Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Η μυρωδιά ανέκαθεν αποτελούσε σημαντικό κομμάτι στην πώληση ενός προϊόντος, όμως με αντίθετο τρόπο από αυτόν που κάποιος θα περίμενε.

Στη δεκαετία του 1980, ο Frank Buckley, ιδρυτής της καναδικής εταιρείας σιροπιών για τον βήχα Buckley’s, επινόησε το σλόγκαν: “Έχει απαίσια γεύση. Και λειτουργεί”. Εκείνη την εποχή, είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική άνοδο στο μερίδιο αγοράς της επωνυμίας του. Η υπόθεση ήταν απλή: Παρόλο που το προϊόν είχε άσχημη γεύση, οι πελάτες το αγόραζαν επειδή το θεωρούσαν τόσο αποτελεσματικό. Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη, μακροχρόνια αντίληψη ότι η κατανάλωση ή η εφαρμογή φαρμακευτικών προϊόντων δεν πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Η ίδια σχολή σκέψης μπορεί να εφαρμοστεί στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος.


Αλλά καθώς η φήμη των προϊόντων έχει σταθεροποιηθεί με τα χρόνια, έχουν πράγματι προστεθεί στην ελκυστικότητά τους οι φαινομενικά μη ελκυστικές μυρωδιές τους; Πάρτε, για παράδειγμα, τα serums βιταμίνης C. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ ένα σέρουμ (που δεν είναι πολύ γεμάτο με τεχνητό άρωμα), ξέρετε ότι μυρίζουν σαν νερουλό μπαγιάτικο fast food. Η αιτιολογία της οσμής του CE Ferulic παραμένει ένα μυστήριο, καθώς υπάρχουν τόσες άλλες βιταμίνη C και προϊόντα που περιέχουν E στην αγορά [που δεν μοιράζονται τη μυρωδιά τους].

Άλλα προϊόντα ομορφιάς λέγεται ότι μυρίζουν σαν:

  • ληγμένο γιαούρτι
  • ξύδι, εκχύλισμα χρένου και κρεμμυδιού
  • ζυμωμένη μαγιά με funky ξινό άρωμα

Ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα σχετικά με τη συσχέτιση μεταξύ του αρώματος ενός προϊόντος και της αντίληψης των καταναλωτών για την αποτελεσματικότητά του, υπάρχει κάτι σχετικά με τη φαρμακευτική ποιότητα ενός προϊόντος που μπορεί να κάνει τον καταναλωτή να πιστέψει ότι λειτουργεί. Τα δεδομένα που υπάρχουν σχετικά με τις μυρωδιές των προϊόντων ομορφιάς επικεντρώνονται στις διαφορές στο πώς αντιλαμβάνονται οι άνδρες και οι γυναίκες τις μυρωδιές σε αυτές τις φόρμουλες. Μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν μια μεγάλη προσέγγιση στη ρουτίνα ομορφιάς τους και είναι πιο πρόθυμες να χρησιμοποιήσουν κάτι με δυσάρεστη ή καθόλου μυρωδιά αν πιστεύουν (ή βιώνουν ότι) λειτουργεί.

Εάν ισχύει η υπόθεση ότι ένα προϊόν με άρωμα φαρμάκου ωθεί τους χρήστες να βιώσουν ένα προϊόν ως πιο αποτελεσματικό, πώς μπορούν να ανταγωνίζονται οι πολυτελείς, επώνυμες σειρές περιποίησης δέρματος στις μέρες μας; Με την εισροή όμως ανεξάρτητων επωνυμιών που επιδεικνύουν μια προσέγγιση χωρίς περιττά στοιχεία, που τροφοδοτείται από bloggers του YouTube και του Instagram, οι καταναλωτές είναι πλέον πιο ενημερωμένοι για την επιστήμη πίσω από τη φροντίδα του δέρματος από ποτέ. Η παραγωγή τους περιστρέφεται γύρω από φρουτώδη αρώματα. Ακόμη και οι καταναλωτές που προσελκύονταν περισσότερο από φρουτώδεις νότες στο παρελθόν αρχίζουν να τις αποφεύγουν, αντί να αναζητούν πιθανές λιγότερο ερεθιστικές φόρμουλες με λιγότερα πρόσθετα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Beauty tips που έμειναν στην ιστορία από τους εμπνευστές τους

