ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Αθλητισμός εγκυμοσύνη: Aσφαλείς ασκήσεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης – Ποιες να αποφεύγετε [vid]

Αθλητισμός εγκυμοσύνη: Aσφαλείς ασκήσεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης – Ποιες να αποφεύγετε [vid]

Αθλητισμός εγκυμοσύνη: Υπάρχουν ενδείξεις ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη κύησης (διαβήτη που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης), να ανακουφίσει το άγχος και να δημιουργήσει περισσότερη αντοχή που απαιτείται για τον τοκετό.

Η διατήρηση μιας τακτικής ρουτίνας άσκησης καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε υγιείς και να αισθάνεστε καλύτερα. Η τακτική άσκηση την περίοδο της κύησης μπορεί να βελτιώσει τη στάση του σώματός σας και να μειώσει ορισμένες κοινές ενοχλήσεις, όπως πόνους στην πλάτη και κόπωση. Υπάρχουν ενδείξεις ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη κύησης (διαβήτη που αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης), να ανακουφίσει το άγχος και να δημιουργήσει περισσότερη αντοχή που απαιτείται για τον τοκετό.

Εάν ήσασταν σωματικά δραστήριες πριν από την εγκυμοσύνη σας, μπορείτε να συνεχίσετε τη δραστηριότητά σας με μέτρο. Μην προσπαθήσετε να ασκηθείτε στο προηγούμενο επίπεδο. Αντίθετα, κάντε ό,τι είναι πιο άνετο για σάς τώρα. Η αερόβια άσκηση χαμηλής πρόσκρουσης συστήνεται συχνότερα. Εάν δεν έχετε ασκηθεί ποτέ τακτικά στο παρελθόν, μπορείτε να ξεκινήσετε με ασφάλεια ένα πρόγραμμα άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αφού συμβουλευτείτε τον/την γιατρό σας, αλλά μην δοκιμάσετε μια νέα, επίπονη δραστηριότητα. Το περπάτημα θεωρείται ασφαλές για έναρξη κατά την εγκυμοσύνη. Το Αμερικανικό Κολλέγιο Μαιευτικής και Γυναικολογίας συνιστά 30 λεπτά ή περισσότερο μέτριας άσκησης την ημέρα τις περισσότερες, αν όχι όλες τις ημέρες της εβδομάδας, εκτός εάν έχετε ιατρική επιπλοκή ή επιπλοκή εγκυμοσύνης.

Ποιες έγγυες δεν πρέπει να ασκούνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Εάν έχετε κάποιο ιατρικό πρόβλημα, όπως άσθμα, καρδιακή νόσο ή διαβήτη, η άσκηση μπορεί να μην συνιστάται για σας. Η άσκηση μπορεί επίσης να είναι επιβλαβής εάν έχετε:

  • Αιμορραγία ή κηλίδες
  • Χαμηλό πλακούντα
  • Ιστορικό ή κίνδυνο αποβολής
  • Προηγούμενες πρόωρες γεννήσεις ή ιστορικό πρόωρου τοκετού
  • Αδύναμο τράχηλο

 

Μιλήστε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε να σας δώσει προσωπικές οδηγίες άσκησης, με βάση το ιατρικό σας ιστορικό.

Ποιες ασκήσεις είναι ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Οι περισσότερες ασκήσεις είναι ασφαλείς, αρκεί να ασκείστε με προσοχή και να μην το παρακάνετε. Οι ασφαλέστερες και πιο παραγωγικές δραστηριότητες είναι η κολύμβηση, το γρήγορο περπάτημα, η σταθερή ποδηλασία σε εσωτερικούς χώρους, οι μηχανές βημάτων ή ελλειπτικά και η αερόβια άσκηση χαμηλής πρόσκρουσης (που διδάσκεται από πιστοποιημένο εκπαιδευτή αεροβικής). Αυτές οι δραστηριότητες ενέχουν μικρό κίνδυνο τραυματισμού, ωφελούν ολόκληρο το σώμα σας και μπορούν να συνεχιστούν μέχρι τη γέννηση. Το τένις είναι επίσης μια γενικά ασφαλής δραστηριότητα, αλλά οι αλλαγές στην ισορροπία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να επηρεάσουν τις γρήγορες κινήσεις που απαιτούνται στο άθλημα. Άλλες δραστηριότητες όπως το τζόκινγκ μπορούν να γίνουν με μέτρο, ειδικά αν τις κάνατε πριν την εγκυμοσύνη σας. Γενικά συνίσταται να επιλέγετε ασκήσεις ή δραστηριότητες που δεν απαιτούν μεγάλη ισορροπία ή συντονισμό, ειδικά αργότερα κατά τη διάρκεια της κυοφορίας.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Περίπου 1 στις 80 τοκετούς οδήγησαν σε θνησιγένεια για γυναίκες με COVID-19

Πώς το βάρος της εγκυμονούσας μητέρας καθορίζει τις αλλεργίες του βρέφους;

Η χρήση κάνναβης κατά την κύηση συνδέεται με παιδικό άγχος & νευροαναπτυξιακά προβλήματα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Καρδιακή προσβολή: Η οικονομική επισφάλεια σημαίνει μεγαλύτερη θνησιμότητα

Καρδιακή προσβολή: Οι φτωχότεροι ασθενείς που επιβίωσαν της καρδιακής προσβολής είχαν το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας από όλες τις αιτίες — 11,8%, σε σύγκριση με 10,4% για εκείνους που ανήκουν στην πιο εύπορη ομάδα, αποκαλύπτει νέα μελέτη.

Σε πλήρη λειτουργία ξανά o e-ΕΦΚΑ

e-ΕΦΚΑ: Το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, καθώς και των πληροφοριακών συστημάτων τόσο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όσο και των λοιπών υπηρεσιών του δημόσιου τομέα που υποστηρίζονται από τα συστήματα του φορέα, είναι σε ξανά σε λειτουργία.

Υψηλό κόστος ζωής για ασθενείς με δρεπανοκυτταρική αναιμία

Δρεπανοκυτταρική νόσος: Οι Αμερικανοί που ζουν με δρεπανοκυτταρική αναιμία και έχουν ιδιωτική ασφάλιση αντιμετωπίζουν κατά μέσο όρο κόστος 1.300 $ ετησίως και $44.000 στο σύνολο της ζωής τους, αποκαλύπτει νέα έρευνα.

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

Vegan διατροφή: Μια vegan διατροφή αποκλείει όλα τα ζωικά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων του κρέατος, των γαλακτοκομικών και των αυγών. Όταν οι άνθρωποι την ακολουθούν σωστά, μια vegan δίαιτα μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτική, να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Οι επιστήμονες ακόμη αναζητούν τα αίτια πίσω από την οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά

Παιδική ηπατίτιδα: Υπήρξε κάποια αύξηση στον αδενοϊό 41 που προκαλεί περισσότερες περιπτώσεις ενός προηγουμένως μη ανιχνευμένου προβλήματος; Είναι τα παιδιά πιο ευάλωτα λόγω των lockdown;

Τι είναι το στίγμα και πώς δημιουργείται;

Στίγμα: Με έναν αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων που αντιμετωπίζουν πτώση της ψυχικής τους υγείας, η κοινωνία γίνεται καλύτερα εξοπλισμένη για να ανταποκριθεί στις ανάγκες μας. Ωστόσο, το στίγμα γύρω από την ψυχική ασθένεια και την αναζήτηση βοήθειας παραμένει.