Παιδιά

Υπερτροφές Παιδιά: Προτάσεις για διατροφικό μενού γρήγορης και σημαντικής ανάπτυξής τους

Υπερτροφές Παιδιά: Προτάσεις για διατροφικό μενού γρήγορης και σημαντικής ανάπτυξής τους

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ο σούπερ ήρωας των γαλακτοκομικών. Είναι γεμάτο από ευεργετικά βακτήρια, πρωτεΐνη και ασβέστιο – ό,τι χρειάζονται τα παιδιά για να παραμείνουν υγιή. Μην επιλέγετε τα επιδόρπια που έχουν χρωστικές και ζάχαρη. Προσθέστε στο ελληνικό γιαούρτι μέλι και φρούτα.

Υπερτροφές Παιδιά: Γνωρίζουμε όλοι πως η διατροφή των παιδιών χρειάζεται να είναι ισορροπημένη ώστε να στηρίζει τη γρήγορη και άκρως σημαντική τους ανάπτυξη. Στο διατροφικό μενού που εμείς οι ενήλικες φτιάχνουμε γι’ αυτά χρειάζεται να περιέχονται βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, ίνες και καλά λιπαρά. Οι παρακάτω προτάσεις θα βοηθήσουν.

Οι 7 καλύτερες υπερτροφές για τα παιδιά

Ψάρια και θαλασσινά

Τα ψάρια αποτελούν πλούσια πηγή DHA, ένα είδος ωμέγα-3, ευεργετικό για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Αν το παιδί σας δεν τρελαίνεται για φρέσκο άγριο σολομό ή τόνο, δοκιμάστε τις γαρίδες που έχουν ηπιότερη γεύση και υφή. Ψήστε το και βάλτε το σε μικρά κομμάτια μέσα σε ζυμαρικά.

Κόκκινα φρούτα του δάσους

Τα κόκκινα φρούτα, όπως οι φράουλες, τα μούρα, τα κράνμπερι είναι εργοστάσια παραγωγής ενέργειας και η χώρα μας έχει μεγάλη ποικιλία. Γεμάτα βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, τα κόκκινα φρούτα συνεισφέρουν επίσης στο ποσοστό φυτικών ινών που χρειάζονται τα παιδιά. Και ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα κατεψυγμένα, που είναι εξίσου θρεπτικά.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Έχουμε όλοι ακούσει για τη διατροφική ανωτερότητα των πράσινων λαχανικών. Είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και φυλλικό οξύ. Αλλά πώς μπορούμε να τα πείσουμε να φάνε σπανάκι, κάλε και λάχανο; Η απάντηση είναι: Ξεκινήστε από μικρή ηλικία και μην τα παρατάτε. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα μωρά στα οποία δίνονται λαχανικά στην απλούστερή τους μορφή από νωρίς είναι πιο πιθανό να καταναλώνουν ακόμα και πιο άγνωστα λαχανικά αργότερα. Να είστε υπομονετικοί και να δοκιμάζετε ξανά και ξανά.

Φιστίκια και φιστικοβούτυρο

Το φιστικοβούτυρο δεν είναι καθόλου διαδεδομένο στη χώρα μας, αλλά ίσως είναι καλύτερα να αλλάξει αυτό και η υγιεινή μορφή του να αντικαταστήσει εκείνο της κρέμας σοκολάτας, όσο γίνεται. 2 κουταλιές της σούπας παρέχουν σχεδόν το μισό ποσοστό πρωτεϊνών που χρειάζονται ημερησίως τα παιδιά, εκτός από το μαγνήσιο, τις βιταμίνες Β και τα υγιεινά λιπαρά. Επίσης, πειραματιστείτε με βούτυρο αμυγδάλου, κάσιους και καρυδιών. Είναι εξίσου θρεπτικά.

Γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ο σούπερ ήρωας των γαλακτοκομικών. Είναι γεμάτο από ευεργετικά βακτήρια, πρωτεΐνη και ασβέστιο – ό,τι χρειάζονται τα παιδιά για να παραμείνουν υγιή. Μην επιλέγετε τα επιδόρπια που έχουν χρωστικές και ζάχαρη. Προσθέστε στο ελληνικό γιαούρτι μέλι και φρούτα.

Προϊόντα ολικής αλέσεως

Από τα πιο κλασικά, όπως καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής αλέσεως μέχρι τα πιο εξωτικά όπως το κινόα και το φαγόπυρο, προσφέρουν πολλά οφέλη: μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων στο μέλλον και ενισχύουν το διατροφικό μενού και τη θρέψη στο παρόν. Αν δεν έχουν συνηθίσει την υφή τους, αρχίστε να τα προσθέτετε σταδιακά στο παστίτσιο, σε σαλάτες, καμουφλάροντάς τα στην αρχή και ύστερα κανονικά.

