Αυτοφροντίδα

Στεφανιαία Νόσος : Συμβουλές για την Αυτοφροντίδα σας

Στεφανιαία Νόσος : Συμβουλές για την Αυτοφροντίδα σας

Στεφανιαία νόσος : Είναι δυνατόν να ζήσετε μια φυσιολογική ζωή μετά από εγχείρηση καρδιάς ή προβλήματα όπως καρδιακή προσβολή.

Εάν έχετε εγχείρηση καρδιάς, ένα μέλος της ομάδας καρδιακής αποκατάστασης μπορεί να σας επισκεφθεί στο νοσοκομείο για να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με την κατάστασή σας και τη διαδικασία που κάνετε. Αυτή η φροντίδα θα συνεχιστεί συνήθως αφού φύγετε από το νοσοκομείο. Τις πρώτες εβδομάδες μετά τη χειρουργική επέμβαση, ένα μέλος της ομάδας καρδιακής αποκατάστασης μπορεί να σας επισκεφθεί στο σπίτι ή να σας καλέσει για να ελέγξει την πρόοδό σας.
Τα προγράμματα καρδιακής αποκατάστασης μπορεί να διαφέρουν πολύ σε ολόκληρη τη χώρα, αλλά τα περισσότερα θα καλύψουν τους ακόλουθους βασικούς τομείς:

  • άσκηση
  • εκπαίδευση
  • χαλάρωση και συναισθηματική υποστήριξη

Μόλις ολοκληρώσετε το πρόγραμμα αποκατάστασης, είναι σημαντικό να ασκείστε τακτικά και να ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό θα βοηθήσει στην προστασία της καρδιάς σας και θα μειώσει τον κίνδυνο περαιτέρω προβλημάτων που σχετίζονται με την καρδιά.

Αυτοφροντίδα

  • Η φροντίδα του εαυτού είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής και έχει να κάνει με την ανάληψη ευθύνης για τη δική σας υγεία και ευημερία με την υποστήριξη όσων ασχολούνται με τη φροντίδα σας.
  • Η φροντίδα του εαυτού περιλαμβάνει ενέργειες που κάνετε για τον εαυτό σας καθημερινά, ώστε να παραμένετε σε φόρμα και να διατηρείτε καλή σωματική και ψυχική υγεία. Σας βοηθά επίσης να αποτρέψετε ασθένειες ή ατυχήματα και να φροντίσετε πιο αποτελεσματικά για μικρές ασθένειες και μακροχρόνιες καταστάσεις.
  • Οι άνθρωποι που ζουν με  μακροχρόνιες συνθήκες μπορούν να επωφεληθούν τεράστια από την υποστήριξη, ώστε να μπορούν να επιτύχουν την αυτοεξυπηρέτηση. Μπορούν να ζήσουν περισσότερο, να έχουν λιγότερο πόνο, άγχος, κατάθλιψη και κόπωση, να έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής και να είναι πιο δραστήριοι και ανεξάρτητοι.

Σχέσεις και σεξ

  • Ο συμβιβασμός με μια μακροπρόθεσμη κατάσταση, όπως οι καρδιακές παθήσεις, μπορεί να επιβαρύνει εσάς, την οικογένειά σας και τους φίλους σας. Μπορεί να είναι δύσκολο να μιλήσετε σε άτομα για την κατάστασή σας, ακόμη και αν είναι κοντά σας.
  • Να είστε ανοιχτοί για το πώς αισθάνεστε και ενημερώστε την οικογένεια και τους φίλους σας τι μπορούν να κάνουν για να σας βοηθήσουν. Αλλά μην ντρέπεστε να τους πείτε ότι χρειάζεστε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας.

Τη σεξουαλική σας ζωή

  • Εάν έχετε στεφανιαία νόσο (CHD) ή έχετε κάνει πρόσφατα εγχείρηση καρδιάς, μπορεί να ανησυχείτε για το σεξ. Συνήθως θα μπορείτε να συνεχίσετε τη σεξουαλική δραστηριότητα μόλις νιώσετε αρκετά καλά.
  • Επικοινωνήστε με τον σύντροφό σας και μείνετε ανοιχτόμυαλοι. Εξερευνήστε τι σας αρέσει σεξουαλικά. Το απλό άγγιγμα, το άγγιγμα και το να είσαι κοντά σε κάποιον βοηθάει ένα άτομο να αισθάνεται αγαπημένο και ξεχωριστό.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να αγαπήσετε το σώμα σας

Εσωτερικός διάλογος : Τεχνικές να τον επιτύχετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η εσωτερική και εξωτερική φροντίδα του εαυτού μας φέρνει ισορροπία

Η αυτοφροντίδα είναι μια πολύ σημαντική συνθήκη που βοηθάει στη διατήρηση και ενίσχυση της ψυχικής υγείας. Όταν μιλάει κανείς για την αυτοφροντίδα, αναφέρεται σε όλους εκείνους τους τρόπους που αξιοποιεί προκειμένου να ενισχύσει την ισορροπία, την ευεξία και τη καλή σωματική και ψυχική κατάσταση για τον ίδιο.

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του άγχους και του στρες

Αθλητισμός: Μελέτες δείχνουν ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που η γιόγκα βοηθά με το άγχος σας, είναι καθώς ανεβάζει τη διάθεσή σας και σας βοηθά να αναπτύξετε σταδιακά μια περισσότερο αυτο-συμπονετική στάση προς τον εαυτό. 

Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι τρώμε αλλά και το πότε το καταναλώνουμε

Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε αυτή την πρακτική, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να ξαναπάτε σε πάρτι ή σε δείπνο. Όταν ξεπεράσετε το πλαίσιο των 10 ωρών, την επόμενη μέρα μπορείτε να επανέλθετε. Η Manoogian αποδεικνύει πως αυτή η πρακτική μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε 5% από το βάρος μας, να βελτιώσει την αίσθηση δύναμης και να μειώσει την αρτηριακή πίεση.