Τεχνολογία

Amazon Care: Τι μπορεί να μάθει η Amazon από τις αποτυχίες στον τομέα της υγείας

Amazon Care: Τι μπορεί να μάθει η Amazon από τις αποτυχίες στον τομέα της υγείας

Amazon Care: Τι μπορεί να μάθει η Amazon από τα φαντάσματα των μεγάλων τεχνολογικών αποτυχιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης για να αποφύγει την αποτυχία για δεύτερη φορά;

ADMAN

Στα μέσα Φεβρουαρίου, η Amazon ανακοίνωσε τα σχέδιά της να επεκτείνει το πρόγραμμα τηλεϋγείας της, Amazon Care, σε εθνικό επίπεδο, αφού προηγουμένως το πρόσφερε μόνο στους δικούς της υπαλλήλους και σε επιλεγμένους εργοδότες. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της να λανσάρει υπηρεσίες προσωπικής υγειονομικής περίθαλψης, τις οποίες πωλεί επίσης σε εργοδότες, οι οποίοι στη συνέχεια θα προσφέρουν το Amazon Care ως όφελος για την υγεία των εργαζομένων. Οι big tech εταιρείες συχνά διψούν για μια ευκαιρία ανάπτυξης πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και γι’ αυτό στρέφουν το βλέμμα τους στη μεταρρύθμιση της υγειονομικής περίθαλψης.

Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, αυτές οι προσπάθειες αποτυγχάνουν να εκπληρώσουν την υπόσχεσή τους. Ακόμη και η ίδια η Amazon δεν έχει ασυλία: η τελευταία της απόπειρα, μια κοινοπραξία με την J.P. Morgan και την Berkshire Hathaway με την ονομασία Haven, που καταστράφηκε μετά από μεγάλες φανφάρες, διαλύθηκε μετά από μόλις τρία χρόνια. Τι μπορεί να μάθει η Amazon από τα φαντάσματα των μεγάλων τεχνολογικών αποτυχιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης για να αποφύγει την αποτυχία για δεύτερη φορά;

Μαθήματα προς αποφυγήν για την Amazon Care

  • Προχωρήστε πέρα ​​από μια συμμαχία αγορών: To Haven δεν λειτούργησε επειδή απλώς η συγκέντρωση εκατομμυρίων ζωών δεν αλλάζει τα στρεβλά κίνητρα και το διογκωμένο μοντέλο παροχής φροντίδας της υγειονομικής περίθαλψης, οδηγώντας μόνο σε σταδιακή πρόοδο. Η Amazon πρέπει να ξεκινήσει με την υποκείμενη αλυσίδα αξίας και να καινοτομήσει με το μοντέλο παροχής φροντίδας. Η Amazon έχει ήδη κάνει τα πρώτα βήματα με την υβριδική εικονική και κατ’ οίκον προσέγγιση φροντίδας – αυτό είναι ένα καλό σημάδι.
  • Εστιάστε στους σωστούς συνεργάτες: Η υγειονομική περίθαλψη είναι πολύπλοκη και οι επιπτώσεις του δικτύου δεν είναι τόσο διαδεδομένες όσο στο καταναλωτικό Διαδίκτυο. Είναι δύσκολο να κάνεις τα πάντα καλά και καμία εταιρεία δεν μπορεί να «κατέχει» όλη την υγειονομική περίθαλψη. Η Amazon τα πήγε καλά με την επιλογή της επείγουσας και πρωτοβάθμιας περίθαλψης ως αιχμής, αλλά το 90% των δαπανών για την υγειονομική περίθαλψη του έθνους είναι αποτέλεσμα χρόνιων καταστάσεων υγείας και συμπεριφοράς που απαιτούν συχνά περίπλοκη επίβλεψη ειδικότητας. Οι ψηφιακές κλινικές έχουν αποδειχθεί ότι είναι μια οικονομικά αποδοτική και προσβάσιμη λύση σε περίπλοκες χρόνιες παθήσεις όπως ο διαβήτης, οι μυοσκελετικές διαταραχές και οι διαταραχές χρήσης ουσιών. Για μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας, η Amazon θα πρέπει να απορρίψει την επιθετική φήμη της και να συνεργαστεί με ήδη υπάρχουσες ψηφιακές κλινικές τεχνολογίας με εξειδικευμένες δυνατότητες φροντίδας.
  • Να έχετε εμμονή με τον ασθενή, όχι με τον πελάτη: Η Amazon είναι περίφημη εμμονή με τους πελάτες, αλλά πώς μεταφράζεται αυτό σε υγειονομική περίθαλψη όπου ο πελάτης που πληρώνει το λογαριασμό μπορεί να μην είναι ο ασθενής, αλλά μάλλον ένα πρόγραμμα υγείας ή ένας εργοδότης; Η εμμονή με τον ασθενή υπερβαίνει μια εξαιρετική εμπειρία ασθενούς και υψηλό NPS. Η Amazon πρέπει επίσης να βελτιώσει τα αποτελέσματα για την υγεία του πληθυσμού και να το κάνει με χαμηλότερο κόστος από τους παραδοσιακούς παρόχους, προκειμένου οι εργοδότες να πάρουν μια ευκαιρία στο νέο τους πρόγραμμα. Οι εργοδότες αναζητούν ολοένα και περισσότερο φροντίδα που βασίζεται σε στοιχεία.
  • Καινοτομήστε στη φροντίδα που βασίζεται στην αξία: Οι πληρωτές άργησαν να αντικαταστήσουν την αποζημίωση αμοιβής για υπηρεσία με ένα μοντέλο κεφαλαίου που συνδέεται με τα αποτελέσματα της υγείας, αλλά χωρίς να το κάνουν, υπάρχει μικρό κίνητρο για τον έλεγχο του κόστους. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί ευθυγράμμιση με την αξία στην υγειονομική περίθαλψη. Η Amazon δεν αποκαλύπτει επί του παρόντος την τιμολόγηση για την πλατφόρμα εικονικής φροντίδας της, αλλά το μοντέλο αποζημίωσης που τελικά επιλέγει η εταιρεία θα είναι μια λυδία λίθο για το πόσο σοβαρή είναι η πραγματική καινοτομία στην υγειονομική περίθαλψη.

