Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα: Πώς να μειώσετε τον χρόνο οθόνης αυτό το καλοκαίρι 

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα: Πώς να μειώσετε τον χρόνο οθόνης αυτό το καλοκαίρι 

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα: Θέστε σαφείς κανόνες και όρια γύρω από τον χρόνο οθόνης. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να επιτρέψετε στα παιδιά σας να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε μέρα ή να περιορίσετε τον χρόνο οθόνης σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας

Το καλοκαίρι είναι μια εποχή για τα παιδιά να χαλαρώσουν, να διασκεδάσουν και να απολαύσουν την υπέροχη ύπαιθρο. Ωστόσο, με την επικράτηση των smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών, μπορεί να είναι δελεαστικό για τα παιδιά να περνούν ώρες κολλημένα στις οθόνες τους. Αν θέλετε να μειώσετε τον χρόνο που διανύουν στην οθόνη αυτό το καλοκαίρι και να ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να είναι πιο δραστήρια και αφοσιωμένα στον κόσμο γύρω τους, ακολουθούν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν.

  1. Θέστε όρια:. Θέστε σαφείς κανόνες και όρια γύρω από τον χρόνο οθόνης. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να επιτρέψετε στα παιδιά σας να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κάθε μέρα ή να περιορίσετε τον χρόνο οθόνης σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας
  2. Ενθαρρύνετε τις υπαίθριες δραστηριότητες: Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να περνούν περισσότερο χρόνο έξω, είτε παίζουν στην αυλή, πηγαίνουν για μια βόλτα με ποδήλατο ή εξερευνούν ένα κοντινό πάρκο. Οι υπαίθριες δραστηριότητες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα παιδιά να παραμείνουν δραστήρια, να πάρουν λίγο καθαρό αέρα και να απολαύσουν τη φύση.
  3. Προγραμματίστε διασκεδαστικές δραστηριότητες: Βοηθήστε τα παιδιά σας να κάνουν διασκεδαστικές και συναρπαστικές δραστηριότητες αντί να αφιερώνουν χρόνο στα τηλέφωνά τους. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει το να παίζεις επιτραπέζια παιχνίδια, να κάνεις τέχνες και χειροτεχνίες, να πηγαίνεις σε κυνήγι οδοκαθαριστών ή να μάθεις ένα νέο χόμπι ή δεξιότητα.
  4. Γίνετε πρότυπο: Δώστε το καλό παράδειγμα για τα παιδιά σας περιορίζοντας τον χρόνο που διαθέτετε στην οθόνη και δίνοντας προτεραιότητα στον ποιοτικό χρόνο μαζί τους. Δείξτε τους ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διασκεδάσετε και να συνδεθείτε με άλλους χωρίς να είστε συνεχώς συνδεδεμένοι με μια οθόνη.
  5. Δημιουργήστε ζώνες χωρίς οθόνη: Ορίστε ορισμένες περιοχές του σπιτιού σας ως ζώνες χωρίς οθόνη, όπως το τραπέζι, τα υπνοδωμάτια ή το οικογενειακό δωμάτιο. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πειρασμού να βρίσκεστε συνεχώς σε μια συσκευή και να ενθαρρύνει περισσότερες αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο μεταξύ των μελών της οικογένειας.
  6. Συμμετέχετε σε κοινοτικές δραστηριότητες: Αναζητήστε εκδηλώσεις και δραστηριότητες της τοπικής κοινότητας στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν τα παιδιά σας, όπως καλοκαιρινές κατασκηνώσεις, αθλητικά πρωταθλήματα ή ευκαιρίες εθελοντισμού. Η συμμετοχή σε αυτές τις δραστηριότητες μπορεί να βοηθήσει να κρατήσετε τα παιδιά σας απασχολημένα και να συμμετέχουν με θετικούς και ουσιαστικούς τρόπους.

Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να βοηθήσετε τα παιδιά σας να μειώσουν τον χρόνο που διανύουν στην οθόνη αυτό το καλοκαίρι και να τα ενθαρρύνετε να περνούν περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας την υπέροχη ύπαιθρο και συμμετέχοντας σε πραγματικές εμπειρίες. Να θυμάστε ότι η μετριοπάθεια είναι το κλειδί και η εύρεση μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ του χρόνου οθόνης και άλλων δραστηριοτήτων είναι σημαντική για τη συνολική ευημερία τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς τα επιτραπέζια παιχνίδια βοηθούν στην ψυχική υγεία των παιδιών;

Οι ψηφιακές "πιπίλες" μπορεί να εμποδίσουν τη συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών 

Τι μπορείτε να κάνετε αν πιστεύετε ότι ο έφηβός σας έχει ήδη ανθυγιεινές συνήθειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Η σημασία της αυτορρύθμισης στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου στην παιδική ηλικία 

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επαναστατική λύση για τη φροντίδα των χρόνιων ασθενειών

Απομακρυσμένη παρακολούθηση: Παρέχει συνεχή, σε πραγματικό χρόνο, δεδομένα, επιτρέποντας έγκαιρες παρεμβάσεις, διευκολύνοντας την εξατομικευμένη φροντίδα και μειώνοντας το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.

Νέος αισθητήρας θα μπορούσε να ανιχνεύσει το χαλασμένο κρέας

Αισθητήρας κρέας: Σε μια πρόσφατη ανακάλυψη στην επιστήμη της ασφάλειας των τροφίμων, οι ερευνητές σχεδίασαν έναν νέο βιοαισθητήρα με βάση το γραφένιο που μπορεί να ανιχνεύσει με ακρίβεια τη φρεσκάδα του κρέατος

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία του λόγου;

AI λόγος: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει τη δυνατότητα να φέρει επανάσταση στη λογοθεραπεία, προσφέροντας καινοτόμα εργαλεία και μεθόδους για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της προσβασιμότητας της θεραπείας.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το botox;

AI botox: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της αισθητικής δερματολογίας, ιδιαίτερα στη χορήγηση και βελτιστοποίηση των θεραπειών Botox.

Γιατί ένας «AI health coach» δεν θα λύσει τα προβλήματα χρόνιων ασθενειών στον κόσμο

Την περασμένη εβδομάδα, δύο μεγάλα ονόματα των βιομηχανιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ευεξίας ανακοίνωσαν μια συνεργασία για την ανάπτυξη ενός «εξατομικευμένου, υπερ-εξατομικευμένου AI health coach που θα είναι διαθέσιμο ως εφαρμογή για κινητά»

Αναπτύχθηκε επίδεσμoς που μπορεί να παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης στον ιδρώτα

Επιστήμονες επίδεσμος: Επιστήμονες από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Nanyang της Σιγκαπούρης (NTU Singapore) ανέπτυξαν έναν πρωτοποριακό φορετό αισθητήρα που μπορεί να παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης μέσω του ιδρώτα

Close Icon