Διατροφή

Άγχος διατροφή: Τρώτε από άγχος; Αυτές οι 3 τροφές μπορούν να βοηθήσουν

Άγχος διατροφή: Τρώτε από άγχος; Αυτές οι 3 τροφές μπορούν να βοηθήσουν

Άγχος διατροφή: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ευρέως γνωστά για την ικανότητά τους να υποστηρίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και να μειώνουν το στρες.

Το άγχος έχει γίνει ένα διαδεδομένο μέρος της σύγχρονης ζωής λόγω των συνηθειών του τρόπου ζωής μας. Ενώ λίγο άγχος είναι απαραίτητο για να συνεχίσετε, το άγχος που βιώνεται καθημερινά μπορεί να έχει βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στη σωματική και ψυχική σας υγεία. Για να αντιμετωπίσουν αυτό το άγχος, μερικές φορές οι άνθρωποι υιοθετούν ανθυγιεινούς μηχανισμούς, οι οποίοι μπορούν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Εάν έχετε την τάση να βασίζεστε στο φαγητό που αισθάνεστε καλά όταν είστε αγχωμένοι, μπορεί να αντιμετωπίζετε αυτό που οι ειδικοί αποκαλούν διατροφή με άγχος.

Ένας τύπος συναισθηματικής διατροφής, αυτή η πρακτική μπορεί να οδηγήσει σε ανθυγιεινά διατροφικά πρότυπα, υπερκατανάλωση τροφής, πεπτικά προβλήματα και ακόμη και αύξηση βάρους. Για να λύσει αυτό το πρόβλημα, πρόσφατα η διατροφολόγος Rujuta Diwekar δημοσίευσε στο Instagram 3 τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε εάν έχετε τάση να τρώτε άγχος, αντί να επιλέγετε ανθυγιεινά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υδατάνθρακες.

Φιστίκια

Αυτό το κοινό τρόφιμο περιέχει βιταμίνη Β6 και μαγνήσιο. Μόνο λίγα φιστίκια μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε το αίσθημα φουσκώματος, το οποίο μπορεί να αισθανθείτε ενώ τρώτε στρες. Συνιστάται να τα έχετε ως απογευματινό σνακ.

Κάσιους

Αυτός είναι ένας άλλος ξηρός καρπός που πρέπει να κρατάτε στην κουζίνα σας ή να το μεταφέρετε όταν βγαίνετε έξω. Πλούσιοι σε σίδηρο και μαγνήσιο, αυτοί οι ξηροί καρποί μπορούν να σας δώσουν την απαραίτητη ώθηση κάθε φορά που αισθάνεστε θαμποί. Προτείνεται να τα έχετε πριν τον ύπνο με γάλα.

Καρύδα

Η ξηρή καρύδα προάγει τον κορεσμό, κάτι που σας βοηθά να διαχειριστείτε καλύτερα το άγχος όταν τρώτε. Περιέχει λαυρικό οξύ, το οποίο μπορεί να βελτιώσει την υγεία των μαλλιών και του δέρματος. Μπορεί να συνδυαστεί σε μορφή τσάτνεϊ που συνοδεύει το μεσημεριανό σας γεύμα.

«Πολλές τροφές έχουν συνταγογραφηθεί και συνδέονται με τη μείωση του στρες. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ευρέως γνωστά για την ικανότητά τους να υποστηρίζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και να μειώνουν το στρες, και αυτό βρίσκεται σε άφθονα τρόφιμα όπως τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί και η πέστροφα, καθώς και στα καρύδια και τους λιναρόσπορους», είπε η διατροφολόγος.

Επιπλέον, συνιστά τη συμπερίληψη δημητριακών ολικής αλέσεως, φυλλωδών λαχανικών και μούρων στη διατροφή κάποιου που μπορούν να προσφέρουν σημαντική ποσότητα βιταμινών και αντιοξειδωτικών, τα οποία είναι απαραίτητα για την καταπολέμηση του στρες και των αρνητικών συνεπειών του. Γεύματα πλούσια σε μαγνήσιο, όπως ξηροί καρποί, σπόροι και μαύρες σοκολάτες συνιστώνται για χαλάρωση των μυών και μπορούν επίσης να προάγουν ένα γενικό αίσθημα ηρεμίας και ηρεμίας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς βοηθά ο διαλογισμός στη μείωση της αρτηριακής πίεσης;

4 στους 5 εργαζόμενους έχουν σημαντικό κίνδυνο ψυχικής υγείας

8 βήματα για να βελτιώσετε την ψυχική σας ευεξία

Γιατί να δοκιμάσετε τη yoga με τον σύντροφό σας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τροφές που πρέπει να τρώμε όταν είμαστε άρρωστοι για ταχύτερη ανάρρωση

Τροφές ανάρρωση: Είτε πρόκειται για κρυολόγημα είτε βήχα, στομαχικές διαταραχές ή πυρετό, το φαγητό είναι γενικά το τελευταίο πράγμα στο οποίο τείνουμε να εστιάζουμε όταν είμαστε άρρωστοι.

Συμβουλές για να χάσετε βάρος γρήγορα

Απώλεια βάρους: Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές και κάνοντας βιώσιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής, μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία και ευεξία σας.

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Οι θρεπτικοί σύμμαχοι της διατροφής σας

Λαχανικά χωρίς άμυλο: Τα μη αμυλούχα λαχανικά είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή σας. Είναι νόστιμα, θρεπτικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους διατροφικούς σας στόχους.

Λαζάνια με σπανάκι, ντομάτα και πράσο

Περιέχει αρκετά λαχανικά, μυρωδικά και τα λαζάνια, ως βασική πηγή υδατάνθρακα. Η μερίδα είναι χορταστική και μας δίνει 570 θερμίδες, κάτι που αποτελεί ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα.