Fitness

Γυμναστική Αποτέλεσμα: Οι υψηλές προσδοκίες πιθανόν να οδηγούν σε σαμποτάρισμα της προσπάθειας

Γυμναστική Αποτέλεσμα: Οι υψηλές προσδοκίες πιθανόν να οδηγούν σε σαμποτάρισμα της προσπάθειας

Μη βιάζεστε. Δεν έχετε προπονηθεί για πολύ καιρό και το σώμα σας χρειάζεται χρόνο και σταδιακή προσπάθεια.

Γυμναστική Αποτέλεσμα: Είτε ξεκινάμε για πρώτη φορά είτε επιστρέφουμε μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα, έχουμε αναμφισβήτητα υψηλές προσδοκίες για τα αποτελέσματα της άσκησης. Εντούτοις, μπορεί να πέσουμε θύματα διάφορων συνηθισμένων λαθών και στο τέλος να βρεθούμε να σαμποτάρουμε την ίδια μας την προσπάθεια.

Ποια λάθη μπορεί να κάνουμε στη γυμναστική και πώς να τα αποφύγουμε

Υπερβολική προπόνηση

Το πρόβλημα:  Ένας σημαντικός αριθμός τραυματισμών προκαλείται από υπερβολική προσπάθεια και πίεση. Η λύση: Μη βιάζεστε. Δεν έχετε προπονηθεί για πολύ καιρό και το σώμα σας χρειάζεται χρόνο και σταδιακή προσπάθεια.

Έλλειψη εμπειρίας

Το πρόβλημα: Η έλλειψη εμπειρίας σε κάθε δραστηριότητα μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητά της και να αποδειχθεί μέχρι και επικίνδυνη. Η λύση: Διαβάστε πριν ξεκινήσετε, συμβουλευτείτε έναν γυμναστή. Κανείς δεν θα σας επικρίνει.

Αναβλητικότητα

Το πρόβλημα: «Θα ξεκινήσω αύριο» είναι μια συνηθισμένη φράση για αρχάριους, που αναβάλλουν την αρχή μέχρι να έρθει η «σωστή στιγμή». Η λύση: Το αντίδοτο στην αναβλητικότητα είναι απλά να το κάνουμε τώρα. Δεν υπάρχει περιθώριο για άλλη μέρα, σήμερα είναι η κατάλληλη στιγμή.

Βαρεμάρα

Το πρόβλημα: Τα πρώτα 3 λεπτά νιώθουμε ότι διαρκούν για μία ώρα. Δεν έχουμε ιδέα πώς θα αντέξουμε ακόμα και 30 λεπτά. Η λύση: Αν επιλέξετε μια δραστηριότητα, κατά την οποία διασκεδάζετε, θα είναι πιθανότερο να εμμείνετε σε αυτή. Μια άλλη επιλογή είναι να γυμνάζεστε με έναν φίλο.

Γυμναστική χωρίς πρόγραμμα

Το πρόβλημα: Καταφέρνετε να φτάσετε μέχρι το γυμναστήριο, αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και κάπως έτσι χάνετε την «μπάλα. Η λύση: Προγραμματίστε από πριν τι θα κάνετε στο γυμναστήριο. Είναι σημαντικό να θέτετε στόχους.

Έλλειψη συνέπειας

Το πρόβλημα: Γυμναστήκαμε μία φορά και νομίζουμε ότι έχουμε άμεσα αποτελέσματα, όπως απώλεια βάρους. Η λύση: Η άσκηση πού και πού δεν είναι κακή ιδέα, αλλά μόνο η συνέπεια θα φέρει αποτελέσματα.

Ταλαιπωρία

Το πρόβλημα: Επιλέγουμε συνθήκες που μας δυσκολεύουν και έτσι τείνουμε από μόνοι μας να αποφεύγουμε να ασκηθούμε. Η λύση: Βεβαιωθείτε ότι διαλέγετε συνθήκες (γυμναστήριο, γυμναστή, είδος δραστηριότητας) με τα οποία να είστε άνετα.

Δικαιολογίες

Το πρόβλημα: Είμαι πολύ κουρασμένος/η, δεν έχω χρόνο και τόσες άλλες δικαιολογίες. Η λύση: Προσπαθήστε να εξαλείψετε κάθε περιθώριο για ακύρωση λόγω ανόητων δικαιολογιών. Εσείς ξέρετε τον εαυτό σας καλύτερα από τον καθένα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αθλητικές κακώσεις: Τι να προσέχουμε ανάλογα με το άθλημα που προτιμούμε

Εξασκείστε σώμα και νου

Γυμναστική συχνότητα υγεία: Πότε η άσκηση μας κάνει επιρρεπείς στις ιώσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι αθλητές διατρέχουν κίνδυνο για ακανόνιστο καρδιακό ρυθμό

Ερευνητές του Ηνωμένου Βασιλείου με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church στο Canterbury ξεκίνησαν να επανεξετάσουν τις υπάρχουσες μελέτες σχετικά με το θέμα και να διερευνήσουν τον αντίκτυπο του είδος του αθλητισμού στον κίνδυνο κολπικής μαρμαρυγής για να καταλήξουν σε μια πιο αποφασιστική εικόνα.

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Τότε σύμφωνα με τους ερευνητές θα πρέπει να περπατάτε περισσότερο! Ανακαλύψτε τα ευρήματα μακροχρόνιας έρευνας που συνδέει το περπάτημα με την χαμηλότερη πιθανότητα πρόωρου θανάτου

Πόσο cardio να κάνεις για να χάσεις τα περιττά κιλά

Cardio: Προσπαθείς πολύ σκληρά για να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου είτε με ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο είτε με αυστηρή δίαιτα. Δυστυχώς, όμως, δε βλέπεις τα επιθυμητά αποτελέσματα και αυτό συμβαίνει γιατί εστιάζεις μόνο σε ένα σημείο. Η μυϊκή ενδυνάμωση, το cardio και μια υγιεινή διατροφή είναι γνωστό ότι αποτελούν την ιδανική φόρμουλα για την απώλεια βάρους.

Εύκολοι τρόποι για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε αν έχετε αυξημένο βάρος

Γυμναστική υπέρβαροι: Αν είσαι υπέρβαρος ή παχύσαρκος η άσκηση είναι σημαντική. Οι προπονήσεις θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος, να αλλάξεις τον τρόπο που αισθάνεσαι για τον εαυτό σου, να ενισχύσεις τη διάθεσή σου και να βελτιώσεις την υγεία σου. Πώς να ξεκινήσεις λοιπόν; Επίλεξε ένα είδος άσκησης που να σου αρέσει και κάνε, προτού αρχίσεις, έναν ιατρικό έλεγχο.

Φυσικό αντικαταθλιπτικό η συχνή πεζοπορία

Κέρδισε έδαφος μέσα στην πανδημία ενώ μας έφερε πιο κοντά στη φύση ξεχνώντας για λίγο τη βουή της πόλης. Η πεζοπορία δεν είναι μόνο μια απλή γυμναστική αλλά και ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό