Ομορφιά

Κολλαγόνο ομορφιά τροφές: Τροφές που προσφέρουν κολλαγόνο με φυσικό τρόπο

Κολλαγόνο ομορφιά τροφές: Τροφές που προσφέρουν κολλαγόνο με φυσικό τρόπο

Το δέρμα αποτελείται από τρία στρώματα, την επιδερμίδα, το χόριο και την υποδερμίδα. Το δεύτερο στρώμα του δέρματος (χόριο) είναι αυτό όπου βρίσκεται το κολλαγόνο.

Κολλαγόνο ομορφιά τροφές: Δεν είναι τυχαίο που σχεδόν κάθε κρέμα περιποίησης προσώπου και ένα σωρό άλλα εγκεκριμένα προϊόντα για την βελτίωση της εμφάνισης και της υγείας του ανθρώπου περιέχουν κολλαγόνο. Το κολλαγόνο είναι ένας τύπος πρωτεΐνης, και δουλεύει μαζί με την κερατίνη για να παρέχουν στο δέρμα τη δύναμη, την απαλότητα, την ελαστικότητα και την ανθεκτικότητα που το χαρακτηρίζει. Το κολλαγόνο παράγεται από το δέρμα και από άλλα μέρη του σώματος. Όταν είστε νέοι, έχετε αφθονία κολλαγόνου στο σώμα σας, η οποία είναι και ο λόγος που τα μικρά παιδιά έχουν τόσο όμορφα, λαμπερά μαλλιά και λείο δέρμα. Καθώς γερνάτε μειώνεται η παραγωγή κολλαγόνου από τον οργανισμό και αυτό φαίνεται στο σώμα σας. Το δέρμα αποτελείται από τρία στρώματα, την επιδερμίδα, το χόριο και την υποδερμίδα. Το δεύτερο στρώμα του δέρματος (χόριο) είναι αυτό όπου βρίσκεται το κολλαγόνο. Τα μόρια κολλαγόνου ομαδοποιούνται σε όλο το χόριο. Εκτός από τις κρέμες προσώπου και σώματος, ή τα άλλα συναφή προϊόντα με κολλαγόνο, τα οποία μπορεί να είναι και μεγάλου κόστους για τις εποχές που διανύουμε, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να αυξήσετε το κολλαγόνο στον οργανισμό σας, όπως η διατροφή.

Δείτε μερικές τροφές που σας προσφέρουν κολλαγόνο με φυσικό τρόπο:

  • • Σκούρα πράσινα λαχανικά: Είναι εξαιρετικές πηγές χημικών συστατικών που διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου. Βάλτε λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο και το κατσαρό λάχανο στη διατροφή σας κάθε μέρα. Περιέχουν ένα αντιοξειδωτικό, που ονομάζεται λουτεΐνη. Χρειάζεστε 10 mg για να έχετε επαρκή αποτελέσματα, κάτι που ισοδυναμεί με περίπου 110 gr σπανάκι, ή 60 gr λάχανο. Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι αυτό θα ενισχύσει την ενυδάτωση του δέρματος και την ελαστικότητά του, ενώ θα μειώσει τις ρυτίδες.
  • • Φασόλια και όσπρια γενικότερα: Βοηθούν το σώμα σας να παράγει μία ζωτικής σημασίας αντιγηραντική ουσία, που ονομάζεται υαλουρονικό οξύ. Υπολογίστε ότι πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον δύο κουταλιές της σούπας φασόλια κάθε μέρα. Αναζητήστε έξυπνους τρόπους για να το πετύχετε αυτό, όπως συνοδευτικό πουρέ οσπρίων αντί για τον κλασικό πουρέ πατάτας.
  • • Δαμάσκηνα: Μία από τις μεγαλύτερες αιτίες γήρανσης του δέρματος είναι οι ελεύθερες ρίζες, οι οποίες διασπούν τους υγιείς ιστούς του δέρματος. Τα αντιοξειδωτικά γενικά βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών προτού αυτές κάνουν οποιαδήποτε ζημιά. Τα δαμάσκηνα είναι ο καρπός/φρούτο που περιέχει το απόλυτα υψηλότερο επίπεδο αντιοξειδωτικών από κάθε άλλο. Τα βακκίνια (μούρα) είναι επίσης πολύ ισχυρά, αλλά έρχονται στη δεύτερη θέση. Μπορείτε να τρώτε 5-6 δαμάσκηνα την ημέρα, ή μια μεγάλη χούφτα με βατόμουρα, για να πάρετε μια μεγάλη ώθηση στην υγεία σας.
  • • Γαλοπούλα: Περιέχει μία ζωτικής σημασίας πρωτεΐνη για το δέρμα, η οποία ονομάζεται καρνοσίνη. Αυτή η ουσία επιβραδύνει μια διαδικασία στο δέρμα που ονομάζεται διασύνδεση. Όταν συμβαίνει αυτό, ίνες αναπτύσσονται μέσα στο κολλαγόνο του δέρματος καθιστώντας το άκαμπτο και ανελαστικό. Αυτό, κάνει την επιδερμίδα αδύναμη να επανέλθει πλήρως όταν ρυτιδιάζετε καθώς χαμογελάτε, ή συνοφρυώνεστε. Είναι καλό να τρώτε γαλοπούλα 2-3 φορές την εβδομάδα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρεις λόγοι που το λίπος είναι το καλύτερο ενέσιμο υλικό για τις ρυτίδες

