Παιδιά

Υπερτροφές Παιδιά: Προτάσεις για διατροφικό μενού γρήγορης και σημαντικής ανάπτυξής τους

Υπερτροφές Παιδιά: Προτάσεις για διατροφικό μενού γρήγορης και σημαντικής ανάπτυξής τους

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ο σούπερ ήρωας των γαλακτοκομικών. Είναι γεμάτο από ευεργετικά βακτήρια, πρωτεΐνη και ασβέστιο – ό,τι χρειάζονται τα παιδιά για να παραμείνουν υγιή. Μην επιλέγετε τα επιδόρπια που έχουν χρωστικές και ζάχαρη. Προσθέστε στο ελληνικό γιαούρτι μέλι και φρούτα.

Υπερτροφές Παιδιά: Γνωρίζουμε όλοι πως η διατροφή των παιδιών χρειάζεται να είναι ισορροπημένη ώστε να στηρίζει τη γρήγορη και άκρως σημαντική τους ανάπτυξη. Στο διατροφικό μενού που εμείς οι ενήλικες φτιάχνουμε γι’ αυτά χρειάζεται να περιέχονται βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, ίνες και καλά λιπαρά. Οι παρακάτω προτάσεις θα βοηθήσουν.

Οι 7 καλύτερες υπερτροφές για τα παιδιά

Ψάρια και θαλασσινά

Τα ψάρια αποτελούν πλούσια πηγή DHA, ένα είδος ωμέγα-3, ευεργετικό για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Αν το παιδί σας δεν τρελαίνεται για φρέσκο άγριο σολομό ή τόνο, δοκιμάστε τις γαρίδες που έχουν ηπιότερη γεύση και υφή. Ψήστε το και βάλτε το σε μικρά κομμάτια μέσα σε ζυμαρικά.

Κόκκινα φρούτα του δάσους

Τα κόκκινα φρούτα, όπως οι φράουλες, τα μούρα, τα κράνμπερι είναι εργοστάσια παραγωγής ενέργειας και η χώρα μας έχει μεγάλη ποικιλία. Γεμάτα βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, τα κόκκινα φρούτα συνεισφέρουν επίσης στο ποσοστό φυτικών ινών που χρειάζονται τα παιδιά. Και ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα κατεψυγμένα, που είναι εξίσου θρεπτικά.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Έχουμε όλοι ακούσει για τη διατροφική ανωτερότητα των πράσινων λαχανικών. Είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο, φυτικές ίνες, βιταμίνη C, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και φυλλικό οξύ. Αλλά πώς μπορούμε να τα πείσουμε να φάνε σπανάκι, κάλε και λάχανο; Η απάντηση είναι: Ξεκινήστε από μικρή ηλικία και μην τα παρατάτε. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα μωρά στα οποία δίνονται λαχανικά στην απλούστερή τους μορφή από νωρίς είναι πιο πιθανό να καταναλώνουν ακόμα και πιο άγνωστα λαχανικά αργότερα. Να είστε υπομονετικοί και να δοκιμάζετε ξανά και ξανά.

Φιστίκια και φιστικοβούτυρο

Το φιστικοβούτυρο δεν είναι καθόλου διαδεδομένο στη χώρα μας, αλλά ίσως είναι καλύτερα να αλλάξει αυτό και η υγιεινή μορφή του να αντικαταστήσει εκείνο της κρέμας σοκολάτας, όσο γίνεται. 2 κουταλιές της σούπας παρέχουν σχεδόν το μισό ποσοστό πρωτεϊνών που χρειάζονται ημερησίως τα παιδιά, εκτός από το μαγνήσιο, τις βιταμίνες Β και τα υγιεινά λιπαρά. Επίσης, πειραματιστείτε με βούτυρο αμυγδάλου, κάσιους και καρυδιών. Είναι εξίσου θρεπτικά.

Γιαούρτι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ο σούπερ ήρωας των γαλακτοκομικών. Είναι γεμάτο από ευεργετικά βακτήρια, πρωτεΐνη και ασβέστιο – ό,τι χρειάζονται τα παιδιά για να παραμείνουν υγιή. Μην επιλέγετε τα επιδόρπια που έχουν χρωστικές και ζάχαρη. Προσθέστε στο ελληνικό γιαούρτι μέλι και φρούτα.

Προϊόντα ολικής αλέσεως

Από τα πιο κλασικά, όπως καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής αλέσεως μέχρι τα πιο εξωτικά όπως το κινόα και το φαγόπυρο, προσφέρουν πολλά οφέλη: μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων στο μέλλον και ενισχύουν το διατροφικό μενού και τη θρέψη στο παρόν. Αν δεν έχουν συνηθίσει την υφή τους, αρχίστε να τα προσθέτετε σταδιακά στο παστίτσιο, σε σαλάτες, καμουφλάροντάς τα στην αρχή και ύστερα κανονικά.

