ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός: Η σημασία της άσκησης στη διαχείριση της ρευματοειδούς αθρίτιδας [vid]

Αθλητισμός: Η σημασία της άσκησης στη διαχείριση της ρευματοειδούς αθρίτιδας [vid]

Αθλητισμός: Ποιοι τύποι ασκήσεων είναι καλύτεροι για άτομα που έχουν ρευματοειδή αρθρίτιδα; Ποιοι πρέπει να αποφεύγονται;

Πολλοί άνθρωποι με ρευματοειδή αρθρίτιδα τείνουν να αποφεύγουν την άσκηση επειδή φοβούνται ότι η δραστηριότητα μπορεί να επιδεινώσει τον πόνο στις αρθρώσεις τους. Όμως η άσκηση είναι μία από τις βασικές θεραπείες για τη μείωση της αναπηρίας που συχνά σχετίζεται με τη ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Η τακτική άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη δύναμη και την ευελιξία σε άτομα που έχουν ρευματοειδή αρθρίτιδα. Οι ισχυρότεροι μύες μπορούν θα στηρίξουν καλύτερα τις αρθρώσεις σας, ενώ η βελτιωμένη ευελιξία μπορεί να βοηθήσει τη λειτουργία των αρθρώσεων.

Η άσκηση μπορεί να μειώσει την κόπωση και την κατάθλιψη. Και η καλύτερη συνολική φυσική κατάσταση βοηθά στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων και διαβήτη, δύο ασθένειες που συχνά συνοδεύουν τη ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Η ρευματοειδής αρθρίτιδα επιταχύνει επίσης την απώλεια μυϊκής μάζας. Η απώλεια της μυϊκής μάζας συμβαίνει συνήθως φυσιολογικά καθώς οι άνθρωποι γερνούν. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να κάνετε ασκήσεις που θα χτίζουν και να ενδυναμώνουν τους μύες σας, σε συνδυασμό πάντα με τις αεροβικές ασκήσεις, οι οποίες είναι γνωστό ότι ενισχύουν την καρδιά και τους πνεύμονές σας.

Οι ασκήσεις που φέρουν βάρος, όπως το περπάτημα, μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη της απώλειας της οστικής πυκνότητας – πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό εάν έχετε οστεοπόρωση ήεάν θέλετε να την προλάβετε. Σημειώνεται ότι η οστεοπόρωση μπορεί να προκύψει από τη ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Επιπλέον, επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση όχι μόνο δεν θα επιδεινώσει τα συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, αλλά συμβάλει θετικά στη διαχείριση του πόνου και του άγχους που συχνά συνδέεται με τον χρόνιο πόνο. Ωστόσο, εάν η ρευματοειδής αρθρίτιδα έχει βλάψει σοβαρά τους γοφούς ή τα γόνατά σας, είναι σημαντικό να επιλέξετε ασκήσεις χαμηλού αντίκτυπου, που δεν επιβαρύνουν δηλαδή τα οστά σας, όπως για παράδειγμα το κολύμπι, η αερόμπικ άσκηση στο νερό, το περπάτημα ή η ποδηλασία.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τρόφιμα κατάλληλα για μαθητές και φοιτητές

Έρευνα για το κατά πόσο οι πατάτες μας παχαίνουν

Ντους : Βήματα για να το κάνετε σωστά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Φυτοφάρμακα συνδέονται με κρούσματα Πάρκινσον στις Δυτικές ΗΠΑ

Η νόσος του Πάρκινσον είναι μια προοδευτική εκφυλιστική ασθένεια του νευρικού συστήματος. Οι ασθενείς γίνονται όλο και λιγότερο ικανοί να ελέγχουν το σώμα τους, υποφέροντας από τρόμο, δυσκαμψία στα πόδια και προβλήματα βάδισης και ισορροπίας. 

Πώς να μαγειρέψετε νόστιμα με ελιές;

Αυτή η μεγάλη ελιά από την Ισπανία, είναι γνωστή ως «ισπανική βασίλισσα». Είναι μια κοκκινωπή ελιά που αποκτά μαύρο-μπλε χρώμα μετά την επεξεργασία της. Είναι μια επιτραπέζια ελιά, με πλούσια σύσταση και σαρκώδη γεύση.

Social media: Τι είναι το φαινόμενο «popcorn brain» που ανησυχεί τους επιστήμονες

Η ψηφιακή μας ζωή μπορεί να μας κάνει πιο αφηρημένους, απόμακρους και εξαντλημένους, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι το «popcorn brain» μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, την υπομονή, τη συναισθηματική ευημερία και την παραγωγικότητά μας, ενώ αυξάνει το άγχος και τις πιθανότητες να πάθουμε burnout.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα στην Ελλάδα;

Προσβασιμότητα: Ενώ έχουν σημειωθεί πρόοδοι στην αντιμετώπιση των αναγκών των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα, απαιτούνται συνεχείς προσπάθειες για να ξεπεραστούν τα εμπόδια στην προσβασιμότητα, την εκπαίδευση, την απασχόληση, την υγειονομική περίθαλψη και την κοινωνική ένταξη.

Γιατί πρέπει να κάνουμε σεξ κάθε Παρασκευή;

Σεξ Παρασκευή: Ενώ το σεξ κάθε Παρασκευή μπορεί να μην είναι μια καθολική συνταγή για όλους, η ενσωμάτωση της τακτικής οικειότητας στην εβδομαδιαία ρουτίνα σας μπορεί να προσφέρει διάφορα φυσικά, συναισθηματικά και σχεσιακά οφέλη.