Η φυσική λύση για την αντιμετώπιση των ραγάδων

Τρεις τρόποι για να απαλύνετε τις σακούλες κάτω από τα μάτια

Πολύτιμες τροφές που ενισχύουν την υγεία των οστών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διαίτα κολλαγόνου: Η διατροφή που υπόσχεται νεανικό δέρμα και υγιείς αρθρώσεις

Διαίτα κολλαγόνου: Η παραγωγή κολλαγόνου στο σώμα μειώνεται δραματικά με τη γήρανση. Όταν συμβεί αυτό, υπάρχει μείωση της ελαστικότητας του δέρματος και του πάχους της επιδερμίδας. Αυτό οδηγεί σε βλάβη στο δέρμα και αύξηση των ρυτίδων και της χαλάρωσης. Η μείωση του κολλαγόνου μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πιο σφιχτούς και λιγότερο εύκαμπτους τένοντες και συνδέσμους, συρρίκνωση και εξασθένηση των μυών, πόνο στις αρθρώσεις, οστεοαρθρίτιδα και γαστρεντερικά προβλήματα.

Μεγιστοποιήσετε τα οφέλη των προϊόντων που αγοράζετε για την υγεία της επιδερμίδας σας

Αν και τα αντιοξειδωτικά δεν μπορούν να πάρουν τη θέση ενός αντηλιακού, μπορούν να ενισχύσουν την προστασία από τον ήλιο. Οι έρευνες δείχνουν ότι ο συνδυασμός βιταμινών Ε, C και αντηλιακού αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της προστασίας από τον ήλιο.

Ποια προϊόντα makeup πρέπει να βάλετε άμεσα στο ψυγείο;

Makeup προϊόντα ψυγείο: Υπάρχουν ορισμένα προϊόντα μακιγιάζ που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Ωστόσο, οι περισσότερες δεν σκεφτόμαστε ποτέ να τα βάλουμε στο ψυγείο για να συντηρηθούν καλύτερα και να επεκτείνουν την ημερομηνία λήξης τους.

Πώς να χρησιμοποιήσεις θαλασσινό αλάτι για αψεγάδιαστο δέρμα

Θαλασσινό αλάτι: Γνωστό για τις θεραπευτικές του δυνάμεις, το αλάτι της θάλασσας είναι σύμμαχος στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. Ακολουθούν 3 τρόποι χρήσης του για λείο, καθαρό και ενυδατωμένο δέρμα.

Beauty sleep: Κοιμηθείτε ελεύθερα, κάνει καλό!

Beauty sleep: Κοιμηθείτε όσο χρειάζεται για να απολαύσετε απλόχερα τα οφέλη του ύπνου ομορφιάς. Μην στερείτε από τον οργανισμό σας το δώρο του επαρκούς, ποιοτικού ύπνου.

Κλείστε το μάτι στο ιατρικό manicure pedicure!

Ιατρικό manicure pedicure: Συνδυάστε την απόλαυση μιας περιποίησης ομορφιάς με την ευεξία που αποπνέει η κατάλληλη ιατρική αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων στα άκρα σας.

Πώς να αφαιρέσετε το νεκρό δέρμα από τα πόδια σας στο σπίτι

Περιποίηση ποδιών: Το νεκρό δέρμα μπορεί να συσσωρευτεί λόγω έλλειψης υγρασίας εάν τα πόδια σας είναι συνεχώς σε κλειστά παπούτσια ή κάλτσες ή από την τριβή κατά το περπατήμα ή το τρέξιμο. Μπορεί επίσης να σχηματιστεί εάν δεν τα φροντίζετε τακτικά, δεν κάνετε απολέπιση ή δεν τρίβετε τις φτέρνες σας.