Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών

Google ΗΠΑ: Παίζει μεγάλο ρόλο στην προστασία της υγείας των παιδιών

Google ΗΠΑ: Η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με νέα έρευνα του The George Institute for Global Health, η εφαρμογή της δικής της πολιτικής διαφημίσεων διατροφής της Google στην αγορά των ΗΠΑ θα μειώσει τον αριθμό των προϊόντων από τους 25 κορυφαίους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών της χώρας που θα μπορούσαν να διατεθούν σε παιδιά στο διαδίκτυο. Έχοντας δημοσιευθεί σήμερα στο American Journal of Preventive Medicine, τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι η παγκόσμια εταιρεία θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας των μελλοντικών γενεών μειώνοντας την έκθεση και την προτίμησή τους σε ανθυγιεινά τρόφιμα και ποτά.


Η επικεφαλής συγγραφέας Δρ. Elizabeth Dunford, Ερευνητής του Τμήματος Πολιτικής Τροφίμων του Ινστιτούτου George, και Επίκουρος Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η βάση σε εθελοντικούς κώδικες πρακτικής αφήνει τα παιδιά εκτεθειμένα στην Άγρια Δύση της ψηφιακής διαφήμισης, ωθεί τη ζήτηση για ανθυγιεινά προϊόντα που τροφοδοτούν επιδημίες παχυσαρκίας και άλλες χρόνιες ασθένειες που θα συντομεύσουν τη ζωή τους. Η έρευνά μας δείχνει ότι η εφαρμογή της πολιτικής της Google για το ψηφιακό μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων στη χώρα καταγωγής της θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την έκθεση των παιδιών σε αυτό το διαδικτυακό περιεχόμενο, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικά οφέλη για την υγεία».

Το μοντέλο Nutrient Profiling Model (NPM) της Google, το οποίο η εταιρεία έχει ήδη εφαρμόσει οικειοθελώς στις αγορές της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου, καθορίζει διατροφικά κριτήρια που πρέπει να πληροί ένα τρόφιμο ή ένα ποτό για να διαφημίζεται σε παιδιά μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google. Η πολιτική αναφέρει ότι η Google υποστηρίζει την υπεύθυνη διαφήμιση τροφίμων και ποτών. Η ερευνητική ομάδα του George Institute χρησιμοποίησε το Google NPM για να δημιουργήσει προφίλ 14.188 προϊόντων από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των:

  • Coca-Cola,
  • Danone,
  • Kellogg,
  • Kraft Heinz,
  • Nestlé,
  • και Unilever.

Διαπίστωσαν ότι μόνο λίγο περισσότερα από 2.500 (ή το 18%) των προϊόντων (συνήθως λαχανικά, φρούτα και εκείνα με χαμηλά λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι) θα εξακολουθούσαν να είναι κατάλληλα για διαφήμιση στο διαδίκτυο σε παιδιά των ΗΠΑ βάσει αυτής της πολιτικής. Αν και δεν υπάρχουν δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκε το Google NPM, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ήταν ευρέως ευθυγραμμισμένο με άλλα επικυρωμένα NPM, συμπεριλαμβανομένου αυτού της ευρωπαϊκής περιοχής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, αλλά πολύ λιγότερο περιοριστικό από το μοντέλο του Παναμερικανικού Οργανισμού Υγείας.

Ο Δρ Ντάνφορντ πρόσθεσε: «Αν και είναι κοινώς γνωστή ως εταιρεία μηχανών αναζήτησης, η κύρια δραστηριότητα της Google είναι στην πραγματικότητα η διαδικτυακή διαφήμιση, μέσω του Παγκόσμιου Δικτύου Εμφάνισής της, το οποίο στοχεύει τη διαφήμιση σε προγράμματα περιήγησης —συμπεριλαμβανομένων των παιδιών— σε πάνω από 35 εκατομμύρια ιστότοπους και εφαρμογές. Γνωρίζουμε ότι το μάρκετινγκ τροφίμων στα παιδιά είναι διάχυτο και έχει συνδεθεί με αυξημένη προτίμηση για ανθυγιεινά τρόφιμα. Η έκθεση των νέων στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και σχετίζεται με κακά αποτελέσματα υγείας που σχετίζονται με τη διατροφή.»

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

ChatGPT υγεία: Ο Δρ. Google συναντά έναν άξιο αντίπαλο στον Dr. ChatGPT

Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στα παιδιά

Οι 3 πιο καυτές περιοχές στην υγειονομική περίθαλψη

ChatGPT: Πολλά υποσχόμενο στα ερωτήματα καρδιακής ανεπάρκειας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η Σεισμολογία βοηθά στην υπερηχογραφική απεικόνιση;

Σεισμολογία: Οι στατικές διορθώσεις στη σεισμολογία είναι εκτιμήσεις για το πόσο επιβραδύνεται ή επιταχύνεται ένα σεισμικό κύμα κοντά σε έναν δέκτη κατά το τελευταίο σκέλος της διαδρομής του μέσα από τη γη.

Μια τεχνολογία αναγνωρίζει με ακρίβεια την αυτοκτονική συμπεριφορά από τις λέξεις 

Μέσω της ανάλυσης αυτού του λεξιλογίου, η τεχνολογία μπορεί να εντοπίσει σημεία κινδύνου και να παρέχει έγκαιρη προειδοποίηση σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας ή σε αρμόδιες υπηρεσίες.

Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα παράνοιας στους ψυχωτικούς ασθενείς 

Μέσω της επανάληψης και της έκθεσης σε εικονικά σενάρια που μοιάζουν με τις πραγματικές τους εμπειρίες, οι ασθενείς μπορούν να μάθουν να διακρίνουν μεταξύ πραγματικών και παράλογων απειλών, μειώνοντας έτσι την αίσθηση απειλής και δυσπιστίας.

Φορητή συσκευή ανιχνεύει σπάνιες μεταλλάξεις

Η συσκευή μοιάζει με ένα τεστ PCR, αλλά είναι πιο φορητή και ταχύτερη, αποδίδοντας αποτελέσματα εντός 10 λεπτών, σύμφωνα με τους ερευνητές, προσθέτοντας ότι η τεχνολογία στοχεύει στην ταχεία ανίχνευση μεταλλάξεων στο σημείο φροντίδας. 

Νέο εργαλείο ΑI εντοπίζει περισσότερες περιπτώσεις Long Covid 

Το νέο εργαλείο AI βασίζεται σε προηγμένες τεχνικές μηχανικής μάθησης και ανάλυσης δεδομένων, αξιοποιώντας μεγάλες βάσεις δεδομένων ιατρικών αρχείων, αποτελέσματα εξετάσεων, ιστορικό νοσηλείας και αναφορές ασθενών.

Βιοϋβριδικό χέρι ενεργοποιείται από ανθρώπινους μυϊκούς ιστούς 

Το βιοϋβριδικό χέρι αποτελείται από μια συμβίωση βιολογικών και τεχνικών στοιχείων. Στην ουσία, ενσωματώνει ανθρώπινους μυϊκούς ιστούς, που λειτουργούν ως φυσικά αισθητήρια και ενεργοποιητές, και ένα προηγμένο ρομποτικό σύστημα που ανταποκρίνεται στις μυϊκές κινήσεις.

Close Icon