Αυτοφροντίδα

Ύπνος συμβουλές: Tips για να κοιμάστε καλύτερα και να ξυπνάτε αναζωογονημένοι

Ύπνος συμβουλές: Tips για να κοιμάστε καλύτερα και να ξυπνάτε αναζωογονημένοι

Ύπνος συμβουλές: Ο ύπνος είναι η κατάσταση κατά την οποία ο οργανισμός μας επιβραδύνει όλες τις φυσικές του λειτουργίες, ενώ η αϋπνία και άρα η ελλιπής ανάπαυση οδηγεί συνήθως σε κόπωση, συχνούς πονοκεφάλους και πολύ συχνά σε άσχημη διάθεση και προβλήματα στη συγκέντρωση.

Ο ύπνος είναι η κατάσταση κατά την οποία ο οργανισμός μας επιβραδύνει όλες τις φυσικές του λειτουργίες, ώστε το σώμα αλλά και το πνεύμα μας να ξεκουραστεί και να μπορέσει να αντεπεξέλθει σε μία ακόμη δύσκολη ή και όχι τόσο δύσκολη μέρα. Η αϋπνία και άρα η ελλιπής ανάπαυση οδηγεί συνήθως σε κόπωση, συχνούς πονοκεφάλους και πολύ συχνά σε άσχημη διάθεση και προβλήματα στη συγκέντρωση. Αν κι εσύ λοιπόν, αντιμετωπίζεις προβλήματα με τον ύπνο σου, δυσκολεύεσαι να χαλαρώσεις, στριφογυρνάς κάθε βράδυ με τις ώρες και ψάχνεις λύση για να κοιμάσαι καλύτερα και πιο γρήγορα, διάβασε παρακάτω.

Tips για καλύτερο ύπνο

  • Ένα από τα πιο βασικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε είναι ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο, το οποίο αυτόματα, θα μας βάλει σε μία διαδιακασία ηρεμίας και χαλάρωσης που τόσο επιθυμούμε.
  • Να θυμάσαι, ότι είναι πολύ σημαντικό, να κοιμόμαστε την ίδια ώρα κάθε βράδυ, ώστε να ρυθμίσουμε σιγά σιγά το βιολογικό μας ρολόι και να συνηθίσει σε συγκεκριμένες ώρες ύπνου.
  • Επίσης, πάντα βοηθάει να πιούμε ένα ζεστό φλιτζάνι χαμομήλι, που όπως είναι γνωστό, έχει χαλαρωτικές ιδιότητες.
  • Αντίθετα, είναι ζωτικής σημασίας, να αποφεύγουμε τη καφεϊνη μετά τις 6 το απόγευμα, καθώς οδηγεί σε υπερδιέγερση του νευρικού μας συστήματος και όπως καταλαβαίνετε, αυτό μας απομακρύνει από τον στόχο μας, που δεν έιναι άλλος από ένα γεμάτο και ήρεμο οχτάωρο ύπνου.
  • Ένα ακόμη απλό τέχνασμα για να κοιμηθούμε πιο εύκολα, είναι, να υπάρχει στην κρεβατοκάμαρά μας απόλυτο σκοτάδι την ώρα που θα πέσουμε για ύπνο, καθώς το φως απορυθμίζει το βιολογικό μας ρολόι. Για τον ίδιο λόγο, δεν παίρνουμε ποτέ το κινητό στο κρεβάτι.
  • Επιπλέον, όσο παράξενο κι αν σας ακούγεται, το χρώμα του τοίχου της κρεβατοκάμαράς μας, παίζει κι αυτό τον ρόλο του. Παραδείγματος χάριν, το κόκκινο, το πορτοκαλί και το κίτρινο είναι χρώματα που διεγείρουν τον εγκέφαλο. Αντιθέτως τα παστελ χρώματα, όπως το πολύ ανοιχτό ροζ, το θαλασσί και το ανοιχτό πράσινο τον ηρεμούν.
  • Τέλος, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή στρώματος, καθώς το στρώμα μας πρέπει να είναι σταθερό, εύκαμπτο και να μην έχει βουναλάκια και κοιλώματα, ώστε να επιτρέπει στο σώμα μας να χαλαρώνει στην σωστή θέση, χωρίς να μας δυσκολεύει.

Δοκίμαστε λοιπόν κι εσείς όλα τα παραπάνω και θα δείτε, ότι στα πρώτα κιόλας βράδια, θα κοιμάστε πιο εύκολα και πιο γρήγορα και το πρωί θα αισθάνεσθε πιο ξεκούραστοι και θα έχετε καλύτερη διάθεση και περισσότερη ενέργεια. Ως αποτέλεσμα, η μέρα σας θα κυλάει άνετα και με λιγότερα νεύρα!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο διαλογισμός mindfulness ενισχύει την ποιότητα του ύπνου

Αυξημένος ο κίνδυνος σοβαρής covid-19 σε περιπτώσεις ανθρώπων με υποξία ή με διαταραχή της αναπνοής κατά τον ύπνο

Η μπανάνα σύμμαχός σας για έναν υπέροχο ύπνο

Τι ώρα θα πρέπει να κοιμάστε για καλή καρδιακή υγεία;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.

Η αυτοφροντίδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επιπλοκών στις γυναίκες

Αυτοφροντίδα: Οι γυναίκες που είναι ευγενικές με τον εαυτό τους έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις σε σύγκριση με τις γυναίκες που δυσκολεύονται να φροντίσουν εαυτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. 

Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.