Ποια είναι τα συνηθέστερα σφάλματα που κάνουμε λίγο πολύ όλοι μας ως προς την αυτοφροντίδα;

Τips ομορφιάς που θα σας μετατρέψουν σε Χολυγουντιανή σταρ

Μάσκες ομορφιάς με προϊόντα που βρίσκετε στο σπίτι σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το μυστικό για υγιή και δυνατά μαλλιά

Ρόκα: Λειτουργεί για να ενισχύσει την ανάπτυξη των μαλλιών, να μειώσει την τριχόπτωση και να τους δώσει λάμψη, είτε μέσω θρέψης είτε μέσω εξωτερικής χρήσης.

Πώς να αποφύγετε τα ξηρά σημεία στο μακιγιάζ

Μακιγιάζ ξηρά σημεία: Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε κατά την εφαρμογή του μακιγιάζ είναι τα ξηρά σημεία στο πρόσωπο, τα οποία κάνουν τη βάση να φαίνεται ανομοιόμορφη και "σπασμένη". Ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες

Μάσκες ομορφιάς: Τα πιο συχνά λάθη

Μάσκες ομορφιάς: Η χρήση μάσκας προσώπου είναι μια εξαιρετική συνήθεια για την ενίσχυση της φροντίδας του δέρματος, αλλά υπάρχουν μερικά κοινά λάθη που μπορεί να κάνουν οι άνθρωποι, τα οποία μπορούν να μειώσουν την αποτελεσματικότητα της μάσκας

Πεπτίδια: Μην τα συνδυάσετε με αυτά

Πεπτίδια: Τα πεπτίδια είναι σημαντικά συστατικά στην περιποίηση του δέρματος, γνωστά για τις αναγεννητικές τους ιδιότητες και την ικανότητά τους να προάγουν την παραγωγή κολλαγόνου και την ελαστικότητα του δέρματος

Μακιγιάζ: Αυτό το βήμα θα σας εξασφαλίσει διάρκεια και σταθερότητα

Μακιγιάζ: Για πολλές γυναίκες, το μακιγιάζ δεν είναι απλώς μια αισθητική επιλογή, αλλά μια καθημερινή ρουτίνα που ενισχύει την αυτοπεποίθηση και την προσωπική έκφραση. Ωστόσο, ένα από τα πιο συχνά παράπονα είναι ότι το μακιγιάζ

Το μυστικό για φυσική ομορφιά δέρματος

Χουρμάδες: Με τα πολλαπλά αντιοξειδωτικά, ενυδατικά και καθαριστικά τους οφέλη, οι χουρμάδες είναι ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά «καλλυντικά» της φύσης.

Setting spray vs Fixing spray: Ποιες οι διαφορές;

Setting spray vs Fixing spray: Το fixing spray και το setting spray είναι δύο προϊόντα που χρησιμοποιούνται για να σταθεροποιήσουν το μακιγιάζ και να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη διάρκεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Παρά τις παρόμοιες λειτουργίες τους,

Ποια πούδρα να επιλέξω για το μακιγιάζ μου;

Πούδρα μακιγιάζ: Η πούδρα είναι ένα βασικό προϊόν μακιγιάζ που μπορεί να προσφέρει ματ αποτέλεσμα, να σταθεροποιήσει το foundation, να μειώσει τη λιπαρότητα και να βελτιώσει την υφή της επιδερμίδας. Ωστόσο, η επιλογή της κατάλληλης πούδρας

Close Icon