Ομορφιά

Υγιή μαλλιά: Η διατροφή είναι το κλειδί [vid]

Υγιή μαλλιά: Η διατροφή είναι το κλειδί [vid]

Υγιή μαλλιά: Όσον αφορά την υγεία των μαλλιών σας, το τι τρώτε κάνει τη διαφορά.

Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά σας να παραμείνουν δυνατά και λαμπερά. Εάν δεν λαμβάνετε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από τα τρόφιμα, μπορεί να δείτε τις επιδράσεις στα μαλλιά σας.

Λιπαρά οξεά

Τα βασικά λιπαρά οξέα, ειδικά τα ω-3, παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών. Θα πρέπει να τρώτε μερικές από αυτές τις τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε ωμέγα-3, κάθε μέρα:

  • Σολομός, τόνος, σκουμπρί και άλλα λιπαρά ψάρια
  • Λινέλαιο, λιναρόσπορουι, σπόροι chia
  • Καρύδια
  • Φασόλια σόγιας, τόφου και σταυρανθή
  • Λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανα Βρυξελλών)

Βιταμίνες Β6, Β12 και φολικό οξύ

Οι βιταμίνες Β6, Β12 και το φολικό οξύ είναι επίσης σημαντικές για τα μαλλιά σας. Οι χορτοφάγοι και οι βίγκαν συχνά δεν παίρνουν τις απαραίτητες συνιστώμενες ημερίσιες δόσεις.

Τα τρόφιμα με Β6 περιλαμβάνουν:

  • μπανάνες,
  • πατάτες και
  • σπανάκι

 

Οι κυριότερες πηγές Β12 περιλαμβάνουν:

  • κρέας,
  • πουλερικά,
  • ψάρια και
  • γαλακτοκομικά προϊόντα

 

Μπορείτε να πάρετε φολικό οξύ από άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, ειδικά τα εσπεριδοειδή και τις ντομάτες. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως, τα φασόλια και οι φακές έχουν επίσης φολικό οξύ.

Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι επίσης κρίσιμη για τη διατήρηση της υγείας των μαλλιών σας, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν παίρνουν αρκετή. Τα άπαχα κρέατα όπως ψάρι και κοτόπουλο, τα αυγά και τα προϊόντα σόγιας είναι καλές πηγές πρωτεΐνης.

Επειδή τα ιχνοστοιχεία όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος και η βιοτίνη επηρεάζουν επίσης τα μαλλιά, είναι καλή ιδέα να λαμβάνετε καθημερινά πολυβιταμίνη ή να φροντίζετε να επιλέγετε γεύματα που έχουν επαρκείς δόσεις σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Επίσης, να μην ξεχνάτε να πείνετε άφθονο νερό καθημερινά.

Να θυμάστε πως παρά τις προσπάθειές σας, μερικές φορές, γενετικοί παράγοντες μπορεί να παίξουν ρόλο στην απώλεια μαλλιών. Η νόσος του θυρεοειδούς, η αναιμία, τα αυτοάνοσα νοσήματα και τα προβλήματα ορμονών μπορεί επίσης να προκαλέσουν αλλαγές ή απώλεια μαλλιών.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tips φυσικής περιποίησης με αλάτι από τη θάλασσα

Ξηρό σαμπουάν : Είναι ωφέλιμο για τα μαλλιά

Υγιή μαλλιά : Τρόφιμα για να το επιτύχετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να χρησιμοποιήσεις λάδι καρύδας στα μαλλιά σου

Λάδι καρύδας: Το λάδι καρύδας είναι ασφαλές για χρήση μόνο του ή ως συστατικό άλλων προϊόντων μαλλιών. Με λίγους πειραματισμούς, το λάδι καρύδας μπορεί να λειτουργήσει για μια μεγάλη ποικιλία τύπων μαλλιών.

Θαλασσινό αλάτι: Φυσικός αρωγός δερματικής υγείας - Πώς να το χρησιμοποιήσετε

Θαλασσινό αλάτι: Το θαλασσινό αλάτι είναι πλούσιο σε μέταλλα, όπως μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο και κάλιο, τα οποία παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία και την κυτταρική λειτουργία του δέρματός μας.

Πώς μπορώ να τονώσω το κολλαγόνο στον οργανισμό μου

Η έρευνα δείχνει ότι αυτά τα πεπτίδια κολλαγόνου είναι σε θέση να στηρίξουν την ελαστικότητα του δέρματος και την πυκνότητα του δερματικού κολλαγόνου. Πώς ακριβώς; Έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην προώθηση της φυσικής παραγωγής κολλαγόνου και άλλων μορίων που συνθέτουν το δέρμα, όπως η ελαστίνη και η φιμπριλλίνη.

Πώς η απολέπιση ενισχύει την υγεία του δέρματος

Απολέπιση: Η απολέπιση με ένα scrub σώματος ή με άλλα είδη προϊόντων όπως η λούφα, μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματός σας με διάφορους τρόπους.

Αγχολυτικό και αναλγητικό, το λουτρό με θαλασσινό αλάτι είναι ένα must για τη ρουτίνα περιποιήσής σου

Θαλασσινό αλάτι: Ενώ το λουτρό με ζεστό νερό, γενικά, είναι ένας καλός τρόπος για να περιποιηθείτε τον εαυτό σας μετά από μια δύσκολη μέρα, η προσθήκη θαλασσινών αλάτων λέγεται ότι επεκτείνει τα οφέλη του στο δέρμα, τους μύες και τις αρθρώσεις σας.

Το καστορέλαιο μπορεί να τονώσει το δέρμα σου και να ενισχύσει την ανάπτυξη της τρίχας

Καστορέλαιο: Τα θρεπτικά και θεραπευτικά του οφέλη μπορεί να σας βοηθήσουν να απολαύσετε νεανικό δέρμα και πλούσια δυνατά μαλλιά. Η διατροφή σας παίζει επίσης τεράστιο ρόλο στη συνολική υγεία του δέρματός σας, οπότε επιλέξτε να υιοθετήσετε μια πιο υγιεινή ρουτίνα στην καθημερινότητά σας με γενναιόδωρες δόσεις άσκησης.