Αυτοφροντίδα

Ρεικι Διαλογισμός; Τα οφέλη του στην ζωή μας

Ρεικι Διαλογισμός; Τα οφέλη του στην ζωή μας

Ρεικι διαλογισμός; Σας παραθέτουμε ένα άρθρο για να σας εξηγήσουμε όλους εκείνους τους λόγους που αξίζει να βάλετε το ρέικι στην ζωή σας ώστε να είστε καλά και ευτυχισμένοι

Το Ρέικι είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να σε βοηθήσει να ανακτήσεις την εσωτερική σου δύναμη, να αποκτήσεις σαφήνεια και να βρεις ισορροπία. Εάν με ρωτούσατε πριν από μερικά χρόνια, δεν θα ήξερα καν πώς να προφέρω τη λέξη. Αυτή η όμορφη πρακτική μου έδωσε τόσο φως και φυσικά με κάνει να σκέφτομαι θετικά για το τι θα έρθει γενικά στην ζωή μου.

Εάν πρέπει να κάνετε μια ανάλυση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το reiki για να επανασυνδεθείτε με τον εαυτό σας και να αποσαφηνίσετε τις αξίες σας.

Τεχνικές για εκκίνηση

 Για να ξεκινήσετε:

  1. Να είστε πολύ συγκεκριμένοι ως προς αυτό που θέλετε να φέρετε μέσα στην ζωή σας.
  2. Δώστε στον εαυτό σας το χρόνο και το χώρο για να αφεθείτε και να απορροφήσετε την ενέργεια μέσα σας τώρα καθώς σκέφτεστε τι θέλετε να εκδηλώσετε
  3. Δοκιμάστε να αναρωτηθείτε γιατί υπάρχει ανάγκη να λάβετε αποφάσεις.
  4. Τι λέτε αντί για αναλύσεις απλά να βρίσκετε για τα πάντα απλές λύσεις?

Παρακάτω θα δούμε τρόπους που το ρέικι σώζει από την εξάντληση.

Πώς το reiki με βοήθησε να εμπιστευτώ εμένα

  • Η πρακτική μου στο reiki μου έδωσε εμπιστοσύνη και με δίδαξε πώς να επιβραδύνω ,συνήθιζα να σκέφτομαι αν δούλευα περισσότερες ώρες ή γρηγορότερα ή αν μπορούσα να ελέγξω τα πάντα στη λίστα υποχρεώσεων,  αν θα κατάφερνα να πετύχενα επιτυχία ή αναγνώριση. Ήμουν εξαντλημένος και κατέπεσα τελείως.

 

Τι πραγματικά σου μαθαίνει το Ρέικι

  • Όταν βρήκα το reiki, έμαθα την αυτογνωσία και πώς να παραμείνω γειωμένος και συνδεδεμένος. Αυτό ενίσχυσε τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους και μου επέτρεψε να συνδεθώ πραγματικά και να είμαι παρών. Δεν περνάω απλώς από τις κινήσεις. Είμαι σε θέση να έχω καθημερινές εμπειρίες.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές και τεχνικές διαλογισμού

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η ευγνωμοσύνη μπορεί να σας τονώσει συναισθηματικά

MasterChef 5 spoiler 23/3: Ποιοι θα είναι οι αποψινοί υποψήφιοι [vid]

Σεξ και υπερθυρεοειδείς: Δες πως επηρεάζει την σεξουαλική επιθυμία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.