Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός Yoga: Η συμβολή της yoga στην καλή υγεία και ευεξία

Αθλητισμός Yoga: Η συμβολή της yoga στην καλή υγεία και ευεξία

Αθλητισμός Yoga: Εάν εγκυμονείτε ή έχετε προβλήματα υγείας, μιλήστε με το γιατρό σας προτού δοκιμάσετε γιόγκα. Μπορείτε ακόμη να αναζητήστε έναν εκπαιδευτή που έχει εμπειρία στη διδασκαλία της προγεννητικής γιόγκα. Θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες προσαρμογές, καθώς το μωρό και η κοιλιά σας μεγαλώνουν και το κέντρο βάρους σας αλλάζει. Μετά το πρώτο σας τρίμηνο, μην κάνετε πόζες που απαιτείται να είστε μπρούμυτα στο πάτωμα, και μην προσπαθήσετε να τεντώσετε το σώμα σας περισσότερο από ό, τι πριν από την εγκυμοσύνη.

Η γιόγκα είναι μια εξαιρετική επιλογή άσκησης, εάν έχετε διαβήτη, υψηλή αρτηριακή πίεση, υψηλή χοληστερόλη ή καρδιακές παθήσεις. Σας δίνει δύναμη, ευελιξία και συνειδητότητα μυαλού και σώματος. Γενικά, εάν δεν ακολουθείτε ένα πιο ενταντικό πρόγραμμα γίογκα, θα πρέπει επίσης να προσθέσετε την αερόβια άσκηση στη ζωή σας, όπως το περπάτημα, το ποδήλατο ή το κολύμπι. 

Εάν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη ή καρδιακά προβλήματα, συζητήστε πρώτα με το γιατρό σας τι είδους άσκηση ταιρίαζει καλύτερα στις προσωπικές σας ανάγκες, προτού εγγραφείτε σε κάποιο πρόγραμμα γιόγκα. Ίσως χρειαστεί να αποφύγετε ορισμένες στάσεις, όπως εκείνες στις οποίες είστε ανάποδα ή που απαιτούν περισσότερη ισορροπία από ό, τι έχετε τώρα. Ένα πολύ ήπιο πρόγραμμα γιόγκα, σε συνδυασμό με μια ελαφριά αερόβια δραστηριότητα, όπως το περπάτημα ή το κολύμπι, μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε.

Έχετε αρθρίτιδα; Η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε ευέλικτοι και δυνατοί χωρίς να επιβαρύνετε επιπλεόν τις αρθρώσεις σας. Παράλληλα αποκομίζετε το πρόσθετο όφελος μιας πρακτικής προσέγγισης νου-σώματος που μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε όταν το χρειάζεστε.

Εάν είστε έγκυος, η γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να είστε σε φόρμα και να σας ανακουφίσει από τις εναλλαγές στη διάθεση κατά τη διάρκεια της εγγυμοσύνης ή τυχόν στρες που μπορεί να βιώνετε. Εάν είστε νέοι στη γιόγκα, εγκυμονείτε ή έχετε προβλήματα υγείας, μιλήστε με το γιατρό σας προτού τη δοκιμάσετε. Μπορείτε ακόμη να αναζητήστε έναν εκπαιδευτή που έχει εμπειρία στη διδασκαλία της προγεννητικής γιόγκα.

Θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες προσαρμογές καθώς το μωρό και η κοιλιά σας μεγαλώνουν και το κέντρο βάρους σας αλλάζει. Μετά το πρώτο σας τρίμηνο, μην κάνετε πόζες που απαιτείται να είστε μπρούμυτα στο πάτωμα, και μην προσπαθήσετε να τεντώσετε περισσότερο από ό, τι κάνατε πριν από την εγκυμοσύνη. Οι ορμόνες της εγκυμοσύνης σας θα χαλαρώσουν τις αρθρώσεις σας και είναι πιο πιθανό να τραυματιστείτε. Σε κάθε περίπτωση, αποφύγετε τις στάσεις που ασκούν πίεση στην κοιλιά σας ή στην πλάτη και μην κάνετε “hot” γιόγκα, όπου η θερμοκρασία του δωματίου είναι πολύ υψηλή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η yoga για ζευγάρια μπορεί να ενισχύσει τη σεξουαλική σας ζωή

Μπορεί ο αθλητισμός να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου;

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.