Πορτοκαλί λαχανικά και φρούτα

Τα καλά νέα με τις πορτοκαλί τροφές είναι πως ακόμα κι αν το παιδί σας δεν προτιμά τις γλυκοπατάτες, την κολοκύθα ή τα καρότα, τα γλυκά φρούτα όπως τα μάνγκο μπορούν να προσφέρουν τις ίδιες πολύτιμες βιταμίνες (Α και C).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ξέχνα την κινόα και το λάχανο κέιλ! Αυτά είναι τα πιο hot superfoods

Όταν οι τροφές σε ζεύγη γίνονται δυο φορές υπερτροφές

Ποιες τροφές ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Περίπου 86 εκατομμύρια παιδιά στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική δεν έχουν ακόμη επιστρέψει στη σχολική τάξη

"Η ψηφιακή εκπαίδευση πρέπει να συνεχιστεί και να βελτιωθεί, αλλά είναι σαφές ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι πιο περιθωριοποιημένες οικογένειες δεν είχαν πρόσβαση στη μάθηση".

Πώς θα βοηθήσουν οι γονείς τα παιδιά να προσαρμοστούν σε αυτό το «νέο φυσιολογικό»

Δώστε προσοχή στο πρωινό και το μεσημεριανό Ένας εγκέφαλος που τροφοδοτείται καλά θα λειτουργεί καλύτερα, περισσότερο. Ένας καλά τροφοδοτούμενος εγκέφαλος θα βοηθήσει επίσης στη συμπεριφορά. Βεβαιωθείτε ότι το πρωινό είναι υψηλής ποιότητας, γεμάτο πρωτεΐνες. Το πρωινό με ζάχαρη και υδατάνθρακες θα προκαλέσει τελικά εξάντληση του παιδιού σας και αυτό συμβαίνει όταν γίνεται νωθρό και είναι πιο πιθανό να προβεί σε ανεπιθύμητες συμπεριφορές.

Πώς μεγαλώνουμε τα παιδιά μας ώστε να επιμένουν σε δύσκολες εργασίες προκειμένου να πετύχουν;

– Επιβραβεύστε την προσπάθειά τους καθώς εργάζονται σε μια δύσκολη εργασία (προσέχοντας να επαινέσετε μόνο την προσπάθειά τους και όχι τα αποτελέσματα της εργασίας τους). Η έρευνα έχει διαπιστώσει ότι αυτός ο τύπος επαίνου, που αναφέρεται ως «έπαινος διαδικασίας», ενισχύει τα κίνητρα του παιδιού να επιμένει σε μια δύσκολη εργασία.

Επαναπροσδιορισμός του εκπαιδευτικού συστήματος στην Κίνα με στόχο την αποφυγή υπερβολικής πίεσης στους μαθητές

Καθώς η αύξηση του πληθυσμού είναι η πιο αργή εδώ και δεκαετίες, οι κινεζικές αρχές άρουν το όριο γέννησης δύο παιδιών νωρίτερα φέτος και επιθυμούν να αυξήσουν τα κίνητρα για τους γονείς να αποκτήσουν περισσότερα παιδιά.

Όταν οι γονείς ξαναπαντρεύονται: Συναισθήματα και Αντιδράσεις των Παιδιών. Ο Ρόλος των Γονιών

Με όσο προσεκτικό τρόπο κι αν γίνει αυτή η ενημέρωση και γνωριμία, είναι πιθανόν τα παιδιά να αντιδράσουν, είτε έχοντας μια ελπίδα επανασύνδεσης των γονιών τους, είτε ως μια μορφή ζήλιας, είτε ως αντίσταση και φόβο προς τη νέα αλλαγή. Τα παιδιά χρειάζονται χρόνο και κατανόηση. Δεν πρέπει να τα πιέζουμε να ετοιμαστούν και το κάθε παιδί ως μια διαφορετική οντότητα, απαιτεί τον δικό του χρόνο προετοιμασίας.

Μαύροι κύκλοι γύρω από τα μάτια στα παιδιά - Ποια τα αίτια;

Η εκδήλωση των μαύρων κύκλων μπορεί επιπρόσθετα να σχετίζεται με την απουσία ύπνου καθώς επίσης και την κληρονομικότητα. Το δέρμα γύρω από την περιοχή των ματιών μπορεί σε κάποιους ανθρώπους να είναι πιο λεπτό και διαφανές, στοιχείο το οποίο μπορεί να κληρονομήσουν και τα παιδιά. Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις οι μαύροι κύκλοι γύρω από την περιοχή των ματιών μπορεί να υποδηλώνουν κάτι πιο σοβαρό.

Πώς μπορούμε να κατευνάσουμε τα ξεσπάσματα παιδιού με ΔΕΠΥ

Η συμπεριφοριστική θεραπεία, μία από τις παρεμβάσεις που χρησιμοποιούνται για το ΔΕΠΥ, ενθαρρύνει τις θετικές συνέπειες των θετικών συμπεριφορών. Οι ανταμοιβές μπορεί να είναι κοινωνικές (τρυφερότητα, έπαινος) και υλικές (γλυκά, παιχνίδια ή άλλα πράγματα). Τα υλικά μπορούν να συνδυαστούν με κοινωνικές ανταμοιβές.