Αυτοφροντίδα

Στρες Αντιμετώπιση: Το αίσθημα απώλειας ελέγχου είναι από τις κύριες αιτίες στρες – Τι να κάνετε

Στρες Αντιμετώπιση: Το αίσθημα απώλειας ελέγχου είναι από τις κύριες αιτίες στρες – Τι να κάνετε

Στρες Αντιμετώπιση: Τα κλειδιά για την καλή διαχείριση του άγχους και του στρες είναι η οικοδόμηση συναισθηματικής δύναμης, ο έλεγχος της κατάστασης, η ύπαρξη ενός καλού κοινωνικού δικτύου στήριξης και η υιοθέτηση μιας θετικής προοπτικής.

Εάν έχετε άγχος, είτε από τη δουλειά σας είτε από κάτι πιο προσωπικό, το πρώτο βήμα για να αισθανθείτε καλύτερα είναι να εντοπίσετε την αιτία. Το πιο άχρηστο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να στραφείτε σε κάτι ανθυγιεινό για να σας βοηθήσει να το αντιμετωπίσετε, όπως το κάπνισμα ή το ποτό.

Τα κλειδιά για την καλή διαχείριση του άγχους και του στρες είναι η οικοδόμηση συναισθηματικής δύναμης, ο έλεγχος της κατάστασης, η ύπαρξη ενός καλού κοινωνικού δικτύου στήριξης και η υιοθέτηση μιας θετικής προοπτικής.

  • Να είστε δραστήριοι/ες

Η άσκηση δεν θα κάνει το άγχος σας να εξαφανιστεί, αλλά θα μειώσει κάποια από τη συναισθηματική ένταση που αισθάνεστε, καθαρίζοντας τις σκέψεις σας και δίνοντας σας την απαραίτητη διάυγεια για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματά σας πιο ήρεμα.

  • Πάρτε τον έλεγχο

Υπάρχει λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Εάν παραμείνετε παθητικοί και σκέφτεστε,” δεν μπορώ να κάνω τίποτα για το πρόβλημά μου “, το άγχος σας θα επιδεινωθεί. Αυτό το αίσθημα απώλειας ελέγχου είναι μία από τις κύριες αιτίες του στρες.

Η πράξη του ελέγχου είναι από μόνη της ενδυναμωτική και είναι ένα κρίσιμο μέρος της εξεύρεσης της λύσης που σας ικανοποιεί.

  • Συνδεθείτε

Ένα καλό δίκτυο υποστήριξης συναδέλφων, φίλων και οικογενειακών μελών μπορεί να διευκολύνει τα προβλήματα και να σας βοηθήσει να δείτε τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Εάν δεν συνδεθείτε με άτομα, δεν θα έχετε υποστήριξη για να απευθυνθείτε όταν χρειάζεστε βοήθεια.

Επιπλέον, οι δραστηριότητες που κάνουμε με φίλους μας βοηθούν να χαλαρώσουμε. Όταν είμαστε μαζί τους συχνά γελάμε κι αυτό είναι εξαιρετικά ανακουφιστικό.

  • Βρείτε χρόνο για σας

Λόγω των πολλαπλών υποχρεώσεων της μέρας, συχνά ξεχνάμε να βρούμε χρόνο για να κάνουμε πράγματα που πραγματικά απολαμβάνουμε. Όλοι πρέπει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για κοινωνικοποίηση, χαλάρωση ή άσκηση. Αφιερώστε μερικές νύχτες την εβδομάδα για ποιοτικό “me time” μακριά από τη δουλειά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Όσον αφορά τη διαχείριση του άγχους, ο διαλογισμός μπορεί να είναι το κλειδί

Πώς να ανακάμψετε από εργασιακή εξάντληση

Πώς να αποφύγετε την αύξηση βάρους σε περιόδους στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Γιόγκα για πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων

Αθλητισμός: "Υπάρχουν ξεχωριστές αλλά αλληλένδετες περιοχές στις οποίες η γιόγκα έχει συγκεκριμένα οφέλη, όχι μόνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και για οποιαδήποτε ασθένεια", λέει ο ερευνητής και νευροεπιστήμονας της γιόγκα, Δρ Sat Bir Singh Khalsa, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : Θεραπεύστε με την βοήθεια μέσω της Yoga και των Pilates

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα ,ε'ιναι μια φλεγμονώδη κατάσταση που επηρεάζει τη σπονδυλική σας στήλη, η τακτική κίνηση και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση του πόνου και τη βελτίωση της κινητικότητας.