Πορτοκαλί λαχανικά και φρούτα

Τα καλά νέα με τις πορτοκαλί τροφές είναι πως ακόμα κι αν το παιδί σας δεν προτιμά τις γλυκοπατάτες, την κολοκύθα ή τα καρότα, τα γλυκά φρούτα όπως τα μάνγκο μπορούν να προσφέρουν τις ίδιες πολύτιμες βιταμίνες (Α και C).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ξέχνα την κινόα και το λάχανο κέιλ! Αυτά είναι τα πιο hot superfoods

Όταν οι τροφές σε ζεύγη γίνονται δυο φορές υπερτροφές

Ποιες τροφές ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ρόλος των γονιών στη μετατροπή δύσκολων στιγμών του παιδιού σε δημιουργία

Ωστόσο, τα παιδιά μπορούν να πάρουν και μια άλλη οδό προς εξερεύνηση, όταν η ζωή γίνει δύσκολη. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ατέλειωτη πηγή δημιουργικότητας, για να καταφέρουν να ξεπεράσουν σκοτεινές, πολυτάραχες στιγμές.

Πώς η καθημερινή επαφή με τη φύση βελτιώνει το ανοσοποιητικό των νηπίων

Εδώ χρειάζεται να σημειωθεί ότι τα ίδια τα παιδιά συμμετείχαν στη διαδικασία παρέμβασης, φυτεύοντας τα ίδια στην αυλή τους διάφορα φυτά. Η επαφή με τον χώρο και συνεπώς με τη φύση γινόταν σε καθημερινή βάση κατά τη διάρκεια ενός μήνα και τα αποτελέσματα ήταν άμεσα, καθώς βρέθηκε αύξηση της μικροβιακής ποικιλίας στην επιδερμίδα των παιδιών. Υπήρξαν επίσης αλλαγές και στις αιματολογικές μετρήσεις.

Νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια με σκοπό την υγιή ανάπτυξη του παιδιού

Έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε καθεστώς συνεπιμέλειας (καθώς η συνεπιμέλεια ήδη συμβαίνει συχνότερα σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες) παρουσιάζουν λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης κατάθλιψης, άγχους και ψυχικής δυσφορίας.

Όταν η επανάσταση των εφήβων είναι συνυφασμένη με την ανάπτυξη τους

Στο άλλο άκρο, για να μιλήσουμε για διαταραχή πρέπει να υπάρχουν δεδομένα όπως διενέξεις και εκφοβισμοί, σκληρότητα προς τα ζώα ή τους άλλους ανθρώπους, σοβαρή καταστροφική δραστηριότητα, εμπρησμοί, κλοπές, συχνές απουσίες από το σχολείο, απομάκρυνση από το σπίτι, ασυνήθιστα συχνές και έντονες εκρήξεις θυμού, προκλητική συμπεριφορά για συνεχόμενο διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών.

Κίνημα κατά της παιδοφιλίας

Τρία χρόνια μετά το κίνημα #Metoo, οι μαρτυρίες πλημμυρίζουν το Twitter και επιβεβαιώνουν αυτό που επαναλαμβάνουν εδώ και χρόνια οι ειδικοί για την προστασία της παιδικής ηλικίας: ότι δηλαδή τα άτομα που προβαίνουν σε αιμομιξία προέρχονται από όλα τα κοινωνικά στρώματα και ότι τα σημάδια που στέλνουν τα θύματα δεν ακούγονται ή δεν γίνονται αντιληπτά.

Τρόποι να βοηθήσουμε τα παιδιά να διαχειρίζονται την αποτυχία

Έτσι, θεωρούν τα συναισθήματά τους φυσιολογικά και χτίζουν αυτό που λέμε τον «ψυχικό μυ». Όσο περισσότερο μπορούμε να νιώσουμε και να αντέξουμε άβολα συναισθήματα, τόσο πιο δυνατοί γινόμαστε για να τα αντιμετωπίσουμε την επόμενη φορά.

Αλήθειες και μύθοι παιδικής χειμερινής κολύμβησης

Χειμερινή κολύμβηση παιδιά: Αλήθεια Vs Μύθος. Ενώ η κολύμβηση μπορεί να σχετίζεται περισσότερο με το καλοκαίρι, είναι μια δια βίου δεξιότητα που μπορεί να ασκηθεί καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.  Εδώ είναι κάποιοι κοινοί μύθοι για την κολύμβηση κατά τη διάρκεια των ψυχρότερων μηνών που κρατούν πολλούς ανθρώπους μακριά από το νερό, παρά τα σωματικά και ψυχικά οφέλη που αποκομίζονται από την κολύμβηση.