Ομορφιά

Ύπνος ομορφιά: Ο δρόμος για μία υγιή επιδερμίδα

Ύπνος ομορφιά: Ο δρόμος για μία υγιή επιδερμίδα

Ύπνος ομορφιά: Ο δρόμος για μία υγιή επιδερμίδα. Νέες μελέτες δείχνουν ότι η ομορφιά σας εξαρτάται από το πόσο το ρίχνετε ή όχι στον ύπνο! 

Φανταστείτε ένα podcast που λαμβάνει περίπου 3 εκατομμύρια λήψεις το μήνα, αλλά κανείς δεν πρόκειται να το ακούσει. Κατά τη διάρκεια του Drew Ackerman’s Sleep With Me, ο οικοδεσπότης διηγείται ιστορίες για ύπνο που κοιμάται μόνο για να σας βάλει στον ύπνο. Όχι ένα κακό επιχειρηματικό μοντέλο, δεδομένου ότι έως και 70 εκατομμύρια Αμερικανοί αναφέρουν κάποιο είδος διαταραχής του ύπνου, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Η απόκτηση τουλάχιστον επτά ωρών ύπνου αλλάζει τη ζωή: Βελτιώνει την πνευματική αντοχή, την ικανότητα αντιμετώπισης, το μεταβολισμό και την ανοσολογική λειτουργία. Και αν η ομορφιά είναι το κίνητρό σας, υπάρχει και κίνητρο για το δέρμα σας. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε φέτος στο περιοδικό Nature Cell Biology επιβεβαιώνει μια άμεση σχέση μεταξύ λόξυγκας στους κιρκαδικούς ρυθμούς σας (ύπνος, αφύπνιση και φαγητό του σώματος) και την ικανότητα του δέρματος να συνθέτει κολλαγόνο. Ενώ το 25% της γήρανσης του δέρματος μπορεί να αποδοθεί στη γενετική, ένα επιβλητικό 75%  επηρεάζεται από επιγενετικούς, ή περιβαλλοντικούς λόγους και τρόπους ζωής όπως ο ύπνος.

Όσον αφορά την πραγματική μετάβαση σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας; “Το σώμα σας είναι πιο πιθανό να κοιμηθεί βαθιά εάν η θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο σας είναι στην πιο δροσερή πλευρά”, λένε οι ειδικοί. Αν ξοδεύουμε πάρα πολύ χρόνο στο κρεβάτι πέρα ​​από την πραγματική μας ανάγκη ύπνου, ο ύπνος μας γίνεται ελαφρύτερος και κατακερματισμένος καθώς αυτές οι πολύτιμες ώρες ύπνου κατανέμονται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τέλος, μην πηγαίνετε στο κρεβάτι, εκτός εάν νιώθετε υπνηλία. “Αυτό το κύμα υπνηλίας είναι το βέλτιστο στοιχείο”, λέει ο Nofzinger – και αν δεν βγείτε μετά από 30 λεπτά, σηκωθείτε και κάντε κάτι διεγερτικό έως ότου η αίσθηση να επιστρέψει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Σχέση ευεξίας με την ώρα που το ξυπνητήρι μας απενεργοποιείται κάθε πρωί.

Η Ιεροτελεστία του ύπνου

Η στάση του ύπνου επηρεάζει την υγεία μας

Ροχαλητό αιτία: πώς θα προστατευτεί ο σύντροφός μας

Πώς να απαλλαγείς από σπυράκια και πόρους

Σπυράκια στο πρόσωπο: Εξαφάνισε τα με δύο βήματα. Τα σπυράκια που εμφανίζονται κάτω από το δέρμα μπορεί να είναι πολύ άβολα, αντιαισθητικά και ακόμη και οδυνηρά. Στο πηγούνι, τα μάγουλα, τη μύτη ή το μέτωπο. Πριν τα δούμε, μπορούμε πρώτα να τα αισθανθούμε. Παρατηρούμε ένα μικρό κομμάτι κάτω από το δέρμα που μεγαλώνει και μπορεί […]

Λάδι αβοκάντο: 7 οφέλη στο δέρμα

Μπορεί το αβοκάντο και το λάδι του να είναι περισσότερο δημοφιλή ως υλικά μαγειρικής, με την πάροδο του χρόνου έχουν εισέλθει δυναμικά στα προϊόντα αισθητικής όπως κρέμες, αφρόλουτρα κ.λπ. Το λάδι αβοκάντο περιέχουν Ωμέγα -3 λιπαρά οξέα καθώς και βιταμίνες A, D και Ε, συστατικά που συμβάλλουν σε ένα υγιές και λαμπερό δέρμα.

Καταπολέμησε την ερυθρότητα στο δέρμα σου

Πρόσωπο ομορφιά: Πώς θα απαλλαγείτε από την ερυθρότητα. Το δέρμα μου είναι τόσο ευαίσθητο και ερυθρό, τι μπορώ να κάνω να το διορθώσω. Αυτή είναι μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν οι φίλες μας όταν ανταλλάσσουμε απόψεις για στιλ και ομορφιά.  Είτε πρόκειται για ξαφνική έξαψη του προσώπου, για μια δραματική αντίδραση σε […]

Συμβουλές για ταλαιπωρημένα νύχια

Υπάρχει ένα προϊόν που ενώ μοιάζει με βερνίκι στην πραγματικότητα είναι μια ειδική φόρμουλα που βοηθά στην απόκρυψη των ελαττωματικών νυχιών, ενώ, ταυτόχρονα τα βοηθά να αναπνέουν

Πώς να βάφετε τα μαλλιά σας για να κρύβετε χρόνια

Το συμπαγές και σκοτεινό χρώμα από την ρίζα μέχρι την άκρη των μαλλιών είναι πιθανότατα πολύ σκληρό για να το υποστηρίξουμε από ένα σημείο και μετά, γι αυτό και το μπαλαγιάζ, το οποίο αναμειγνύει τα χρώματα και κάνει τα μαλλιά να μοιάζουν ελεύθερα και όχι στημένα, αποτελεί μια καλή επιλογή.