Παιδιά

ΗΠΑ Μπάιντεν: Επισκέπτεται σχολείο της Φιλαδέλφειας. Μαθητής λέει ότι τα εξ αποστάσεως μαθήματα δυσκόλεψαν τη μάθηση

ΗΠΑ Μπάιντεν: Επισκέπτεται σχολείο της Φιλαδέλφειας. Μαθητής λέει ότι τα εξ αποστάσεως μαθήματα δυσκόλεψαν τη μάθηση

"Χρειαζόμαστε τα σχολεία μας να είναι ανοιχτά. Τα δημόσια σχολεία είναι δημόσιο αγαθό, και ως επαγγελματίες ψυχικής υγείας, μπορούμε να σας πούμε ότι τα ανοιχτά δημόσια σχολεία είναι ένα δίχτυ ασφαλείας."

ΗΠΑ Μπάιντεν: Οι ειδικοί προειδοποίησαν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία του παιδιού. Ο Πρόεδρος Μπάιντεν ταξίδεψε στη Φιλαδέλφεια την Παρασκευή, όπου περιόδευσε το Δημοτικό Σχολείο Luis Munoz Marin και μίλησε με μαθητές, ένας από τους οποίους εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την επιστροφή της προσωπικής μάθησης και της φυσικής αλληλεπίδρασης με τους φίλους του. «Θέλω να σας ευχαριστήσω που μας αφήσατε να επιστρέψουμε στο σχολείο γιατί στον υπολογιστή ήταν δύσκολο να μάθουμε πράγματα», είπε ο μαθητής στον Μπάιντεν.

«Και αυτοπροσώπως μπορείτε να δείτε τους φίλους μας και να τους αγκαλιάσετε και να μάθετε περισσότερα από κοντά».

“Κάνει μεγάλη διαφορά μεταξύ του να είσαι στο σχολείο και στον υπολογιστή, έτσι δεν είναι;”

Ο Μπάιντεν απάντησε. Από την αρχή της πανδημίας, αρκετοί ειδικοί προειδοποίησαν για τις αρνητικές επιπτώσεις της εικονικής μάθησης και του κλεισίματος των σχολείων στην ψυχική υγεία των παιδιών.

Ένα γνώριμο πρόσωπο που παρευρέθηκε στην επίσκεψη του Μπάιντεν στο σχολείο ήταν η Πρόεδρος της Αμερικανικής Ομοσπονδίας Δασκάλων Ράντι Γουέινγκαρτεν, η οποία ζήτησε «καθολική μάσκα» στα σχολεία και αργότερα απέτυχε να φορέσει η ίδια ενώ εκφωνούσε ομιλία σε συνέδριο εν μέσω της πανδημίας της COVID-19.

Η Weingarten έχει αντιμετωπίσει κριτική από τα μέσα ενημέρωσης και τους γονείς σε όλη τη χώρα.

Η στάση του Μπάιντεν στο δημοτικό σχολείο της Βόρειας Φιλαδέλφειας, σύμφωνα με τον αναπληρωτή γραμματέα Τύπου του Λευκού Οίκου, Άντριου Μπέιτς, ήταν να «τονίσει τον τρόπο με τον οποίο το Αμερικανικό Σχέδιο Διάσωσης παρέχει κρίσιμους πόρους για να διατηρηθούν τα σχολεία ασφαλή και ανοιχτά, να καταπολεμηθεί η απώλεια μάθησης και να αντιμετωπιστεί η νοητική αγωγή υγείας των μαθητών.”

