Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ρεπορτάζ Υγείας

Κόπωση Υπογλυκαιμία: Φυσικές τροφές που αντιμετωπίζουν τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Κόπωση Υπογλυκαιμία: Φυσικές τροφές που αντιμετωπίζουν τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Κάποιοι άνθρωποι δυσκολεύονται να μασήσουν και να καταπιούν όταν τα επίπεδα του σακχάρου πέσουν τόσο πολύ, οπότε χρειαζόμαστε συμπυκνωμένες πηγές υδατανθράκων. Πριν φυσικά εφαρμόσετε τις παραπάνω προτάσεις και τις εντάξετε στο διατροφικό σας σχέδιο, βεβαιωθείτε ότι θα έχετε επικοινωνήσει και με τον γιατρό που σας παρακολουθεί.

Κόπωση Υπογλυκαιμία: Ποια είναι η σωστή θεραπεία για τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα; Για ν’ απαντήσουμε σε αυτή την ερώτηση, χρειάζεται πρώτα να μάθουμε τι είναι η υπογλυκαιμία. Η Αμερικάνικη Διαβητολογική Ένωση ορίζει την υπογλυκαιμία ως τις περιπτώσεις εκείνες κατά τις οποίες το σάκχαρο στο αίμα είναι χαμηλότερο του φυσιολογικού. Αυτό μπορεί να διαφέρει για κάθε διαβητικό, αλλά συνήθως σημαίνει σάκχαρο κάτω από 70 mg/dL. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν:

– Κόπωση

– Αυξημένη όρεξη

– Δυσκολία σκέψης

– Θολή όραση

– Ανικανότητα συγκέντρωσης

– Χλωμό πρόσωπο

– Εφίδρωση

Μόλις αρχίζετε να νιώθετε τέτοια συμπτώματα, είναι σημαντικό να ελέγξετε αμέσως το επίπεδο του σακχάρου σας ώστε να επιβεβαιώσετε αν έχετε υπογλυκαιμία. Ορισμένα από τα συμπτώματα μοιάζουν με εκείνα των υψηλών επιπέδων σακχάρου ή της υπεργλυκαιμίας.

Όταν επιβεβαιώσετε ότι τα επίπεδα σακχάρου σας είναι χαμηλά – ή χαμηλότερα του φυσιολογικού – πώς μπορείτε να τα ανεβάσετε με φυσικό τρόπο; Ουσιαστικά, θέλετε να λάβετε υδατάνθρακες που θα δράσουν γρήγορα: απλά σάκχαρα με λίγες φυτικές ίνες.

Θέλετε επίσης να αποφύγετε τις τροφές που έχουν πολλά λιπαρά. Τα λιπαρά που σταθεροποιούν τα σάκχαρα στο αίμα μετά τα γεύματα μπορούν να επιβραδύνουν την ταχύτητα με την οποία το σώμα μας απορροφά τους υδατάνθρακες που χρειάζεται. Στην περίπτωση του χαμηλού σακχάρου, είναι το αντίθετο απ’ ό,τι θα θέλαμε.

Η πιο διαδεδομένη συνιστώμενη θεραπεία είναι οι ταμπλέτες γλυκόζης ή σε μορφή τζελ. Αν και αυτές οι θεραπείες είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι και ιδιαίτερα «θρεπτικές». Κι αν είχαμε επιπλέον τρόπους να ανεβάσουμε το σάκχαρο στο αίμα χωρίς την επεξεργασμένη ζάχαρη, τα συντηρητικά και τις τεχνητές γεύσεις;

10 φυσικοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την υπογλυκαιμία

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι υψηλότερο από 80 mg/dL, αλλά εμφανίζετε συμπτώματα υπογλυκαιμίας, επιλέξτε:

  1. Φυσικό φυστικοβούτυρο χωρίς επιπλέον ζάχαρη

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι υψηλότερο από 80 mg/dL, τότε πιθανότατα να εμφανίζετε συμπτώματα λόγω της απότομης αλλαγής στα επίπεδα του σακχάρου και έτσι δεν χρειάζεται ιδιαίτερα δραστικούς υδατάνθρακες. Το φυστικοβούτυρο χωρίς επιπλέον ζάχαρη είναι εφοδιασμένο με πρωτεΐνες και λιπαρά και μπορούν να σας ανακουφίσουν από τα συμπτώματα χωρίς να ανεβάζουν κι άλλο το σάκχαρο στο αίμα.

