Πολιτική Υγείας

Αττική Οδός: Θα δοθεί αποζημίωση 2.000 για κάθε ακινητοποιημένο όχημα, μετά από αίτημα του πρωθυπουργού

Αττική Οδός: Θα δοθεί αποζημίωση 2.000 για κάθε ακινητοποιημένο όχημα, μετά από αίτημα του πρωθυπουργού

Ανακοίνωση για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο όχημα εξέδωσε η Αττική Οδός και αναφέρει πως θα τοποθετηθεί για τα γεγονότα και τις ευθύνες που αναλογούν στον κάθε εμπλεκόμενο φορέα όταν απεγκλωβιστεί και ο τελευταίος οδηγός.

Αττική Οδός: Με την κακοκαιρία Ελπίδα να δείχνει σημάδια υποχώρησης, έρχεται η ώρα της αναζήτησης και απόδοσης ευθυνών για το χάος που προκλήθηκε στην Αττική Οδό. Ήδη η κυβέρνηση ανακοίνωσε πως θα δοθεί αποζημίωση 2.000 για κάθε ακινητοποιημένο όχημα, μετά από αίτημα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, το οποίο αποδέχθηκε η Αττική Οδός.

Παράλληλα, ο υπουργός Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Στυλιανίδης άφησε σαφείς αιχμές κατά της Αττικής Οδού επισημαίνοντας «Σε σύγκριση της κατάστασης που επικράτησε στον οδικό άξονα Αθηνών – Λαμίας με την Νέα Οδό και την Αττική Οδό από την άλλη είναι τόσο προφανής η διαφορά που επιβεβαιώνει πόσο ανεδαφικοί είναι οι ισχυρισμοί της εταιρείας διαχείρισης της Αττικής Οδού».

Παρέμβαση για τα πρωτοφανή γεγονότα στην Αττική Οδό έκανε και Κώστας Καραμανλής. Σε ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών έγινε γνωστό πως συγκροτήθηκε Επιτροπή Διερεύνησης για την ανεπίτρεπτη κατάσταση στην Αττική Οδό», προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες, ενώ θα επιβληθούν κυρώσεις.

Χιλιάδες οδηγοί και επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι στα οχήματά τους για έξι, οκτώ, δέκα ακόμα και 24 ώρες στην Αττική Οδό χωρίς νερό, φαγητό, ακόμα και χωρίς θέρμανση, καθώς σε κάποια αυτοκίνητα τελείωναν τα καύσιμα. Σύμφωνα με πληροφορίες περισσότερα από 3.000 οχήματα και 3.500 άνθρωποι είχαν εγκλωβιστεί για ώρες στην Αττική Οδό.

Οι μαρτυρίες των ανθρώπων που πέρασαν μία αδιανόητη οδύσσεια είναι ενδεικτικές των όσων βίωσαν. Απόλυτη εγκατάλειψη και καμία ενημέρωση από την Αττική Οδό. Μάλιστα οι περισσότεροι τη στιγμή που πλήρωσαν τα διόδια για να μπουν στην Αττική οδό ρώτησαν αν ο δρόμος είναι ανοιχτός για να λάβουν καταφατική απάντηση.

Η Αττική Οδός θα δώσει 2.000 ευρώ αποζημίωση για κάθε εγκλωβισμένο όχημα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προήδρευσε το πρωί σε σύσκεψη στην οποία μετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Στυλιανίδης, οι Υπουργοί Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης και Άκης Σκέρτσος, ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου , ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού Γρηγόρης Δημητριάδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος.

Όπως έγινε γνωστό, μετά τη σύσκεψη η Αττική Οδός θα δώσει αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, μετά από αίτημα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Στυλιανίδης: Ανεδαφικοί οι ισχυρισμοί της εταιρείας διαχείρισης της Αττικής Οδού

«Ήταν μία πολύ δύσκολη νύχτα αντιμετωπίσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις», υπογράμμισε ο κ. Στυλιανίδης, ενώ επανέλαβε «την απολογία της Πολιτείας» για την ταλαιπωρία τόσων πολιτών. «Η συγγνώμη της Πολιτείας δεν είναι και δεν πρέπει να είναι ποτέ προσχηματική», ανέφερε χαρακτηριστικά στην έκτακτη ενημέρωση για την κακοκαιρία Ελπίδα.

«Δεν είναι η ώρα του καταλογισμού των ευθυνών. Τώρα είμαστε στο πεδίο και διαχειριζόμαστε αυτή την πολύ δύσκολη κατάσταση και πρέπει να είμαστε απερίσπαστοι σε αυτό το έργο», υπογράμμισε ο υπουργός. Ωστόσο, επισήμανε: «Σε σύγκριση της κατάστασης που επικράτησε στον οδικό άξονα Αθηνών – Λαμίας με την Νέα Οδό και την Αττική Οδό από την άλλη είναι τόσο προφανής η διαφορά που επιβεβαιώνει πόσο ανεδαφικοί είναι οι ισχυρισμοί της εταιρείας διαχείρισης της Αττικής Οδού».

