ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Όταν η άσκηση γίνεται σύμμαχος καλής υγείας – Cardio προπονήσεις [vid]

Αθλητισμός: Όταν η άσκηση γίνεται σύμμαχος καλής υγείας – Cardio προπονήσεις [vid]

Αθλητισμός: Όταν κάνετε μια καρδιαγγειακή άσκηση όπως τρέξιμο ή ποδηλασία, ενισχύετε την καρδιά σας Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η cardio άσκηση κάνει τον καρδιακό σας ρυθμό να επιταχύνει και να αντλεί σωστά αίμα. Ως αποτέλεσμα, η καρδιαγγειακή προπόνηση ενισχύει την καρδιά σας, η οποία είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά όργανα του σώματός σας.

Ενώ ορισμένοι δηλώνουν λάτρεις της καρδιαγγειακής άσκησης και πιστά την υιοθετούν στην καθημερινή τους ρουτίνα προπόνησης, σε άλλους οι cardio ασκήσεις προκαλούν δυσανασχέτιση, καθώς αναφέρουν συχνά πως είναι δύσκολο να αναπνεύσουν κατά την διάρκεια της προπόνησης. Ωστόσο αυτό το stretching της αναπνοής είναι στην πραγματικότητα επωφελές για την υγεία των πνευμόνων και της καρδιάς. Ας δούμε ποια είναι τα οφέλη της cardio άσκησης για την υγεία.

  • Απώλεια βάρους

Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι υιοθετούν την καρδιαγγειακή προπόνηση είναι επειδή μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Η cardio άσκηση είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να αδυνατίσουν επειδή βοηθά να κάψετε λίπος και να χάσετε θερμίδες. Ενώ η διατροφή είναι πιο σημαντική για την απώλεια βάρους, μια ρουτίνα καρδιαγγειακής προσπόνης θα σας βοηθήσει να προωθήσετε περαιτέρω τον στόχο σας να χάσετε κιλά.

  • Ενίσχυση της καρδιακής υγείας

Όταν κάνετε μια καρδιαγγειακή άσκηση όπως τρέξιμο ή ποδηλασία, ενισχύετε την καρδιά σας Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η cardio άσκηση κάνει τον καρδιακό σας ρυθμό να επιταχύνει και να αντλεί σωστά αίμα. Ως αποτέλεσμα, η καρδιαγγειακή προπόνηση ενισχύει την καρδιά σας, η οποία είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο σημαντικά όργανα του σώματός σας.

  • Μειώνει τον κίνδυνο νόσησης

Η καρδιαγγειακή άσκηση βοηθά επίσης στη μείωση του κινδύνου πολλών θανατηφόρων ασθενειών. Περίπου 1,5 εκατομμύρια άνθρωποι υποφέρουν από καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια ετησίως στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η cardio άσκηση είναι ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών και ασθενειών μαζί με τις υποκείμενες αιτίες τους, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση και η χοληστερόλη. Πολλοί άνθρωποι πάσχουν επίσης από ασθένειες όπως ο διαβήτης και ο καρκίνος και η cardio προπόνηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αποτρέψετε αυτές τις ασθένειες.

  • Βελτιώνει την υγεία των πνευμόνων

Πολλοί άνθρωποι τείνουν να αποφεύγουν τις καρδιαγγειακές ασκήσεις επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να αναπνεύσουν καθώς ασκούνται. Ωστόσο, αυτή η βαριά αναπνοή που εμπειράστε στην πραγματικότητα βελτιώνει πραγματικά τους πνεύμονές σας. Η Cardio άσκηση θα αυξήσει την υγεία των πνευμόνων σας καθώς ωθείτε την αναπνευστική σας ικανότητα στο όριο κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής προπόνησης.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η γιόγκα μπορεί να είναι το αντίδοτο σε ό,τι σας προκαλεί δυσφορία και πόνο

Όταν ασκείστε έξω, ο εγκεφαλός σας απολαμβάνει οφέλη σαν του διαλογισμού

Η άσκηση τονώνει την εμπιστοσύνη σας και το αίσθημα του ανήκειν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι κρυμμένοι λόγοι πίσω από το συναίσθημα του θυμού

Είναι εύκολο να εκτονώσετε την απογοήτευσή σας μέσω του θυμού. Φανταστείτε να έχετε πέσει σε ένα μποτιλιάρισμα για ώρες και να έχετε καθυστερήσει στη δουλειά, ή ότι προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με ένα τμήμα καταγγελιών για κάποια άθλια προϊόντα που παραλάβατε και περιμένετε στην αναμονή.

Πόσο ελεύθερο χρόνο χρειάζόμαστε για να νοιώθουμε ευτυχισμένοι σύμφωνα με μελέτη

Όμως κάτι που κρατάμε είναι ότι στις περιπτώσεις που οι άνθρωποι αποκτούν υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο, όπως μετά από συνταξιοδότηση ή αποχώρηση από την εργασία, τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι τα άτομα αυτά θα επωφεληθούν από το να ξοδέψουν τον καινούργιο τους χρόνο με σκοπό.

Αντιφλεγμονώδης διατροφή - ασπίδα για καρκίνο και διαβήτη

Αν υπάρχει ένας λόγος που οι λαοί της Μεσογείου ζουν περισσότερο και έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής, αυτός είναι η διατροφή - Το διατροφικό μοτίβο που ακολουθούν τους προσφέρει καλύτερη καρδιακή και εγκεφαλική υγεία και τους προστατεύει από αρκετές σοβαρές παθήσεις, μεταξύ των οποίων ο καρκίνος και ο διαβήτης τύπου 2

Μελετούν ξανά τις νυχτερίδες για να βρουν πιθανή σύνδεση με τον κορωνοϊό

Οκταμελής ομάδα του IPC συγκεντρώνει δείγματα από νυχτερίδες και καταγράφει τα είδη τους, το φύλο, την ηλικία και άλλες λεπτομέρειες για αυτές επί μία εβδομάδα. Αντίστοιχη έρευνα διεξάγεται και στις Φιλιππίνες

Η INTERAMERICAN της υγείας υποστηρίζει την εθελοντική αιμοδοσία και εκστρατεία για τον διαβήτη

INTERAMERICAN: Η INTERAMERICAN δεν αρκείται στη χορηγία ασφαλιστικής κάλυψης αστικής ευθύνης για τις εκδηλώσεις, αλλά παρακινεί και τους εργαζομένους και συνεργάτες της εθελοντές αιμοδότες, που τροφοδοτούν και την εταιρική τράπεζα αίματος, να συμμετέχουν. Παράλληλα, η εταιρεία δείχνει το έμπρακτο ενδιαφέρον της για ενημέρωση των πολιτών και προληπτική ιατρική φροντίδα σχετικά με κακοήθεις νόσους, οργανώνοντας ειδικές προνομιακές προσφορές στις ιδιόκτητες μονάδες της, αλλά και χρόνιες νόσους και ειδικότερα για τον διαβήτη.

H τακτική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης διαταραχών άγχους σχεδόν κατά 60%

Διαταραχές άγχους αντιμετώπιση: Τα ευρήματα μιας νεάς σουηδικής μελέτης που δημοσιεύτηκε στο Frontiers υποδεικνύουν ότι όσοι ασκούνται σε τακτική βάση μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άγχους κατά σχεδόν 60%. Οι ερευνητές αξιοποίησαν δεδομένα από 400.000 άτομα που καλύπτουν περισσότερες από δύο δεκαετίες.