ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Πόση ώρα πρέπει να ασκείστε για μειώσετε τις πιθανότητες νόσησης από καρκίνο [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Πόση ώρα πρέπει να ασκείστε για μειώσετε τις πιθανότητες νόσησης από καρκίνο [vid]

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Όσο περισσότερο ασκείστε τόσο το καλύτερο, λένε οι συστάσεις της American Cancer Society για το έτος 2020 και προτείνουν στους ενήλικες να αυξήσουν το χρόνο φυσικής δραστηριότητας έως και στο διπλάσιο - εν συγκρίσει με παλαιότερες οδηγίες.

Κινείστε το σώμα σας περισσότερο και παραλείψτε το αλκοόλ για να μειώσετε τον κίνδυνο νόσησης από καρκίνο, λέει η American Cancer Society στις οδηγίες του εξέδωσε σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου. Οι ενημερωμένες προτάσεις, που δημοσιεύθηκαν στο Διαδίκτυο στις 9 Ιουνίου 2020, από το επιστημονικό περιοδικό CA: A Cancer Journal for Clinicians, περιλαμβάνουν επίσης τη μείωση της πρόσληψης ζάχαρης και της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος, όπως προκύπτει από μια ανασκόπηση των πιο πρόσφατων επιστημονικών στοιχείων.

  • Τι προτείνουν οι ενημερωμένες συστάσεις της American Cancer Society σε σχέση με τους χρόνους άθλησης και την εντατικότητα των προπονήσεων

Συγκεκριμένα, οι νέες οδηγίες συστήνουν στους ενήλικες να συμπεριλάβουν στη ρουτίνα άσκησής τους από 150 έως 300 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης άσκηση – αντί δηλαδή των 150 λεπτών μέτριας έντασης την εβδομάδα που συνέστηναν προγενέστερες οδηγίες. Εναλλακτικά, οι ενήλικες θα πρέπει να αθλούνται για 75 έως 150 λεπτά έντονα κάθε εβδομάδα. Η παλαιότερη οδηγία για την έντονη φυσική δραστηριότητα συνιστούσε 75 λέπτα άσκησης εβδομαδιαίως. Τούτων λεχθέντων, η American Cancer Society προτείνει την αύξηση των επιπέδων σωματικής δραστηριότητας – όσο αυτό είναι δυνατό – και εξηγεί πως ο στόχος θα πρέπει να είναι να ασκείστε όσο το δυνατόν περισσότερο, προκειμένου να μειώσετε τις πιθανότητες νόσησης από καρκίνο.

  • Διατροφικές οδηγίες

Όσον αφορά τη διατροφή, τα άτομα που ενδιαφέρονται να μειώσουν τον κίνδυνο νόσησης από καρκίνο θα πρέπει να στοχεύουν να τρώνε περισσότερα φυτικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των δημητριακών ολικής άλεσης και τουλάχιστον δυόμισι φλιτζάνια πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα. Επιπλέον θα πρέπει να μειώσουν την πρόσληψη ζάχαρης και κρέατος. Ειδικότερα, οι οδηγίες συνιστούν μείωση του μεταποιημένου και του κόκκινου κρέατος όποτε αυτό είναι δυνατόν.

  • Τι συνίσται ως προς την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών

Στο παρελθόν, η American Cancer Society συνιστούσε μέτρια πρόσληψη αλκοόλ. Η νέα ωστόσο οδηγία του 2020 προτείνει την αποφυγή του αλκοόλ εντελώς, εάν είναι δυνατόν. Στις συστάσεις περιλαμβάνονται και οδηγίες για τα άτομα που πίνουν. Όπως επισημαίνει η American Cancer Society, όσοι καταναλώνουν αλκοόλ πρέπει να τηρούν τα προηγούμενα συνιστώμενα όρια. Δηλαδή οι ενήλικες γυναίκες δεν πρέπει να πίνουν περισσότερο από ένα ποτό την ημέρα και όσον αφορά τους άντρες συνίσταται η αποφυγή της κατανάλωσης περισσότερων από δύο ποτών ημερησίως.

Ακολουθεί βίντεο:

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα κοινά χαρακτηριστικά των ανθρώπων που ζουν πάνω από 100 χρόνια

Σεξουαλική ζωή : Όσα χρειάζονται οι γυναίκες για να είναι ευτυχισμένες

Διατροφή : Μαγειρέψτε κοτόπουλο με σάλτσα ανανά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι 4 βασικοί τύποι σχέσεων και η βιωσιμότητά τους

Τύποι σχέσεων: Υπάρχουν άραγε καλούπια, στα οποία μπορούμε να εντάξουμε κάθε ζευγάρι; Ποιες είναι οι ειδοποιές διαφορές και ποια τα κοινά χαρακτηριστικά; Τέλος, εσείς τι τύπος ζευγαριού αναγνωρίζετε ότι είστε;

Είναι η μπανάνα το ιδανικό φρούτο για τη βελτίωση της υγείας μας;

Μπανάνες υγεία: Εκτός από σούπερ νόστιμη, η μπανάνα είναι και σούπερ θρεπτική. Βοηθά τον οργανισμό μας σε πολλά, όπως στην όραση και τις δερματικές παθήσεις, στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς.

11 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, έτσι απλά

Πρωτεΐνη πηγές: Θέλετε να ενισχύσετε την ποσότητα πρωτεϊνών που καταναλώνετε, αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Εδώ θα βρείτε 11 πηγές πρωτεΐνης που θα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της διατροφής σας.