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι 70-80 mg/dL:

  1. Φυστικοβούτυρο και κράκερς

Σε αυτό το σημείο, τα επίπεδα δεν είναι τεχνικά χαμηλά. Ωστόσο, είναι χαμηλότερα απ’ όσο συνηθίζεται. Κάθε μορφή αμύλου θα σας βοηθήσει να ανεβάσετε σταδιακά τα επίπεδα του σακχάρου και οι πρωτεΐνες σε συνδυασμό με τα λιπαρά θα διατηρήσουν αυτά τα επίπεδα.

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι 55-70 mg/dL:

  1. Σταφίδες
  2. Βρώμη
  3. Χουρμάδες
  4. Μπανάνες
  5. Ανανάς
  6. Όσπρια και ξηρούς καρπούς

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας είναι χαμηλότερα από 55 mg/dL:

  1. 100% χυμό σταφυλιών
  2. Μέλι ή σιρόπι σφενδάμου

Αν το σάκχαρο στο αίμα σας πέσει τόσο, χρειάζεστε άμεσα υδατάνθρακες σε υγρή μορφή. Δεν πρέπει να περιέχουν φυτικές ίνες, λιπαρά ή πρωτεΐνες. Ο χυμός σταφυλιών είναι γεμάτος υγιεινούς υδατάνθρακες.

Κάποιοι άνθρωποι δυσκολεύονται να μασήσουν και να καταπιούν όταν τα επίπεδα του σακχάρου πέσουν τόσο πολύ, οπότε χρειαζόμαστε συμπυκνωμένες πηγές υδατανθράκων. Πριν φυσικά εφαρμόσετε τις παραπάνω προτάσεις και τις εντάξετε στο διατροφικό σας σχέδιο, βεβαιωθείτε ότι θα έχετε επικοινωνήσει και με τον γιατρό που σας παρακολουθεί.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αντιμετώπιση της υπογλυκαιμίας με φυσικούς τρόπους

Ποιές τροφές συνιστώνται σε περίπτωση κρίσης υπογλυκαιμίας

Τι να φάω πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση

Yπερτρoφές:απλή μόδα ή ενεργειακός ‘’θησαυρός’’ ;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν κουνούπια τίγρεις;

Κουνούπι τίγρης Ευρώπη: Το κλιματικό φαινόμενο Ελ Νίνιο, σε συνδυασμό με την κλιματική αλλαγή, έκαναν το 2023 την πιο ζεστή χρονιά που έχει καταγραφεί και αυτό οδήγησε σε υψηλότερες βροχοπτώσεις και υγρασία - ευνοϊκές συνθήκες για τα κουνούπια.

Η μετακίνηση από τον καναπέ φέρνει υγιή γήρανση - Μελέτη βρίσκει οφέλη

«Η πολύ ισχυρή πρότασή μου είναι να σκεφτείτε στη δουλειά να αποκτήσετε ένα όρθιο γραφείο, αν μπορείτε, ή ακόμη και ένα χώρο γραφείου για διάδρομο, εάν μπορείτε και έχετε τον χώρο», είπε ο Freeman. «Αν κάθεστε για περισσότερα από 30 λεπτά τη φορά, αυτό είναι μάλλον πολύ μεγάλο και θέλετε πραγματικά να προσπαθήσετε να κινηθείτε λίγο».

Ένα στα πέντε παιδιά παγκοσμίως έχει υπερβολικό βάρος

Παχυσαρκία: Το υπερβολικό βάρος μεταξύ παιδιών και εφήβων συνδέθηκε με ένα μείγμα εγγενών, συμπεριφορικών, περιβαλλοντικών και κοινωνικοπολιτισμικών επιρροών που χρειάζονται προσοχή και άμεση παρέμβαση.

Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΕΟΔΥ: Κραυγή αγωνίας για το προσωπικό

Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων ΕΟΔΥ: Γιατί τα συναρμόδια Υπουργεία Υγείας και Εσωτερικών δεν δίνουν τη δυνατότητα στους φορείς να προσλαμβάνουν συμβασιούχους αντί για εργολάβους, που καταφανώς κοστίζουν περισσότερο;

Close Icon