Καραμανλής για Αττική Οδό:

Θα αποδοθούν ευθύνες, θα επιβληθούν κυρώσεις

Σε ανανκοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπενθυμίζει ότι «το νομικό πλαίσιο για την απόδοση ευθυνών στους παραχωρησιούχους όταν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι, θεσπίστηκε από την παρούσα κυβέρνηση το 2020, για να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην επιβάλλονται κυρώσεις σε κανέναν».

Σύμφωνα με το υπουργείο, με την παράγραφο 3 του άρθρου 65 του ν. 4663/2020 (ΦΕΚ Α΄ 30) προβλέπεται ότι αν διακοπεί η κυκλοφορία σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών φαινομένων, επιβάλλονται κυρώσεις σε φορείς επιφορτισμένους με τη λειτουργία ή/και τη συντήρηση του εν λόγω δικτύου, εφόσον ενέργεια ή παράλειψή τους συνετέλεσε στη διακοπή κυκλοφορίας.

Καραμανλής: Θα αποδοθούν ευθύνες, θα επιβληθούν κυρώσεις

Έτσι, όπως προβλέπει ο νόμος, η Επιτροπή διερευνά άμεσα τις ευθύνες του Παραχωρησιούχου ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε. αλλά και του Λειτουργού ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., ώστε να εισηγηθεί στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών την επιβολή των αυστηρών κυρώσεων που προβλέπονται.

«Οι κυρώσεις αυτές είναι ανεξάρτητες της αποζημίωσης που θα δώσει η εταιρεία στους οδηγούς των εγκλωβισμένων οχημάτων, όπως απαίτησε ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Η τεράστια ταλαιπωρία χιλιάδων συμπολιτών μας, επιτάσσει να αποδοθούν ευθύνες και να επιβληθούν κυρώσεις. Και αυτό θα γίνει», δήλωσε σχετικά ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ Κώστας Καραμανλής.

Οικονόμου: Ο σχεδιασμός δεν λειτούργησε, θα αποδοθούν ευθύνες

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, νωρίς το πρωί, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για αγωγή σε βάρος της διαχειρίστριας εταιρείας της Αττικής Οδού, ενώ προανήγγειλε και την καταβολή αποζημιώσεων στους οδηγούς που εγκλωβίστηκαν.

«Η διαχείριση του δρόμου της Αττικής Οδού με ευθύνη της εταιρείας κατέρρευσε από την πρώτη στιγμή. Δεν είναι μέρα σήμερα για να κάνουμε πινγκ πονγκ ευθυνών. Είναι μέρα που πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια απεγκλωβισμού των ανθρώπων. Αυτή η κυβέρνηση δεν έχει καμία δυσκολία να αναλαμβάνει τις ευθύνες της και θα το κάνει, αλλά και οι ευθύνες άλλων που είχαν εγγυηθεί ότι οι δρόμοι θα μένουν ανοιχτοί, πράγμα που δεν έγινε, κι αυτές θα αποδοθούν», δήλωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Ερωτηθείς αν το κράτος θα καταθέσει αγωγή, απάντησε ότι «ό,τι πρέπει να γίνει, για τις κυρώσεις που πρέπει αποδοθούν, για τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε και του οφείλουμε και ηθικώς να αποδοθούν αυτές οι ευθύνες, αλλά και να αποζημιωθεί, να είστε σίγουροι ότι θα γίνει με όλους τους τρόπους και τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας».

Αττική Οδός: Μετά τους απεγκλωβισμούς, η απόδοση ευθυνών

Ανακοίνωση για την αποζημίωση των 2.000 ευρώ για κάθε εγκλωβισμένο όχημα εξέδωσε η Αττική Οδός και αναφέρει πως θα τοποθετηθεί για τα γεγονότα και τις ευθύνες που αναλογούν στον κάθε εμπλεκόμενο φορέα όταν απεγκλωβιστεί και ο τελευταίος οδηγός.

Η ανακοίνωση της Αττικής Οδού

Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ενημερώνει ότι σε συνέχεια της πρωτόγνωρης και έντονης χιονοκαταιγίδας που σημειώθηκε χθες στην Αττική και με αίσθημα έμπρακτης συμπαράστασης απέναντι στους οδηγούς και συνεπιβάτες τους που δοκιμάστηκαν στους οδικούς άξονες της Αττικής Οδού, πρόκειται να διαθέσει παροχή ύψους 2.000 ευρώ ανά εγκλωβισμένο όχημα.  Οι τεχνικές λεπτομέρειες της διαδικασίας θα ανακοινωθούν σε δεύτερο χρόνο, εφόσον ολοκληρωθεί η καταγραφή όλων των οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές.