Το πακέτο ανακούφισης του Αμερικανικού Σχεδίου Διάσωσης του Μπάιντεν για την COVID-19 διέθεσε 122 δισεκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει τα δημόσια σχολεία K-12 να αντιμετωπίσουν την πανδημία του κορωνοϊού, ωστόσο, πολλά σχολεία εξακολουθούσαν να λαμβάνουν προφυλάξεις και να διατηρούν την εξ αποστάσεως μάθηση σε εφαρμογή για αρκετό καιρό μετά. Η Δρ Τζένιφερ Ρίσμαν, νευροψυχολόγος που εργάζεται με παιδιά, μίλησε με το Fox News τον περασμένο Δεκέμβριο για τη σημασία του να ανοίξουν ξανά τα σχολεία για τη διαπροσωπική μάθηση.

“Η εικονική διδασκαλία δεν είναι το ίδιο με την ποιοτική διαπροσωπική εκπαίδευση και ιδιαίτερα δεν είναι προσβάσιμη για πολλούς μαθητές με αναπηρίες”, είπε ο Reesman. “Χρειαζόμαστε τα σχολεία μας να είναι ανοιχτά. Τα δημόσια σχολεία είναι δημόσιο αγαθό, και ως επαγγελματίες ψυχικής υγείας, μπορούμε να σας πούμε ότι τα ανοιχτά δημόσια σχολεία είναι ένα δίχτυ ασφαλείας.”

Οι μαθητές τα πηγαίνουν χειρότερα ακαδημαϊκά μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από την πανδημία και τις σχετικές μαθησιακές επιπλοκές, σύμφωνα με μια μελέτη του Ιουλίου από τη Βορειοδυτική Ένωση Αξιολόγησης NWEA, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι μαθητές δυσκολεύονταν περισσότερο ακαδημαϊκά «μέχρι το τέλος του σχολικού έτους 2020-21 σε σύγκριση με αυτό που αναφέραμε για πρώτη φορά το φθινόπωρο».

Ενώ η αναγνωστική κατανόηση των μαθητών βελτιώθηκε ελαφρώς στην αρχή της COVID-19, μειώθηκε το 2021.

Η ικανότητα των μαθητών στα μαθηματικά μειώνεται από το 2020.

Η Βορειοδυτική Ένωση Αξιολόγησης NWEA διαπίστωσε ότι “το επίτευγμα στα μαθηματικά έπεσε ακόμη περισσότερο πίσω από τις ιστορικές τάσεις – η διαφορά 5 έως 10 εκατοστιαίων μονάδων το φθινόπωρο του 2020 διευρύνθηκε σε μια διαφορά 8 έως 12 εκατοστιαίων μονάδων την άνοιξη του 2021”.

Η πανδημία επιδείνωσε επίσης τις ανισότητες μεταξύ των μαθητών της μειονότητας, οι οποίοι ήταν «λιγότερο πιθανό να μάθουν προσωπικά και πιο πιθανό να συναντήσουν εμπόδια στην πρόσβαση στη διδασκαλία σε σύγκριση με τους λευκούς μαθητές», σύμφωνα με τη  Βορειοδυτική Ένωση Αξιολόγησης NWEA.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αυξήθηκε ο κίνδυνος για αναγνωστικές δυσκολίες των μαθητών εν μέσω πανδημίας covid

Ισχυρό πλήγμα στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των Aμερικανών μαθητών έφερε η πανδημία covid

Η 33% θετικότητα φέρνει καθυστέρηση στο άνοιγμα σχολείων και τηλεκπαίδευση στις ΗΠΑ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πέντε συμβουλές για την αγορά παιδικών παιχνιδιών που υποστηρίζουν την υγιή ανάπτυξη

Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παραδοσιακά παιχνίδια παρέχουν καλύτερες αλληλεπιδράσεις και εμπειρίες από τα τεχνολογικά παιχνίδια. Όταν αγοράζετε ένα παιχνίδι, σκεφτείτε τις εμπειρίες που θέλετε να έχει το μωρό της ζωής σας, σκεφτείτε ευρέως τους στόχους ενός συγκεκριμένου παιχνιδιού, προσπαθήστε να παρέχετε ευκαιρίες για αλληλεπιδράσεις υψηλής ποιότητας και θυμηθείτε να διασκεδάζετε.