Η καινοτομία χρειάζεται απεγνωσμένα σε όλους τους τομείς της υγειονομικής περίθαλψης. Ωστόσο, οι προσεγγίσεις που αγνοούν τα υπάρχοντα μοντέλα παροχής φροντίδας, αντί να προσπαθούν να τα βελτιώσουν, δεν έχουν ιστορικό επιτυχίας. Η μάθηση από τις δικές της αποτυχίες του παρελθόντος, καθώς και από τις αποτυχίες άλλων πρωτοβουλιών υγειονομικής περίθαλψης μεγάλης τεχνολογίας, θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ στη διασφάλιση της επιβίωσης της Amazon Care.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί οι εταιρείες τεχνολογίας συχνά αποτυγχάνουν στην υγειονομική περίθαλψη;

CES 2022: Το κορυφαίο τεχνολογικό event σε ολόκληρο τον κόσμο

Οι 3 βασικοί πυλώνες της επεξεργασίας δεδομένων των ασθενών

Σφραγίζει το πρόγραμμα αναγνώρισης προσώπου το facebook

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι επενδύσεις στην τεχνολογία υγείας μειώνονται καθώς η αγορά ισορροπεί ξανά

Τεχνολογία υγείας: Αν και οι επενδύσεις εξακολουθούν να έχουν επιβραδυνθεί, οι εταιρείες ψυχικής υγείας έχουν πράγματι δει το μέσο μέγεθος των συμφωνιών και τις αποτιμήσεις να αυξάνονται. 

Πόσο συμβάλλει η τεχνολογία στην υγειονομική περίθαλψη;

Τεχνολογία: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγειονομική περίθαλψη έχει επιταχύνει τη χρήση τεχνολογιών όπως οι εφαρμογές για κινητά, η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα, προκειμένου να λυθούν μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης.

Αλλάζει ο τρόπος που γίνονται οι χημειοθεραπείες

Τεχνολογία: Οι ερευνητές βρήκαν έναν τρόπο να παρέχουν με ασφάλεια μια σταθερή παροχή χημειοθεραπείας απευθείας στους όγκους του εγκεφάλου - κάτι που ελπίζουν ότι θα είναι μια σημαντική πρόοδος για ασθενείς με ανίατους καρκίνους. 

Πώς η τεχνολογία μπορεί να γίνει η πηγή του χιούμορ;

Ρομπότ: Τα ρομπότ θα πρέπει στην πραγματικότητα να έχουν ξεχωριστό χαρακτήρα και πιστεύουμε ότι μπορούν να το δείξουν αυτό μέσω των συμπεριφορών συνομιλίας τους, όπως το γέλιο, το βλέμμα των ματιών, οι χειρονομίες και το στυλ ομιλίας.