Μέχρι και αυτήν την ώρα οι άνθρωποι της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ επιχειρούν, μαζί με την Αστυνομία, τον Στρατό και την Πυροσβεστική, στους οποίους εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας, προκειμένου να απεγκλωβιστούν και τα τελευταία οχήματα με τους επιβάτες τους, με ασφάλεια, υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων. Μετά και τον απεγκλωβισμό του τελευταίου οδηγού η εταιρεία θα τοποθετηθεί για τα γεγονότα και τις ευθύνες που αναλογούν στον κάθε εμπλεκόμενο φορέα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γενική αργία την Τρίτη για δημόσιο και ιδιωτικό τομέα λόγω κακοκαιρίας

Χαμός στα ΜΜΜ και τις οδικές αρτηρίες της Αττικής

Συνεχίζεται η ταλαιπωρία με την κακοκαιρία

Τι ισχύει με τους εμβολιασμούς που ακυρώθηκαν;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το CDC δεν παρουσίασε «επιστημονικό σκεπτικό» για ενισχυτικά εμβόλια COVID για παιδιά, λέει ο Δρ. Makary

Και η επιτροπή είπε στην πραγματικότητα, θέλουμε ένα απλό μήνυμα. Ανησυχούμε μήπως έχουμε ένα μπερδεμένο μήνυμα εάν αυτά τα παιδιά δεν παίρνουν αναμνηστικό και οι ηλικιωμένοι παίρνουν. Αυτό δεν είναι επιστημονικό σκεπτικό.

Η Κινεζική επαρχία Χενάν διέταξε τα σχεδόν 100 εκατομμύρια κατοίκους της να κάνουν τεστ Covid κάθε δύο ημέρες

Οι λιανικές πωλήσεις και η εργοστασιακή παραγωγή υποχώρησαν στα χαμηλότερα επίπεδά τους εδώ και περίπου δύο χρόνια τον περασμένο μήνα, αντανακλώντας τις επιπτώσεις από την πολιτική μηδενικής Covid της Κίνας.

Η Κίνα με πρόφαση την COVID-19 προσπαθεί να κάνει αναποτελεσματικό το ταξίδι του ΟΗΕ στη Σιντζιάνγκ για τα ανθρώπινα δικαιώματα

Το Κογκρέσο ψήφισε τον Νόμο για την Πρόληψη της Καταναγκαστικής Εργασίας των Ουιγούρων τον Δεκέμβριο, μια δικομματική νομοθεσία που εμποδίζει την εισαγωγή αγαθών που γίνονται μέσω καταναγκαστικής εργασίας στην περιοχή Xinjiang. Η Bachelet θα παραδώσει δημόσια ενημέρωση τύπου σχετικά με τα ευρήματά της στις 28 Μαΐου.

Ευλογιά των πιθήκων: Απόφαση ΕΕΕ-Σε ποιες περιπτώσεις συστήνεται το εμβόλιο

Ευλογιά των πιθήκων: Ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την προστασία από την ευλογιά των πιθήκων δεν υπάρχει, λόγω των επιδημιολογικών και κλινικών χαρακτηριστικών της νόσου, σημειώνει η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών και συνιστά επιλεκτικά τον εμβολιασμό σε ορισμένες περιπτώσεις.

Οι Ρεπουμπλικάνοι καλούν τον Μπάιντεν να προωθήσει επιθετικές μεταρρυθμίσεις για τη «διαφθορά» του ΠΟΥ

Οι νομοθέτες έχουν αποκαλέσει την οργάνωση «μαριονέτα» για το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα και κατηγόρησαν τον ΠΟΥ ότι εργάζεται για την απόκρυψη της προέλευσης της COVID-19.

Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης Έρικ Άνταμς κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης την Κυριακή εν μέσω πανεθνικής έλλειψης γάλακτος για βρέφη

Οι άνθρωποι στη Νέα Υόρκη που χρεώνονται υπερβολικά για τη φόρμουλα για μωρά μπορούν να υποβάλουν καταγγελία στη διεύθυνση nyc.gov/dcwp, σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου.

Ο σύμβουλος του Λευκού Οίκου για τον κορωνοϊό υποστηρίζει τη συνέχιση της χρήσης μασκών σε εσωτερικούς χώρους

«Χωρίς αυτήν την επόμενη γενιά εμβολίων, χωρίς θεραπείες και διαγνωστικά, αυτό θα καταστήσει πολύ, πολύ πιο δύσκολο για εμάς να φροντίσουμε και να προστατέψουμε τους Αμερικανούς».

Τα κρούσματα της ευλογιάς των πιθήκων σε μη ενδημικές χώρες μπορούν να περιοριστούν, δήλωσε τη Δευτέρα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

H Van Kerkhove είπε ότι η μετάδοση γινόταν μέσω «στενής σωματικής επαφής: επαφή δέρματος με δέρμα» και ότι τα περισσότερα από τα άτομα που εντοπίστηκαν μέχρι στιγμής δεν είχαν σοβαρό κρούσμα της νόσου.