Fitness

Γυμναστική: Πως να αποκτήσεις δυνατά και γυμνασμένα χέρια σε 20′

Γυμναστική: Πως να αποκτήσεις δυνατά και γυμνασμένα χέρια σε 20′

Γυμναστική: Η αλήθεια είναι πως αν υπάρχει κάτι που η σημερινή μέρα δεν ευνοεί με τίποτα να κάνεις σε εξωτερικό χώρο αυτό είναι το να γυμναστείς. Οι έντονες χιονοπτώσεις στο κέντρο της Αθήνας δυσκόλεψαν πολύ τη σημερινή μέρα, όμως το γεγονός πως βρισκόμαστε σε lockdown μας βοήθησε ιδιαίτερα.

Οι μετακινήσεις είναι ούτως ή άλλως περιορισμένες, οπότε εάν υπάρχει ένας λόγος που βγήκες σήμερα, αυτός ήταν για να παίξεις στο χιόνι.

Και δεν σε κατηγορούμε, γιατί η σημερινή μέρα δικαιολογούσε πολύ παιχνίδι και ελάχιστη δουλειά (εάν είχες να κάνεις). Όπως επίσης ξέρουμε πως τώρα που είσαι στο σπίτι σου, δίπλα στο τζάκι με τη ζεστή σου σοκολάτα δύσκολα θα σηκωθείς να κάνεις γυμναστική.

Υπάρχει όμως ένα βίντεο που έχει διάρκεια μόνο είκοσι λεπτά και μπορεί να σε βοηθήσει να γυμνάσεις τα χέρια σου, κάτι που δεν κάνεις και πολύ συχνά. Συνήθως επικεντρωνόμαστε σε ασκήσεις για επίπεδη και γυμνασμένη κοιλιά, αλλά και για τα πόδια. Σήμερα λοιπόν που είσαι στο σπίτι (ή έστω αύριο) και η μετακίνηση 6 δεν είναι εύκολη υπόθεση για υπαίθρια άσκηση, φόρεσε τα ρούχα της γυμναστικής σου, βάλε και τα αθλητικά σου παπούτσια, πάτησε το play στο βίντεο παρακάτω και ετοιμάσου να αποκτήσεις δυνατά χέρια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Καθημερινή αποτοξίνωση χωρίς δίαιτα: Δείτε τον τρόπο, είναι απλός

Οι πιο συνηθισμένοι μύθοι για το περπάτημα

Όταν η καθιστική ζωή γίνεται ο πιο ύπουλος εχθρός μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πονούν τα γόνατά σου όταν βγαίνεις για τρέξιμο; Δε θα πιστέψεις τι πρέπει να κάνεις

Τρέξιμο: Ένας πιο γρήγορος ρυθμός μπορεί να μειώσει το συνολικό στρες, που δέχονται τα γόνατα, κατά 30%, σε σύγκριση με έναν πιο αργό ρυθμό. Αυτό σύμφωνα με μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Orthopedic and Sports Physical Therapy.

Τα ψυχικά οφέλη του αθλητισμού ως αντίδοτο στην καραντίνα

Η άθληση συντελεί στην ωρίμανση του ανθρώπου και στην ανάπτυξη ψυχικών ικανοτήτων, γιατί ωθεί τον άνθρωπο να θέτει ολοένα κι υψηλότερους στόχους και να παλεύει με υπομονή κι επιμονή, χωρίς να εγκαταλείπει την προσπάθεια.

Τι να κάνετε αν υποστείτε τραυματισμό στα σπορ

Οι αθλητικοί τραυματισμοί ‘’ καραδοκούν ‘’ κατά την διάρκεια άσκησης ή κάποιου αθλήματος ή σπορ , για αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και εάν δεν γνωρίζουμε τις ασκήσεις ή το άθλημα να επιλέγουμε κάποιον έμπειρο προπονητή.

Η άθληση και τα πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό

Η άθληση και η σωματική άσκηση γενικότερα ωφελεί τον οργανισμό με πολλούς τρόπους αφού δυναμώνει την καρδιά, μειώνει την χοληστερίνη, μειώνει την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μειώνει το σωματικό βάρος, δυναμώνει τους μυς, τα οστά και τις αρθρώσεις, βελτιώνει την αντοχή, μειώνει το άγχος και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Personal Trainer και ο ρόλος του

Personal Trainer: Ο προπονητής που σε παρακινεί για ποιότητα ζωής. Το να είσαι υγιής και σε σχήμα απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του συνδυασμού μιας ισορροπημένης διατροφής και τακτικής άσκησης. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν τους προσωπικούς εκπαιδευτές. Είναι ειδικοί που έχουν γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητα να βοηθήσουν ένα άτομο να πετύχει τους στόχους του ως προς την ικανότητα μέσω ενός ασφαλούς και αποτελεσματικού προγράμματος άσκησης.

Ασκήσεις στην παραλία

Θάλασσα και άσκηση: Μετέτρεψε την παραλία σε γυμναστήριο. Δεν χρειάζεστε καμία συμμετοχή σε γυμναστήριο, για να είστε σε φανταστική κατάσταση. Επειδή έχεις ήδη δωρεάν γυμναστήριο, και είναι στη διάθεσή σου. Το μόνο που χρειάζεσαι για να προσαρμοστείς αυτό το καλοκαίρι είναι η εξυπνάδα σου και η φύση. Ο εξωτερικός χώρος μπορεί να προσφέρει μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών εργαλείων, αν είστε πρόθυμοι να είστε δημιουργικοί.

Τα οφέλη της αθλητικής ψυχολογίας για τους αθλητές

Mental Game: Τα οφέλη της αθλητικής ψυχολογίας. Το Mental Game είναι το τμήμα της αθλητικής ψυχολογίας που επικεντρώνεται ειδικά στο να βοηθήσει τους αθλητές να ξεφύγουν από τους ψυχικούς φραγμούς που τους εμποδίζουν να αποδώσουν έως τις μέγιστες δυνατότητές τους.