως αποτέλεσμα, οι λάτρεις της διαδικτυακής φυσικής κατάστασης βοήθησαν το κοινό να διατηρήσει τη ρουτίνα της φυσικής του κατάστασης παρά τη μείωση της προσωπικής παρουσίας στα γυμναστήρια. Η στροφή στις ψηφιακές πλατφόρμες επέτρεψε επίσης στους ανθρώπους να προσαρμόσουν τις προπονήσεις τους σε μια συμβατική ρύθμιση γυμναστηρίου, καθώς θα μπορούσαν να δημιουργήσουν λίστες αναπαραγωγής διαφορετικών τύπων προπόνησης για να στοχεύσουν συγκεκριμένους στόχους φυσικής κατάστασης.
  • Εστίαση στη διατροφή: Η έννοια της φυσικής κατάστασης δεν περιορίζεται πλέον στην άσκηση. Η σωστή ποσότητα πρωτεΐνης, λίπους, υδατανθράκων και άλλων θρεπτικών συστατικών είναι απαραίτητη για όλους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή γεωγραφικής τοποθεσίας. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι ζωτικής σημασίας για την ταχεία ανάπτυξη και ανάπτυξη των μικρών παιδιών. Για τους ηλικιωμένους, η κατανάλωση τροφών πλούσια σε θρεπτικά συστατικά με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες θα βοηθήσει στη διασφάλιση υγιέστερης και πιο δραστήριας ζωής. Η προσέγγιση «ένα μέγεθος για όλους» στη διατροφή ανήκει στο παρελθόν και οι σύγχρονες πρακτικές γυμναστικής δίνουν έμφαση στη διατήρηση επαρκούς ποσότητας μακροθρεπτικών και μικροθρεπτικών συστατικών στη διατροφή.

  • Απαιτήσεις προπόνησης με βάση τις απαιτήσεις του σώματος και τους στόχους φυσικής κατάστασης: Με περισσότερες πληροφορίες και γνώσεις σχετικά με την υγεία και τη φυσική κατάσταση, έχουμε πλέον κατανοήσει τα πέντε συστατικά της φυσικής κατάστασης: καρδιαγγειακή αντοχή, μυϊκή δύναμη, μυϊκή αντοχή, ευλυγισία και σύνθεση σώματος. Με τη βοήθεια της καθοδήγησης των ειδικών, οι άνθρωποι αποκτούν πλέον μεγαλύτερη συνείδηση ​​σχετικά με τη μονάδα φυσικής κατάστασης που πρέπει να επιλέξουν και το είδος της άσκησης που τους ταιριάζει καλύτερα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

10 οφέλη της άσκησης στην ψυχική μας υγεία

Μπορεί η άσκηση να βελτιώσει την διάθεσή μας;

Μπορεί ο χορός να αποτελέσει την κατάλληλη μορφή άσκησης για την ψυχολογία μας;

5 τρόποι για να απαλλαγείτε από τον μυϊκό πόνο μετά την προπόνηση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πιτυρίδα ή ξηρότητα: Πώς τα ξεχωρίζουμε; 

Οι νιφάδες πιτυρίδας είναι συνήθως μεγαλύτερες, κίτρινου ή λευκού χρώματος και μπορεί να συνοδεύονται από λιπαρές, λιπαρές κηλίδες στο τριχωτό της κεφαλής, ενώ οι ξηρές νιφάδες είναι μικρότερες και πιο πούδρες στην υφή.

Ποιες είναι οι ευεργετικές ιδιότητες της λεβάντας στο δέρμα μας;

Λεβάντα: Το έλαιο λεβάντας είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες και τους περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Close Icon