Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών

Google ΗΠΑ: Η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με νέα έρευνα του The George Institute for Global Health, η εφαρμογή της δικής της πολιτικής διαφημίσεων διατροφής της Google στην αγορά των ΗΠΑ θα μειώσει τον αριθμό των προϊόντων από τους 25 κορυφαίους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών της χώρας που θα μπορούσαν να διατεθούν σε παιδιά στο διαδίκτυο. Έχοντας δημοσιευθεί σήμερα στο American Journal of Preventive Medicine, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι η παγκόσμια εταιρεία θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας των μελλοντικών γενεών μειώνοντας την έκθεση και την προτίμησή τους σε ανθυγιεινά τρόφιμα και ποτά.

Η επικεφαλής συγγραφέας Δρ. Elizabeth Dunford, Ερευνητής του Τμήματος Πολιτικής Τροφίμων του Ινστιτούτου George, και Επίκουρος Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η βάση σε εθελοντικούς κώδικες πρακτικής αφήνει τα παιδιά εκτεθειμένα στην Άγρια Δύση της ψηφιακής διαφήμισης, ωθεί τη ζήτηση για ανθυγιεινά προϊόντα που τροφοδοτούν επιδημίες παχυσαρκίας και άλλες χρόνιες ασθένειες που θα συντομεύσουν τη ζωή τους. Η έρευνά μας δείχνει ότι η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικά οφέλη για την υγεία».

Το μοντέλο Nutrient Profiling Model (NPM) της Google, το οποίο η εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει οικειοθελώς στις αγορές της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθορίζει διατροφικά κριτήρια που πρέπει να πληροί ένα τρόφιμο ή ένα ποτό για να διαφημίζεται σε παιδιά μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google. Η πολιτική αναφέρει ότι η Google υποστηρίζει την υπεύθυνη διαφήμιση τροφίμων και ποτών. Η ερευνητική ομάδα του George Institute χρησιμοποίησε το Google NPM για να δημιουργήσει προφίλ 14.188 προϊόντων από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των:

  • Coca-Cola,
  • Danone,
  • Kellogg,
  • Kraft Heinz,
  • Nestlé,
  • και Unilever.

Διαπίστωσαν ότι μόνο λίγο περισσότερα από 2.500 (ή το 18%) των προϊόντων (συνήθως λαχανικά, φρούτα και εκείνα με χαμηλά λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι) θα εξακολουθούσαν να είναι κατάλληλα για διαφήμιση στο διαδίκτυο σε παιδιά των ΗΠΑ βάσει αυτής της πολιτικής. Αν και δεν υπάρχουν δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκε το Google NPM, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ήταν ευρέως ευθυγραμμισμένο με άλλα επικυρωμένα NPM, συμπεριλαμβανομένου αυτού της ευρωπαϊκής περιοχής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αλλά πολύ λιγότερο περιοριστικό από το μοντέλο του Παναμερικανικού Οργανισμού Υγείας.

Ο Δρ Ντάνφορντ πρόσθεσε: «Αν και είναι κοινώς γνωστή ως εταιρεία μηχανών αναζήτησης, η κύρια δραστηριότητα της Google είναι στην πραγματικότητα η διαδικτυακή διαφήμιση, μέσω του Παγκόσμιου Δικτύου Εμφάνισής της, το οποίο στοχεύει τη διαφήμιση σε προγράμματα περιήγησης —συμπεριλαμβανομένων των παιδιών— σε πάνω από 35 εκατομμύρια ιστότοπους και εφαρμογές. Γνωρίζουμε ότι το μάρκετινγκ τροφίμων στα παιδιά είναι διάχυτο και έχει συνδεθεί με αυξημένη προτίμηση για ανθυγιεινά τρόφιμα. Η έκθεση των νέων στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και σχετίζεται με κακά αποτελέσματα υγείας που σχετίζονται με τη διατροφή.»

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

ChatGPT υγεία: Ο Δρ. Google συναντά έναν άξιο αντίπαλο στον Dr. ChatGPT

Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στα παιδιά

Οι 3 πιο καυτές περιοχές στην υγειονομική περίθαλψη

ChatGPT: Πολλά υποσχόμενο στα ερωτήματα καρδιακής ανεπάρκειας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τεχνητή νοημοσύνη: Πώς επαναστατεί στη διάγνωση και θεραπεία οφθαλμικών παθήσεων

Τεχνητή νοημοσύνη: Οι πρόοδοι στην τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν πολλές περιοχές, και μία από τις πιο υποσχόμενες εφαρμογές της είναι η βελτίωση της φροντίδας της όρασης.

Φωτισμένοι νευρώνες: Οδηγώντας την έρευνα στη νευρολογία με τη βιοφωταυγή οπτογενετική

Φωτισμένοι νευρώνες: Οι τελευταίες εξελίξεις στη νευροεπιστήμη ανοίγουν νέους δρόμους για την κατανόηση και την αντιμετώπιση εγκεφαλικών διαταραχών, με μία από τις πιο καινοτόμες μεθόδους να είναι η βιοφωταυγή οπτογενετική.

Ο Καναδάς και η Αυστραλία περιορίζουν την αγορά βλαστοκυττάρων

Γενετική: Παρακολουθώντας την ηλεκτρονική αγορά για μια περίοδο πέντε ετών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 60% των επιχειρήσεων στον Καναδά και την Αυστραλία σταμάτησαν τη διαφήμιση απευθείας στον καταναλωτή.

Βρεφική ανάπτυξη: Πώς η χρήση των ποδιών επηρεάζει τη γνωστική εξέλιξη;

Βρεφική ανάπτυξη: Μια πρόσφατη μελέτη αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν τα πόδια των βρεφών στην πρώιμη ανάπτυξή τους, αποκαλύπτοντας πώς τα χρησιμοποιούν για να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.

Μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων: Το κλειδί για την αποκατάσταση των οπών ωχράς κηλίδας και την επανόρθωση της όρασης

Μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων: Οι μεταμοσχεύσεις βλαστοκυττάρων έχουν δείξει πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα στην αποκατάσταση των οπών της ωχράς κηλίδας, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη σε πρωτεύοντα θηλαστικά.

Close Icon