"Μωροπροστασία" του σπιτιού σας - Οδηγός νέου γονέα

Οι σκάλες αποτελούν απειλή για τα μωρά εξαιτίας της αδυναμίας τους να κατανοήσουν τον κίνδυνο, καθώς και της έλλειψης σταθερότητας και συντονισμού τους. Τα μωρά δεν είναι σε θέση να περιηγηθούν μόνα τους στις σκάλες- ως εκ τούτου, οι σκάλες πρέπει να φράσσονται με μια πύλη στην κορυφή και στο κάτω μέρος, σύμφωνα με το ‘Ασφαλή Παιδιά Παγκοσμίως’ (Safe Kids Worldwid). Υπάρχει μια ποικιλία από μορφές πύλης που είναι είτε προσωρινές είτε ημιμόνιμες.

Σχολικό οδοντιατρικό πρόγραμμα αποτρέπει το 80% των κοιλοτήτων με εφάπαξ, μη επεμβατική θεραπεία

Ενώ η περιορισμένη διαθεσιμότητα εκπαιδευμένων επαγγελματιών οδοντιάτρων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις για τα προγράμματα στεγανοποίησης στα σχολεία, καθώς τα στεγανοποιητικά εφαρμόζονται από οδοντίατρο ή οδοντικό υγιεινολόγο, το SDF μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική εναλλακτική λύση, καθώς μπορεί επίσης να εφαρμοστεί από νοσηλευτές - ένα εργατικό δυναμικό που υπάρχει ήδη σε πολλά σχολεία.

Οι δομημένες σχολικές ημέρες μπορούν να κρατήσουν τα παιδιά υγιή. Πώς μπορούμε να το διατηρήσουμε κατά τη διάρκεια των σχολικών διακοπών;

Ο προγραμματισμός των διακοπών μπορεί να προέρχεται από διάφορους οργανισμούς, όπως αθλητικούς συλλόγους και συλλόγους δραστηριοτήτων, σχολεία, θρησκευτικές οργανώσεις, μουσεία και γκαλερί τέχνης, ομάδες ατόμων με αναπηρία, καθώς και από τον ιδιωτικό τομέα που προσφέρει επίσης κατασκηνώσεις.

Πώς συγκρίνονται οι βαθμολογίες μαθημάτων το 2021 με τις βαθμολογίες πριν από την πανδημία στις ΗΠΑ

Το EDsmart διερεύνησε πώς οι βαθμολογίες μαθημάτων προηγμένης τοποθέτησης AP το 2021 συγκρίθηκαν με τις βαθμολογίες το 2019, πριν από την πανδημία COVID-19, για τις 10 πιο δημοφιλείς εξετάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Συμβούλιο του Κολεγίου.

10 κορυφαίες απειλές για την παιδική ηλικία που θέτουν σε κίνδυνο 8 εκατομμύρια παιδιά στον Καναδά.

Για την αποκατάσταση αυτών των ζητημάτων, η Όστιν επιδιώκει τη δημιουργία ενός ανεξάρτητου Επιτρόπου για τα παιδιά και τη νεολαία, ο οποίος θα είναι αφοσιωμένος στην προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών, καθώς και τη δημιουργία διαφάνειας και λογοδοσίας για τις ομοσπονδιακές δαπάνες που σχετίζονται με τα παιδιά και τη νεολαία, με τη δημοσίευση ενός προϋπολογισμού για τα παιδιά.

Τα σνακ μεγάλου μεγέθους τροφοδοτούν το κύμα παιδικής παχυσαρκίας στις Η.Π.Α.

«Δεν ξέρουμε πραγματικά ποιες θα είναι οι μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, αν και σίγουρα υπάρχει ανησυχία ότι σε 20 χρόνια θα δούμε αυτό το τεράστιο μπαλόνι χρόνιας ασθένειας το οποίο θα κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια στα προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης».