ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Ασκήσεις για οστά: Οι καλύτερες ασκήσεις για τα οστά σας [vid]

Ασκήσεις για οστά: Οι καλύτερες ασκήσεις για τα οστά σας [vid]

Ασκήσεις για οστά: Η καλή ισορροπία και ο συντονισμός μπορεί να κάνουν τη διαφορά - προστατεύοντας από πτώσεις και κατάγματα. Ισχυρά στοιχεία δείχνουν ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τις πτώσεις σχεδόν κατά το ένα τρίτο σε ηλικιωμένους ενήλικες που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο.

Ορισμένοι τύποι άσκησης μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή μάζα, η οποία με τη σειρά της ενισχύει τη δύναμη, τον έλεγχο των μυών, την ισορροπία και τον συντονισμό. Η καλή ισορροπία και ο συντονισμός μπορεί να κάνουν τη διαφορά – προστατεύοντας από πτώσεις και κατάγματα. Ισχυρά στοιχεία δείχνουν ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τις πτώσεις σχεδόν κατά το ένα τρίτο σε ηλικιωμένους ενήλικες που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο.

Όλες οι ασκήσεις για τη δύναμη των οστών έχουν ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

  • Παρέχουν αντίσταση.

Σε αυτές τις μορφές άσκησης, προπονείτε τους μύες σας, δουλεύοντας ενάντια σε κάποιο είδος αντίστασης, όπως αλτήρες, ή ακόμα και το δικό σας σωματικό βάρος. Οι ασκήσεις αντίστασης, συμπεριλαμβανομένης της κλασικής προπόνησης δύναμης, βασίζονται σε μυϊκές συσπάσεις που τραβούν τα οστά για να τα διεγείρουν να “μαζεύουν”.

  • Έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Οι δραστηριότητες με υψηλότερο αντίκτυπο έχουν γενικά πιο έντονη επίδραση στα οστά από ό, τι οι ασκήσεις χαμηλότερου αντίκτυπου.

  • Είναι υψηλότερης ταχύτητας.

Ο αντίκτυπος μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο καθώς αυξάνεται η ταχύτητά σας. Για παράδειγμα, το τζόκινγκ ή η αερόβια άσκηση με γρήγορους ρυθμούς θα κάνουν περισσότερα για να δυναμώσουν τα οστά παρά μια χαλαρή βόλτα.

  • Περιλαμβάνουν ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης.

Η αλλαγή κατεύθυνσης ενώ κινείστε φαίνεται επίσης ότι ωφελεί τα οστά. Όταν οι ερευνητές εξέτασαν τη δύναμη των οστών στους γοφούς αθλητών, διαπίστωσαν ότι εκείνοι που έπαιζαν αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο και το σκουός, που περιλαμβάνουν γρήγορες στροφές και ενέργειες εκκίνησης και διακοπής, είχαν μεγαλύτερη οστική δύναμη και οστική πυκνότητα από τους δρομείς μεγάλων αποστάσεων.

  • Βοηθούν στη βελτίωση της ισορροπίας σας.

Οι ασκήσεις που στοχεύουν στην ισορροπία μπορεί να μην είναι οι καλύτερες για τη δημιουργία οστού, αλλά θα σας βοηθήσουν να μην πέσετε, επομένως εξυπηρετούν επίσης μια λειτουργία προστασίας των οστών.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ανακαλύφθηκε γενετική σχέση μεταξύ διαβήτη και κινδύνου κατάγματος οστών

Ποιες οι συχνότερες αιτίες πόνου στον ώμο;

Όταν η άσκηση είναι συμπληρωματική θεραπεία για τους πόνους στις αρθρώσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μια σπάνια διαταραχή του πεπτικού συστήματος

Σύνδρομο άνω μεσεντέριου αρτηρίας SMAS: Μιά σπάνια πάθηση του πεπτικού συστήματος που μφανίζεται όταν μέρος του λεπτού εντέρου συμπιέζεται μεταξύ δύο αρτηριών, προκαλώντας μερική ή πλήρη απόφραξη.

Παράγοντες κινδύνου που αυξάνουν τις πιθανότητες μακράς covid σύμφωνα με μελέτη

Αυτές οι καταστάσεις μπορεί να παρουσιάζονται ως διαφορετικοί τύποι και συνδυασμοί προβλημάτων υγείας. Μερικοί άνθρωποι που είχαν σοβαρή ασθένεια με COVID-19 εμφανίζουν πολυοργανικές επιδράσεις ή αυτοάνοσες καταστάσεις και τα παιδιά μπορεί να εμφανίσουν πολυσυστημικό φλεγμονώδες σύνδρομο (MIS).

H επισήμανση της παραλλαγής ανησυχίας όμικρον ως ηπιότερης δεν σημαίνει ότι είναι ήπια, επισημαίνει η επικεφαλής των CDC Rochelle Walensky

Η Walensky κάλεσε τους ανθρώπους να παραμείνουν σε επαγρύπνηση απέναντι στον ιό και να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν προληπτικά μέτρα, όπως φορώντας μάσκες προσώπου, τηρώντας κοινωνική απόσταση και κάνοντας εμβολιασμό ή ενίσχυση.

Η σωματική δραστηριότητα ενισχύει την ευημερία μας

Αθλητισμός: Η σωματική άσκηση μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική στην ανακούφιση του στρες. Έρευνα σε εργαζόμενους ενήλικες έχει βρει ότι τα άτομα με υψηλή δραστηριότητα τείνουν να έχουν χαμηλότερα ποσοστά στρες σε σύγκριση με άτομα που είναι λιγότερο δραστήρια.

Από 30/1 οι αιτήσεις για 7.000 νέες θέσεις εργασίας

ΟΑΕΔ: Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται στα 44.000.000 € και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, μέσω του Ε.Π. "Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020".