ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Τι συμβαίνει στην καρδιά σας όταν αθλείστε [vid]

Αθλητισμός: Τι συμβαίνει στην καρδιά σας όταν αθλείστε [vid]

Αθλητισμός: Η άσκηση έχει μακροπρόθεσμα καρδιαγγειακά οφέλη. Αυτά περιλαμβάνουν μειωμένο καρδιακό ρυθμό ανάπαυσης, βελτιωμένη ικανότητα αναπνοής, μειωμένη αρτηριακή πίεση σε κατάσταση ηρεμίας, αυξημένη καύση θερμίδων που θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους και μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Οι καρδιαγγειακές (καρδιακές) παθήσεις είναι από τις κύριες αιτίες θανάτου παγκοσμίως. Ωστόσο, υπάρχουν βήματα που μπορείτε να λάβετε για να μειώσετε τον κίνδυνο ανάπτυξης καρδιακών παθήσεων. Ο Δρ Frederick Basilico, Γενικός Ιατρός και Διευθυντής Καρδιολογίας στο NEBH (New England Babtist Hospital), σημειώνει ότι ένα από αυτά τα βήματα περιλαμβάνει την άσκηση, η οποία μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς, να ανατρέψει μερικούς από τους παράγοντες κινδύνου για καρδιακές παθήσεις και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

  • Πώς επηρεάζει η άσκηση την καρδιά σας;

Η καρδιά είναι ένας μυς που γίνεται πιο αποτελεσματικός με την άσκηση. Όταν ασκείστε, οι μύες σας βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος στο σώμα, απομακρύνοντας μέρος της πίεσης και της προσπάθειας από την καρδιά. Δεν χρειάζεται τόσο πολλή δουλειά για την άντληση αίματος και η καρδιά γίνεται ισχυρότερη σταδιακά.

Καθώς αρχίζετε να ασκείστε, η καρδιά σας θα συστέλλεται γρηγορότερα και η κυκλοφορία του αίματος αυξάνεται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη μεταφορά οξυγονωμένου αίματος στους μύες. Καθώς η ζήτηση για αίμα αυξάνεται, η καρδιά θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει τη ζήτηση αυξάνοντας τον καρδιακό ρυθμό και επίσης αυξάνοντας την ένταση με την οποία συστέλλεται. Με την αύξηση της παροχής οξυγόνου: η καρδιά σας θα έχει περισσότερους παλμούς ανά λεπτό και μια πιο δυνατή συστολή κάθε φορά που χτυπά, ώστε να μπορεί να αντλεί μεγαλύτερη ποσότητα αίματος σε όλο το σώμα.

  • Τα οφέλη της άσκησης

Η άσκηση έχει μακροπρόθεσμα καρδιαγγειακά οφέλη. Αυτά περιλαμβάνουν μειωμένο καρδιακό ρυθμό ανάπαυσης, βελτιωμένη ικανότητα αναπνοής, μειωμένη αρτηριακή πίεση σε κατάσταση ηρεμίας, αυξημένη καύση θερμίδων που θα βοηθήσει στην απώλεια βάρους και μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Αυτά τα καρδιαγγειακά οφέλη βοηθούν στη διαχείριση της χοληστερόλης. Είναι γνωστό ότι η άσκηση μπορεί να αυξήσει την HDL (καλή) χοληστερόλη.  Επιπλέον, η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μέσω της διατροφής, η αποφυγή τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και η υιοθέτηση της φυσικής δραστηριότητας ως μέρους του τρόπου ζωής σας είναι σημαντικά βήματα για να διατηρήσετε την καρδιά σας υγιή.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η άσκηση προστατεύει την καρδιά μέσω μίας διαδικασίας γνωστής ως ισχαιμικής προετοιμασίας

Η άσκηση ως μέσο πρόληψης & διαχείρισης του διαβήτη και των καρδιαγγειακών παθήσεων

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του άγχους και του στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα παιδιά που είχαν αυξημένη πρόσβαση στη φύση στο lockdown είχαν μεγαλύτερη ευημερία

Κορωνοϊός Παιδιά Ψυχολογία: Την ίδια ώρα, παιδιά με λιγότερο εύπορο οικογενειακό υπόβαθρο είναι πιθανό να βίωσαν δεινότερα για την ψυχική τους ευημερία τα περιοριστικά μέτρα των lockdowns της πανδημικής εποχής, εξαιτίας της περιορισμένης πρόσβασης στη φύση, συγκριτικά με τους πλουσιότερους συνομηλίκους τους, προτείνει μια νέα μελέτη.

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.

Πότε θα δοθούν οι εκκρεμείς συντάξεις-Αποκλιμάκωση πάνω από 85%

Εκκρεμείς συντάξεις: Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης "ειδικά στο τ. ΤΣΑΥ και το τ. ΤΑΝ έχει εκκαθαριστεί η πλειονότητα των εκκρεμοτήτων περασμένων ετών και οι ρυθμοί απονομής έχουν τριπλασιαστεί σε σχέση με δυο χρόνια πριν. Στο τ.ΤΣΜΕΔΕ ναι μεν υπάρχει πρόοδος απαιτείται ωστόσο περισσότερη προσπάθεια τους επόμενους μήνες".

Το κολύμπι σε κρύο νερό έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία

Κολύμβηση: Υπάρχει μια μεγάλη αίσθηση κοινότητας και συντροφικότητας μεταξύ των κολυμβητών. Δεν υπάρχει τίποτα που να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά από το να αντιμετωπίζουν μια πρόκληση παρέα και να μοιράζονται την εμπειρία ως ομάδα. Η συντροφικότητα σε αυτό το πλαίσιο βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης του ανήκειν. Είναι σημαντικό να είναι κανείς μέλος μια ομάδας με κοινούς στόχους.

Όταν η ποδηλασία είναι θεραπεία και μέσο πρόληψης διαφόρων παθήσεων

Αθλητισμός: Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), οι ενήλικες συνίσταται να εκτελούν τουλάχιστον 150 λεπτά μέτριας αερόβιας φυσικής δραστηριότητας, όπως ποδηλασία, κάθε εβδομάδα.