Αυτοφροντίδα

Ύπνος Ξεκούραση: Ιεροτελεστία του ύπνου

Ύπνος Ξεκούραση: Ιεροτελεστία του ύπνου

Ύπνος Ξεκούραση: Ιεροτελεστία του ύπνου. Τα λεπτά πριν πάτε για ύπνο είναι ζωτικής σημασίας για να επιβραδύνετε την ταχύτητα με την οποία λειτουργεί το μυαλό και να προετοιμαστούμε για ξεκούραση.

Αυτό που θα μας εξυπηρετούσε, για να κλείσουμε αρμονικά την ημέρα που τελειώνει και να προετοιμάσουμε τον εαυτό μας για ξεκούραση και να ξεκινήσουμε μια νέα μέρα ανανεωμένη, είναι να δημιουργηθεί μια ρουτίνα που μας βοηθούσε.

Τέσσερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στο τέλος της ημέρας:

1. Να είσαι ευγνώμον. Η ευγνωμοσύνη είναι ένα πολύ πρακτικό όφελος για την ευημερία.Έτσι, κάθε βράδυ, αφιερώστε λίγα λεπτά για να κοιτάξετε πίσω όλες τις ευλογίες που απολαμβάνετε. Πάρτε τη συνήθεια να ευχαριστείτε για τουλάχιστον τρία πράγματα που έχουν συμβάλει στο να σας κάνει ευτυχισμένους κάθε μέρα. Αυτή η απλή άσκηση μας βοηθά να αναπτύξουμε έναν πιο θετικό νου, να αισθανθούμε πληρέστεροι και πιο ικανοποιημένοι με τη ζωή μας και να είμαστε πιο αισιόδοξοι για το μέλλον.

2. Συγχαρείτε τον εαυτό σας. Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε στον εαυτό σας με αγάπη, που αναγνωρίσατε τα επιτεύγματα, τα πλεονεκτήματα και τις προσπάθειές σας; Η αυτο-αγάπη είναι η βάση της ευημερίας μας και της ικανότητάς μας να ξεπεράσουμε τα εμπόδια. Αναγνωρίστε τις καλές πράξεις που κάνατε καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και πηγαίνετε στο κρεβάτι, νιώθοντας περήφανοι για το ποιοι είστε. Κάν’τε το συνήθεια να αναγνωρίζετε την αξία σας σε καθημερινή βάση.

3. Ανακατεύθυνση. Η ανάλυση των λαθών που κάναμε δεν είναι από μόνη της αρνητική, το θέμα είναι ότι το κάνουμε γενικά με επίπληξη και αυτο-τιμωρία. Ο στόχος δεν θα πρέπει να είναι να απαριθμήσουμε όλες τις αποτυχίες μας για διανοητικό μαστίγιο, αλλά να αναλύσουμε σε ποιες ώρες της ημέρας έχουμε ενεργήσει με τρόπο που δεν μας αρέσει και πώς μπορούμε να το αλλάξουμε .

4. Προβολή. Η οπτικοποίηση είναι μια από τις δραστηριότητες που δεν πρέπει να λείπει στη νυχτερινή μας ρουτίνα. Οι επαγγελματίες αθλητές, μουσικοί και άλλες σημαντικές προσωπικότητες γνωρίζουν και χρησιμοποιούν τη δύναμη της οπτικοποίησης για να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας στους στόχους τους.  Κατά την οπτικοποίηση, οι ίδιες δομές ενεργοποιούνται σε εγκεφαλικό επίπεδο που θα συνέβαινε εάν τα φανταστικά συνέβαιναν πραγματικά. Επομένως, αυτές οι «ψυχικές πρόβες» μας προδιαθέτουν να επιτύχουμε τους στόχους. Κάθε βράδυ, οραματίζεστε τον εαυτό σας στην επιτυχημένη κατάσταση που θέλετε να πετύχετε και κοιμάστε σε αυτήν την κατάσταση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Νέο μέλος στην οικογένεια; Τρόποι για να μην χάσετε τον ύπνο σας

Συμβουλές για μακριά νύχια

Η στάση του ύπνου επηρεάζει την υγεία μας

Βάλτε τέλος στους μαύρους κύκλους

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τσάι από βότανα για να καταπραΰνετε το άγχος

Άγχος Βότανα: Να θυμάστε πως πέραν των ευεργετικών και αγχολυτικών συστατικών που περιέχουν ορισμένα βότανα και αφεψήματα, εξίσου χαλαρωτική είναι και η διαδικασία παρασκευής τους.

Εξουθένωση : Τρόποι να την αποτρέψετε

Εξουθένωση : Η εξάντληση είναι μια κατάσταση πνευματικής και σωματικής εξάντλησης που μπορεί να χαροποιήσει τη χαρά από την καριέρα σας, τις φιλίες και τις οικογενειακές αλληλεπιδράσεις.

Αμέθυστος : Οι θεραπευτικές του ιδιότητες

Αμέθυστος : Οι επαγγελματίες συμπληρωματικής και εναλλακτικής ιατρικής χρησιμοποιούν συχνά κρύσταλλους για να βοηθήσουν στη θεραπεία του νου και του σώματος.

Self care tips για τις ημέρες περιόδου

Περίοδος Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα είναι πρακτική κλειδί για μια πιο αισιόδοξη, ευήμερη και ανθεκτική ζωή. Η συμβολή της δε είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αυτοφροντίδα : Τονώστε την αυτοπεποίθηση σας

Αυτοφροντίδα : Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε ένα άρθρο το οποίο σου δίνει χρήσιμε συμβουλές προκειμένου να στραφείς στις εσωτερικές σου δεξιότητες και να χτίσεις την αυτοπεποίθηση σου.

Αντιμετώπισε έγκαιρα και αποτελεσματικά την έλλειψη σιδήρου με τα συμπληρώματα της Active Iron

Active Iron: Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί τη συχνότερη μορφή δυσθρεψίας σήμερα, επηρεάζοντας περίπου το 30% του παγκόσμιου πληθυσμού, αλλά και περισσότερες από τις μισές γυναίκες ηλικίας 18-50 ετών στην Ελλάδα. Η καινοτόμος σύνθεση της σειράς συμπληρωμάτων διατροφής Active Iron επιτρέπει στον σίδηρο να μεταφέρεται ακέραιος στο πιο ενεργό σημείο απορρόφησης του, δηλαδή στο ανώτερο τμήμα του λεπτού εντέρου, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο τον ερεθισμό του στομάχου.