Fitness

Άσκηση: Μείνε Fitness και δες τα προνόμια στη ζωή σου

Άσκηση: Μείνε Fitness και δες τα προνόμια στη ζωή σου

Άσκηση: Μείνε Fitness και δες τα προνόμια στη ζωή σου. Όταν ασκείς το σώμα σου, εξασκείς και το μυαλό σου παράλληλα με τρεις βασικούς τρόπους.

Γνωστικό κομμάτι: Μια νέα έκθεση από ερευνητές του University of Basel και του Πανεπιστημίου Tsukuba στην Ιαπωνία διαπίστωσε ότι τα συντονισμένα και αθλήματα αλληλεπίδρασης με συμπαίκτες, όπως στο τένις ή το ποδόσφαιρο, έχουν μεγαλύτερη επίδραση στις γνωστικές ικανότητες από τις σόλο δραστηριότητες γυμναστικής.

Η έκθεση ανέλυσε 80 μελέτες που καλύπτουν διάφορους τύπους και πτυχές της άσκησης – συμπεριλαμβανομένης της προπόνησης δύναμης, της προπόνησης αντοχής και της έντασης άσκησης – και πώς επηρεάζουν τη γνωστική απόδοση. Ενώ όλοι οι τύποι άσκησης βρέθηκαν να αυξάνουν τις γνωστικές ικανότητες, το μεγαλύτερο όφελος προήλθε από τα αθλήματα που συνδύαζαν πολύπλοκα σύνολα κινήσεων και αλληλεπίδραση με άλλους παίκτες.  Μνήμη: Η αεροβική άσκηση παίζει ιδιαίτερο ρόλο στη μνήμη σας, λέει ο Wendy Suzuki, καθηγητής νευρωνικών επιστημών και ψυχολογίας στο Κέντρο Νευρωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.

«Όταν ασκείστε, το σώμα σας αντλεί ένα ευρύ φάσμα νευροχημικών, συμπεριλαμβανομένων παραγόντων ανάπτυξης που διεγείρουν τη γέννηση ολοκαίνουργων εγκεφαλικών κυττάρων στον ιππόκαμπο. Αυτή είναι η περιοχή του εγκεφάλου που είναι κρίσιμη για την αποθήκευση μακροχρόνιων αναμνήσεων »,σημειώνει. Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Alzheimer’s Disease διαπίστωσε βελτίωση κατά 47% στις βαθμολογίες μνήμης μεταξύ της ομάδας που έκανε αερόβια άσκηση για ένα χρόνο έναντι εκείνων που έκαναν μόνο ασκήσεις διάτασης. Τα αεροβικά αθλήματα αποδείχθηκε ότι αυξάνουν τη ροή του αίματος στον ιππόκαμπο, και αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από την απώλεια μνήμης για όσους κινδυνεύουν από άνοια ή νόσο του Alzheimer.

 

Διάθεση: Η άσκηση ενθαρρύνει τον εγκέφαλό μας να απελευθερώσει χημικές ουσίες όπως η σεροτονίνη και τους φυσικούς μας ανυψωτικούς παράγοντες, τις ενδορφίνες. Μια μελέτη του 2019 που δημοσιεύθηκε στην Προληπτική Ιατρική διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που έκαναν προπόνηση δύναμης ή αεροβικές δραστηριότητες όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και η ποδηλασία ανέφεραν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γυμναστική συχνότητα υγεία: Πότε η άσκηση μας κάνει επιρρεπείς στις ιώσεις

Διατροφή κατά του στρες: Τρόφιμα με αγχολυτική δράση

Τρέξιμο τεχνική: μυστικά για σωστά πατήματα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Μυστικά για να βελτιώσετε εύκολα τη φυσική σας κατάσταση - Τρέξιμο με διαλείμματα

Αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τρέξιμο για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι θα δείτε άμεσα αποτελέσματα, αρκεί να ακολουθήσετε τις πολύτιμες συμβουλές που δίνουν οι ειδικοί και θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε

Ο ιδανικός τρόπος προθέρμανσης για να μην τραυματίζονται οι μυς

Η προθέρμανση (warm up) είναι μια ευρέως αποδεκτή πρακτική η οποία προηγείται οποιασδήποτε μορφής άσκησης - γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη βέλτιστης απόδοσης και μείωσης του κίνδυνου τραυματισμού.

Ποιά τα οφέλη στην υγεια της γρήγορης δίαιτας του μοναχού

Οι γιατροί συμβουλεύουν τους ανθρώπους να στοχεύουν σε ένα μέτριο βάρος, επειδή η παχυσαρκία αποτελεί παράγοντα κινδύνου για μεταβολικές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις, οι οποίες είναι καταστάσεις της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων

Πώς η γυμναστική θα αποδώσει περισσότερους καρπούς

Αν είστε από εκείνους που ξεκινούν γυμναστήριο και σε λιγότερο από ένα μήνα έχουν εγκαταλείψει την προσπάθεια επειδή βλέπουν ότι δε μπορούν να πετύχουν τους στόχους της προπόνησης, μην απογοητεύεστε - Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρετε και, μάλιστα, εξαρτάται απόλυτα από εσάς!

Ο ρόλος των επιπέδων γλυκόζης στην σκελετική αποκατάσταση

Ερευνητές από το Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τόκιο έδειξαν ότι τα δορυφορικά κύτταρα των σκελετικών μυών, που είναι βασικοί παράγοντες στην επιδιόρθωση των μυών, πολλαπλασιάζονται καλύτερα σε περιβάλλον χαμηλής γλυκόζης.