Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ομορφιά

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Γιατί εμπιστευόμαστε περισσότερο προϊόντα που μυρίζουν απαίσια;

Προϊόντα ομορφιάς άρωμα: Η μυρωδιά ανέκαθεν αποτελούσε σημαντικό κομμάτι στην πώληση ενός προϊόντος, όμως με αντίθετο τρόπο από αυτόν που κάποιος θα περίμενε.


Στη δεκαετία του 1980, ο Frank Buckley, ιδρυτής της καναδικής εταιρείας σιροπιών για τον βήχα Buckley’s, επινόησε το σλόγκαν: “Έχει απαίσια γεύση. Και λειτουργεί”. Εκείνη την εποχή, είχε ως αποτέλεσμα μια σημαντική άνοδο στο μερίδιο αγοράς της επωνυμίας του. Η υπόθεση ήταν απλή: Παρόλο που το προϊόν είχε άσχημη γεύση, οι πελάτες το αγόραζαν επειδή το θεωρούσαν τόσο αποτελεσματικό. Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη, μακροχρόνια αντίληψη ότι η κατανάλωση ή η εφαρμογή φαρμακευτικών προϊόντων δεν πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Η ίδια σχολή σκέψης μπορεί να εφαρμοστεί στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος.

Αλλά καθώς η φήμη των προϊόντων έχει σταθεροποιηθεί με τα χρόνια, έχουν πράγματι προστεθεί στην ελκυστικότητά τους οι φαινομενικά μη ελκυστικές μυρωδιές τους; Πάρτε, για παράδειγμα, τα serums βιταμίνης C. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ ένα σέρουμ (που δεν είναι πολύ γεμάτο με τεχνητό άρωμα), ξέρετε ότι μυρίζουν σαν νερουλό μπαγιάτικο fast food. Η αιτιολογία της οσμής του CE Ferulic παραμένει ένα μυστήριο, καθώς υπάρχουν τόσες άλλες βιταμίνη C και προϊόντα που περιέχουν E στην αγορά [που δεν μοιράζονται τη μυρωδιά τους].

Άλλα προϊόντα ομορφιάς λέγεται ότι μυρίζουν σαν:

  • ληγμένο γιαούρτι
  • ξύδι, εκχύλισμα χρένου και κρεμμυδιού
  • ζυμωμένη μαγιά με funky ξινό άρωμα

Ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα δεδομένα σχετικά με τη συσχέτιση μεταξύ του αρώματος ενός προϊόντος και της αντίληψης των καταναλωτών για την αποτελεσματικότητά του, υπάρχει κάτι σχετικά με τη φαρμακευτική ποιότητα ενός προϊόντος που μπορεί να κάνει τον καταναλωτή να πιστέψει ότι λειτουργεί. Τα δεδομένα που υπάρχουν σχετικά με τις μυρωδιές των προϊόντων ομορφιάς επικεντρώνονται στις διαφορές στο πώς αντιλαμβάνονται οι άνδρες και οι γυναίκες τις μυρωδιές σε αυτές τις φόρμουλες. Μελέτες δείχνουν ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν μια μεγάλη προσέγγιση στη ρουτίνα ομορφιάς τους και είναι πιο πρόθυμες να χρησιμοποιήσουν κάτι με δυσάρεστη ή καθόλου μυρωδιά αν πιστεύουν (ή βιώνουν ότι) λειτουργεί.

Εάν ισχύει η υπόθεση ότι ένα προϊόν με άρωμα φαρμάκου ωθεί τους χρήστες να βιώσουν ένα προϊόν ως πιο αποτελεσματικό, πώς μπορούν να ανταγωνίζονται οι πολυτελείς, επώνυμες σειρές περιποίησης δέρματος στις μέρες μας; Με την εισροή όμως ανεξάρτητων επωνυμιών που επιδεικνύουν μια προσέγγιση χωρίς περιττά στοιχεία, που τροφοδοτείται από bloggers του YouTube και του Instagram, οι καταναλωτές είναι πλέον πιο ενημερωμένοι για την επιστήμη πίσω από τη φροντίδα του δέρματος από ποτέ. Η παραγωγή τους περιστρέφεται γύρω από φρουτώδη αρώματα. Ακόμη και οι καταναλωτές που προσελκύονταν περισσότερο από φρουτώδεις νότες στο παρελθόν αρχίζουν να τις αποφεύγουν, αντί να αναζητούν πιθανές λιγότερο ερεθιστικές φόρμουλες με λιγότερα πρόσθετα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Beauty tips που έμειναν στην ιστορία από τους εμπνευστές τους

Ποια είναι τα συνηθέστερα σφάλματα που κάνουμε λίγο πολύ όλοι μας ως προς την αυτοφροντίδα;

Τips ομορφιάς που θα σας μετατρέψουν σε Χολυγουντιανή σταρ

Μάσκες ομορφιάς με προϊόντα που βρίσκετε στο σπίτι σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νιασιναμίδη: Μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό;

Νιασιναμίδη: Η νιασιναμίδη (niacinamide), γνωστή και ως βιταμίνη Β3, είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και ευρέως χρησιμοποιούμενα συστατικά στη σύγχρονη περιποίηση δέρματος. Προσφέρει πολλαπλά οφέλη, όπως μείωση της φλεγμονής,

Πώς να ξεκινήσετε τη ρετινόλη με ασφάλεια

Ρετινόλη: Η ρετινόλη είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά συστατικά για την αντιγήρανση, την καταπολέμηση της ακμής και τη βελτίωση της υφής του δέρματος. Ωστόσο, επειδή είναι ένα δραστικό συστατικό, η σωστή εισαγωγή

Πώς να μην βαρύνει η πούδρα το μακιγιάζ σας

Πούδρα: Η πούδρα είναι ένα βασικό προϊόν στο μακιγιάζ, καθώς σταθεροποιεί τη βάση, απορροφά τη λιπαρότητα και προσφέρει ματ όψη. Ωστόσο, αν δεν εφαρμοστεί σωστά, μπορεί να «βαρύνει» το πρόσωπο, να τονίσει γραμμές

Ανανέωση στυλ χωρίς πολλά χρήματα

Ανανέωση Στυλ: Ανανεώνοντας το στυλ σας χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα, μπορείτε να βρείτε τρόπους που θα σας επιτρέψουν να αναδείξετε τη μοναδικότητά σας χωρίς να θυσιάσετε τον προϋπολογισμό σας.

Πόσο συχνά ενδείκνυται η απολέπιση;

Απολέπιση: Η απολέπιση είναι ένα σημαντικό βήμα στη ρουτίνα περιποίησης του δέρματος, καθώς βοηθά στην απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων, στην ανανέωση της επιδερμίδας και στη βελτίωση της υφής και της λάμψης της.

Λιπαρό δέρμα: 4 Primers που θα σας σώσουν

Λιπαρό δέρμα: Η επιλογή του κατάλληλου primer για λιπαρή επιδερμίδα είναι σημαντική για να επιτύχετε έναν ματ, μακράς διάρκειας αποτέλεσμα χωρίς να αφήνετε το δέρμα σας να λάμπει ή να εμφανίζει λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ορός ή Ενυδατική Κρέμα - Τι να επιλέξω

Ορός ή Ενυδατική Κρέμα: Όταν πρόκειται για την περιποίηση της επιδερμίδας, οι επιλογές είναι πολλές και μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβουμε ποιο προϊόν να χρησιμοποιήσουμε.

Close Icon