Fitness

Γιατί νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι;

Γιατί νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι;

Οι ρυθμοί ζωής, στις μεγάλες πόλεις ειδικά, είναι έντονοι και υπάρχουν πολλοί λόγοι που νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι.

Η έλλειψη ύπνου και η κακή διατροφή είναι καταστάσεις που μας επηρεάζουν και νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι, ενώ υπάρχουν ακόμα πολλοί λόγοι, μικροί και μεγάλοι που μας κάνουν και νιώθουμε συνέχεια κουρασμένοι.

Μην αφήνετε την γυμναστική για αύριο… Όταν επιλέγετε να μην γυμναστείτε γιατί νιώθετε κουρασμένοι, αυτό λειτουργεί αντίστροφα στο σώμα μας. Έρευνα του πανεπιστημίου της Τζόρτζια απέδειξε πως 20 λεπτά γυμναστική για 3 ημέρες την εβδομάδα είναι ό,τι πρέπει για να μην νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι. Η τακτική άσκηση ενισχύει την δύναμη και την αντοχή, βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματός σας και παρέχει οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες στους ιστούς σας.

Δεν πίνετε αρκετό νερό… Ακόμα και ελαφρώς αφυδατωμένοι να είστε, χάνετε ενέργεια, λέει η Amy Goodson, διαιτολόγος σε κέντρο υγείας στο Τέξας. Η αφυδάτωση προκαλεί μείωση του όγκου του αίματος και καθιστά το αίμα παχύτερο. Αυτό κάνει την καρδιά σας να δουλεύει περισσότερο, αλλά αναποτελεσματικά, μειώνοντας την ταχύτητα με την οποία το οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες φθάνουν στους μυς και τα όργανα σας.

Σας λείπει σίδηρο… Η ανεπάρκεια σιδήρου στον οργανισμό σας μπορεί να σας κάνει υποτονικούς, οξύθυμους, αδύναμους. Γεμίστε τη διατροφή σας με άπαχο βοδινό κρέας, φασόλια, αυγά, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C (βελτιώνει την απορρόφηση του σιδήρου).

Είστε τελειομανείς… Θέλετε να είστε τέλειοι, αλλά ας παραδεχτούμε πως αυτό δεν γίνεται πάντα. «Να βάζετε ρεαλιστικούς στόχους. Αν έχετε ως στόχο την τελειότητα και θα κουραστείτε και στο τέλος δεν θα ικανοποιηθείτε» εξηγεί η Irene S. Levine, καθηγήτρια ψυχιατρικής στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Παραλείπετε το πρωινό σας… Ό,τι κι αν έχετε φάει το βράδυ είτε έχει «καεί» στον ύπνο σας είτε, αν πρόκειται για λίπος, έχει αποθηκευτεί. Έτσι, το πρωί που ξυπνάτε το σώμα σας πρέπει να εφοδιαστεί με καύσιμα. Το σωστό πρωινό (δημητριακά, πρωτεΐνες, υγιεινά λίπη) δίνει ενέργεια στο σώμα μας και «ξυπνά» τον μεταβολισμό.

Ζείτε με fast food… Αποφύγετε να τρώτε έτοιμα φαγητά σε καθημερινή βάση. Οι υδατάνθρακες και τα ζάχαρα «ζουν» στα fast food αλλά μην επιτρέπετε να «ζουν» και στο σώμα σας. Σας βαραίνουν, αλλά δεν σας χορταίνουν και δεν σας προσφέρουν τίποτα ουσιώδες.

Δεν λέτε εύκολα «όχι»… «Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας να λέει ‘όχι’ δυνατά», επισημαίνει η Susan Albers, κλινικός ψυχολόγος στο Κλίβελαντ. «Δοκιμάστε το μόνοι σας στο αυτοκίνητο. Ακούγοντας τον εαυτό σας να λέει την λέξη καθιστά ευκολότερο να την πείτε την επόμενη φορά που θα χρειαστεί» προσθέτει. Πείτε «όχι» στον προϊστάμενό σας, όταν σας ζορίζει, στον σύντροφό σας όταν δεν θέλετε κάτι, ακόμα και στο παιδί σας όταν έχει «τρελές» απαιτήσεις.

Δουλεύετε στις διακοπές… Οι διακοπές πρέπει να είναι διακοπές από όσα κάνετε τον υπόλοιπο καιρό. Αν παίρνετε παντού τον υπολογιστή σας ή τα χαρτιά από το γραφείο ή ακόμα και τις έννοιες της δουλειάς, είναι λογικό να νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι. Κάντε διάλλειμα και θα δείτε διαφορές…

Kοιμάστε με το κινητό σας… Το φως από τις οθόνες κινητών, λάπτοπ, τάμπλετ ακόμα και τηλεοράσεων δεν σας αφήνουν να κοιμηθείτε σωστά. Επίσης, όλες αυτές οι συσκευές προκαλούν παρεμβολές και πρέπει να είναι τουλάχιστον μισό μέτρο μακριά από το μαξιλάρι σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Για εκείνες τις ημέρες που τσιμπολόγησες λίγο παραπάνω, είμαστε εδώ για σένα!!!

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.

Βάλτε στην προπόνησή σας μια μπάλα γυμναστικής για επιπλέον challenge και οφέλη

Αθλητισμός: Οι μπάλες γυμναστικής είναι συνήθως μεγάλες μπάλες βινυλίου που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δυναμώσετε και να τεντώσετε το σώμα σας, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και την ισορροπία του πυρήνα.