Αυτοφροντίδα

Stretching: Tips για να γίνετε αποκτήσετε παραπάνω ευλυγισία

Stretching: Tips για να γίνετε αποκτήσετε παραπάνω ευλυγισία

Stretching: Ουσιαστικά κάθε δραστηριότητα που κάνετε βασίζεται στην ευκολία κίνησης. Οι διατάσεις μπορούν να βοηθήσουν με πολλούς τρόπους.

Ουσιαστικά κάθε δραστηριότητα που κάνετε βασίζεται στην ευκολία κίνησης. Οι διατάσεις μπορούν να βοηθήσουν με πολλούς τρόπους. Συχνά μπορεί να ανακουφίσει τον πόνο στην πλάτη, τον δύσκαμπτο λαιμό και τον πόνο στα γόνατα όταν φταίνε οι σφιγμένοι μύες. Μπορεί να εξουδετερώσει το πολύ κάθισμα είτε το κάνετε για δουλειά είτε για μια ευχάριστη δραστηριότητα. Εάν είστε δρομέας, παίκτης του τένις, παίκτης γκολφ, πεζοπόρος ή ποδηλάτης, το σωστό πρόγραμμα διατάσεων μπορεί να σας βάλει σε μια πορεία προς καλύτερες επιδόσεις. Και καθώς μεγαλώνετε, οι διατάσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ενεργοί και ευέλικτοι, διευκολύνοντας την εκτέλεση αναρίθμητων καθημερινών εργασιών που περιλαμβάνουν περπάτημα, αναρρίχηση σκαλοπατιών ή προσέγγιση.

Πώς θα γίνετε πιο ευλύγιστοι;

Αν και είναι δελεαστικό να παρακάμψετε απευθείας στις διατάσεις, είναι καλύτερο να σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια. Αυτά θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τα καλύτερα δυνατά κέρδη ευελιξίας, ενώ θα μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμών.

  • Ζέσταμα πρώτα. Οι μύες τεντώνονται πιο εύκολα όταν είναι ζεστοί. Μπορεί να είναι τόσο απλό όσο να βαδίζεις στη θέση του με τα χέρια να κουνάνε για πέντε λεπτά ή να χορεύεις με μερικά τραγούδια. Τα πακέτα υγρής θερμότητας ή ένα ζεστό ντους είναι επίσης αποτελεσματικά πρώτα βήματα.
  • Δεν νιώθετε πόνο. Τεντωθείτε μόνο σε σημείο ήπιας έντασης, ποτέ σε σημείο πόνου. Εάν ένα τέντωμα πονάει, σταματήστε αμέσως! Επαναφέρετε τη θέση σας προσεκτικά και μετά δοκιμάστε ξανά. Με το χρόνο και την εξάσκηση, η ευελιξία σας θα βελτιωθεί.
  • Προσοχή στη στάση και την καλή φόρμα. Η στάση του σώματος μετράει είτε κάθεστε, στέκεστε ή κινείστε. Η καλή φόρμα μεταφράζεται σε καλύτερα κέρδη σε ευλυγισία και μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού όταν τεντώνετε σφιχτούς μύες.
  • Εστιάστε στον μυ που τεντώνεται. Θα παρατηρήσετε ότι η μία πλευρά του σώματός σας είναι συχνά πιο σφιχτή από την άλλη. Εργαστείτε για να το εξισορροπήσετε με την πάροδο του χρόνου.

  • Αναπνεύστε. Αναπνεύστε άνετα ενώ κάνετε τέντωμα ή χρησιμοποιήστε αναπνοή γιόγκα. Ό,τι κι αν κάνετε, μην κρατάτε την αναπνοή σας ενώ κρατάτε ένα τέντωμα.
  • Ασκηθείτε συχνά. Θα έχετε τα καλύτερα κέρδη εάν κάνετε διατάσεις συχνά-καθημερινά ή όσο το δυνατόν περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Τουλάχιστον, βάλτε στόχο να κάνετε διατάσεις δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μάθετε πόσα βήματα κάνετε στην καθημερινότητά σας

Γιατί κάποιος χρόνος άσκησης σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα είναι ευεργετικός;

6 συμβουλές αυτοφροντίδας που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι

10 συμβουλές που θα βελτιώσουν την προπόνησή σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

7 βήματα για να φροντίσετε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα: Από τον διαλογισμό, μέχρι τη σημασία της άσκησης και τη δύναμη της αναπνοής, Εδώ δείτε έναν οδηγό self-care για να ξαναβρείτε τις ισορροπίες σας αυτές τις πρωτόγνωρες ημέρες.

10 Tips αυτοφροντίδας για χορευτές

Χορός: Οι παραδοσιακές δραστηριότητες αυτοφροντίδας δεν είναι απαραίτητα κατάλληλες για χορευτές, γι' αυτό φτιάξαμε μια λίστα με κορυφαίες συμβουλές για την αυτοφροντίδα που καλύπτουν τις μοναδικές ανάγκες των χορευτών.