ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Η συμπληρωματική θεραπεία για τους πόνους στις αρθρώσεις [vid]

Αθλητισμός: Η συμπληρωματική θεραπεία για τους πόνους στις αρθρώσεις [vid]

Αθλητισμός: Οι κοινές αιτίες του πόνου στις αρθρώσεις περιλαμβάνουν την αρθρίτιδα, προηγούμενους τραυματισμούς, ένταση επαναλαμβανόμενων κινήσεων, προβλήματα με τη στάση του σώματος, γήρανση ή αδράνεια και καθιστική ζωή. Είναι δελεαστικό να αποφεύγετε τις κινήσεις που σας προκαλούν πόνο. Αλλά ο περιορισμός των κινήσεών σας μπορεί να αποδυναμώσει τους μύες και να επιδεινώσει το σύνθετο πρόβλημα των αρθρώσεων.

Ο πόνος στις αρθρώσεις μπορεί να σας στερήσει τις απλές απολαύσεις της ζωής – μπορεί να μην έχετε καν το κουράγιο να βγάλετε το σκυλάκι σας βόλτα, να δυσκολεύεστε να κάνετε κηπουρική ή να κυνηγήσετε μια μπάλα τένις στο γήπεδο. Ακόμα και οι βασικές εργασίες στο σπίτι μπορούν να γίνουν προκλήσεις και έντονες υπενθυμίσεις των περιορισμών σας.

Οι κοινές αιτίες του πόνου στις αρθρώσεις περιλαμβάνουν την αρθρίτιδα, προηγούμενους τραυματισμούς, ένταση επαναλαμβανόμενων κινήσεων, προβλήματα με τη στάση του σώματος, γήρανση ή αδράνεια και καθιστική ζωή. Είναι δελεαστικό να αποφεύγετε τις κινήσεις που σας προκαλούν πόνο. Αλλά ο περιορισμός των κινήσεών σας μπορεί να αποδυναμώσει τους μύες και να επιδεινώσει το σύνθετο πρόβλημα των αρθρώσεων.

Αλλά οι ασκήσεις που εκτελούνται σωστά μπορεί να είναι ένας μακροχρόνιος τρόπος για να υποτονίσουν τον πόνο στον αστράγαλο, στο γόνατο, στο ισχίο ή στον ώμο. Ο στόχος σας πρέπει να είναι να συνδυάσετε ήπιες, στοχευμένες κοινές προπονήσεις με μια απλή ρουτίνα περπατήματος. Ο γιατρός σας θα πρέπει να σας συμβουλεύσει πριν ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης, αλλά αυτές οι απλές συμβουλές διατάσεων είναι σημαντικές για κάθε προπόνηση.

  • Προθέρμανση πρώτα.

Οι μύες τεντώνονται πιο εύκολα όταν ζεσταθούν. Το κόλπο είναι να κάνετε ένα πάντα ένα καλό ζέσταμα πριν από οποιαδήποτε προπόνηση ή ένα ζεστό ντους ή μπάνιο.

  • Η άσκηση δεν πρέπει να σας πονά.

Τεντώστε μόνο στο σημείο της ήπιας έντασης, ποτέ στο σημείο του πόνου. Εάν ένα τέντωμα πονάει, σταματήστε να το κάνετε. Ελάτε ξανά στη θέση σας προσεκτικά και δοκιμάστε ξανά. Με τον καιρό και την εξάσκηση, η ευελιξία σας θα βελτιωθεί.

  • Δεν ξεχνάω να αναπνέω.

Αναπνεύστε άνετα όταν κάνετε διατάσεις.

  • Εξασκούμε συχνά.

Θα δείτε τα καλύτερα οφέλη εάν κάνετε απαλές διατάσεις συχνά – αρκετές φορές την ημέρα, όσο το δυνατόν περισσότερες ημέρες της εβδομάδας.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η άσκηση εξίσου αποτελεσματική με τα αντικαταθλιπτικά σε ορισμένες περιπτώσεις, λένε ειδικοί του Harvard

Ποδηλασία: Τα σημαντικότερα οφέλη της στην υγεία

Η αποτελεσματικότητα της άσκησης στη θεραπεία των ψυχικών προκλήσεων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της διαλείπουσας νηστείας στον κιρκάδιο ρυθμό

Διαλείπουσα νηστεία: Η διαλείπουσα νηστεία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής όσον αφορά την απώλεια βάρους. Ωστόσο, έχει πολλά υποσχόμενα οφέλη για τη συνολική υγεία, καθώς μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.

Υπάρχει κίνδυνος για δηλητηρίαση από υπερβολικής ποσότητας νερού;

Δηλητηρίαση από νερό: Η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να διαταράξει τη λειτουργία του εγκεφάλου, μια κατάσταση γνωστή ως υπονατριαιμία, η οποία αραιώνει την ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο αίμα.

Εύκολα Pancakes σε λίγα μόλις λεπτά

Brunch: Θέλετε να φτιάξετε κάτι εύκολο, γρήγορο και νόστιμο για τα παιδιά σας; Εδώ θα βρείτε τη συνταγή για τα πιο εύκολα pancakes.

Τι είναι το κύπελλο περιόδου και πόσο ασφαλές αποδεικνύεται;

Έμμηνος ρύση: Το χρονικό διάστημα που κρατά η περίοδος δεν εύκολο. Χρειάζεστε να έχετε μαζί σας πάντα κάποια σερβιέτα ή κάποιο ταμπόν. Πώς θα νιώθατε αν ήσασταν ξέγνοιαστες και χωρίς διαρροές; Αυτό σας υπόσχεται το κύπελλο περιόδου!