Αυτοφροντίδα

Yoga : Ασκήσεις για να αντιμετωπίσετε την ημικρανία

Yoga : Ασκήσεις για να αντιμετωπίσετε την ημικρανία

Yoga : Διαπίστώθηκε ότι η συχνότητα και η ένταση του πονοκέφαλου μειώθηκαν σε άτομα που ασκούσαν γιόγκα εκτός από το κανονικό σχήμα θεραπείας Αυτοί οι συμμετέχοντες παρουσίασαν επίσης βελτίωση στον κολπικό τόνο, που αναφέρεται στην ποσότητα δραστηριότητας στο PNS.

Δεν είναι ξεκάθαρο πώς η γιόγκα αλλάζει το σώμα με αυτόν τον τρόπο, αν και το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα  μπορεί να παίζει ρόλο. Κατά τη διάρκεια της γιόγκα, το PNS μπορεί να επιβραδύνει τον καρδιακό σας ρυθμό και να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση. Αυτό επιτρέπει στο σώμα σας να ανακάμψει μετά από ένα αγχωτικό συμβάν, όπως ημικρανία.

Οι ημικρανίες είναι πιο έντονες από τους συνηθισμένους πονοκεφάλους. Χαρακτηρίζονται τυπικά από έναν έντονο πόνο στη μία πλευρά του κεφαλιού. Συχνά συνοδεύονται από ναυτία, ζάλη και ευαισθησία στο φως και τον ήχο. Οι ημικρανίες μπορούν να διαρκέσουν οπουδήποτε από μερικές ώρες έως μερικές ημέρες.

Παιδική στάση

Η στάση του παιδιού μπορεί να ηρεμήσει το νευρικό σύστημα και να μειώσει τον πόνο.

  1. Γονατίστε στο πάτωμα. Πρέπει να κρατάτε τα δάχτυλά σας μαζί και να απλώνετε τα γόνατά σας όσο το δυνατόν ευρύτερα.
  2. Χαμηλώστε τους γλουτούς σας στα τακούνια σας.
  3. Καθίστε ευθεία και αφήστε το σώμα σας να προσαρμοστεί σε αυτήν τη θέση.
  4. Αφού εκπνεύσετε, κλίνει προς τα εμπρός έτσι ώστε το κεφάλι και το στήθος σας να ακουμπά μεταξύ ή πάνω από τους μηρούς σας. Αφήστε το μέτωπό σας να ακουμπήσει στο πάτωμα.

Γέφυρα πόζα

Αυτή η στάση ανοίγει το στήθος, την καρδιά και τους ώμους και μπορεί να μειώσει κάθε άγχος που μπορεί να έχετε.

  1. Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα. Τα γόνατά σας πρέπει να λυγίσουν και τα πόδια σας να είναι στο πάτωμα.
  2. Επεκτείνετε τα χέρια σας. Οι παλάμες σας πρέπει να είναι επίπεδες στο πάτωμα.
  3. Σηκώστε την πυελική περιοχή σας προς τα πάνω. Ο κορμός σας πρέπει να ακολουθήσει. Οι ώμοι και το κεφάλι σας πρέπει να παραμείνουν στο πάτωμα.
  4. Βεβαιωθείτε ότι οι μηροί και τα πόδια σας παραμένουν παράλληλα. Το βάρος σας πρέπει να κατανέμεται ομοιόμορφα.
  5. Κρατήστε αυτήν τη θέση για έως ένα λεπτό.

Για να απελευθερώσετε αυτήν τη στάση, πρέπει να ρίξετε αργά τον κορμό και την πυελική περιοχή σας στο πάτωμα. Αφήστε τα γόνατά σας να βυθιστούν προς τα κάτω μέχρι να ξαπλώσετε στο πάτωμα. Από εκεί, θα πρέπει αργά να ανεβείτε σε όρθια θέση.

Ακολουθεί βίντεο για την ημικρανία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Λεύκανση δέρματος : Η Γλυκερίνη δίνει την λύση

Ταυλανδέζικο : Τα οφέλη του στον οργανισμό

HIV : Αντιρετροϊκή θεραπεία αυξάνει το προσδόκιμο ζωής των ασθενών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Γιόγκα για πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων

Αθλητισμός: "Υπάρχουν ξεχωριστές αλλά αλληλένδετες περιοχές στις οποίες η γιόγκα έχει συγκεκριμένα οφέλη, όχι μόνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και για οποιαδήποτε ασθένεια", λέει ο ερευνητής και νευροεπιστήμονας της γιόγκα, Δρ Sat Bir Singh Khalsa, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : Θεραπεύστε με την βοήθεια μέσω της Yoga και των Pilates

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα ,ε'ιναι μια φλεγμονώδη κατάσταση που επηρεάζει τη σπονδυλική σας στήλη, η τακτική κίνηση και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση του πόνου και τη βελτίωση της κινητικότητας. 

Πώς η άσκηση αυξάνει φυσικά τα επίπεδα ενέργειας στο σώμα

Αθλητισμός: Αλλαγές κυτταρικού επιπέδου συμβαίνουν στο σώμα σας όταν ασκείστε. Ειδικότερα, η άσκηση ωθεί το σώμα σας για να παράξει περισσότερα μιτοχόνδρια μέσα στα μυϊκά σας κύτταρα. Τα μιτοχόνδρια είναι γνωστά ως ενδυναμωτικά των κυττάρων, επειδή δημιουργούν καύσιμο από γλυκόζη που παίρνουν από την τροφή που τρώτε και οξυγόνο από τον αέρα που αναπνέετε. Συνεπώς, αυξάνοντας τον αριθμό τους, αυξάνετε παράλληλα και τα ενεργειακά εφόδια του σώματός σας.