Αυτοφροντίδα

Ραντεβού με τον εαυτό σας: Αγαπήστε να περνάτε χρόνο μόνοι σας και εκμεταλλευτείτε το στο έπακρο

Ραντεβού με τον εαυτό σας: Αγαπήστε να περνάτε χρόνο μόνοι σας και εκμεταλλευτείτε το στο έπακρο

Ραντεβού με τον εαυτό σας: Μάθε να αφιερώνεις χρόνο σε σένα κάνοντας κάτι που αγαπάς πολύ. Κάνε κάτι διασκεδαστικό, χαλαρωτικό, δημιουργικό ή ακόμα και τρελό.

Πολλές φορές θα σου έχει τύχει να θέλεις να κάνεις μία δραστηριότητα, αλλά να μη βρίσκεις παρέα. Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέσαι. Ξεκίνα να κάνεις πράγματα μόνος ή μόνη με τον εαυτό σου! Μάθε να αφιερώνεις χρόνο σε σένα κάνοντας κάτι που αγαπάς πολύ. Κάνε κάτι διασκεδαστικό, χαλαρωτικό, δημιουργικό ή ακόμα και τρελό. Αν αναρωτιέσαι πώς να βγεις ραντεβού με τον εαυτό σου, σου έχουμε τη λύση. Μπορείς να αφιερώνεις μία συγκεκριμένη μέρα και ώρα μία φορά την εβδομάδα για τη δραστηριότητα που θέλεις να ακολουθήσεις. Διαφορετικά, αυτοσχεδίασε. Κλέψε λίγο χρόνο από το καθάρισμα του σπιτιού και πήγαινε για ένα πεντικιούρ. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνεις είναι να αναβάλεις αυτό που θα σου φτιάξει τη διάθεση.

8 ιδέες για ραντεβού με τον εαυτό σου

  1. Καφετέρια ή Βιβλιοθήκη: Αρχικά, πήγαινε σε μία βιβλιοθήκη και ξεκίνα τις αναγνώσεις. Αφιέρωσε χρόνο, σε πιθανά βιβλία που σου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και απόλαυσε το χαλαρό περιβάλλον γύρω σου. Έπειτα, πήγαινε σε μία καφετέρια, πιες τον καφέ σου και διάβασε το βιβλίο σου.
  2. Μάθημα μαγειρικής: Αν σου αρέσει να δοκιμάζεις καινούργιες γεύσεις και το μαγείρεμα σε ξεκουράζει, ξεκίνα μαθήματα μαγειρικής. Μάθε να φτιάχνεις τα αγαπημένα σου φαγητά και κάλεσε τους αγαπημένους για δείπνο στο σπίτι.
  3. Spa και περιποίηση άκρων: Επιθυμείς να έχεις μία μέρα για χαλάρωση; Πήγαινε σε ένα Spa. Μπορείς να χαλαρώσεις κάνοντας μασάζ, μανικιούρ ή μία περιποίηση προσώπου. Όπως και νά’χει, θα είσαι ευδιάθετη φεύγοντας από εκεί.
  4. Δες την ανατολή ή τη δύση του ήλιου: Οι ώρες εκείνες είναι μαγευτικές. Δες τα χρώματα του ουρανού και σκέψου πόσο ευγνώμων πρέπει να είσαι για όλα αυτά που έχεις.
  5. Δοκίμασε μία νέα δραστηριότητα: Είναι απαραίτητο να αποκτάμε καινούργιες ασχολίες. Μπορείς να ξεκινήσεις aerial yoga, χορο ή να πας ακόμα και γυμναστήριο. Η διάθεσή σου θα αλλάξει αμέσως, καθώς θα κάνεις κάτι για τον εαυτό σου.
  6. Δείπνο μόνο για σένα: Δημιούργησε την αγαπημένη σου συνταγή ή παράγγειλε το αγαπημένο σου
    delivery, βάλε ένα ποτήρι κρασί, μουσική, κεράκια και πέρνα καλά με την πάρτη σου.
  7. Πάρε σου λουλούδια: Τα λουλούδια είναι μία ευχάριστη νότα στο σπίτι… Αν νιώθεις ότι θέλεις πολύ να σου πάρει κάποιος τριαντάφυλλα, μην περιμένεις. Φρόντισε τον εαυτό σου και αγόρασέ τα μόνη σου. Κάνε τον εαυτό σου ευτυχισμένο!
  8. Επίσκεψη σε μουσείο: Το μουσείο θα μας φέρει πιο κοντά στην ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας που βρισκόμαστε. Με αυτό τον τρόπο θα διευρύνεις τις γνώσεις σου και θα προβληματιστείς με τα ιστορικά γεγονότα.

Ξεκίνα κι εσύ να φροντίζεις τον εαυτό σου, χωρίς να περιμένεις τους άλλους. Μάθε να ζεις και λίγο μόνος /-η σου. Ίσως να σου κάνει καλό!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διασκεδαστικές και χαλαρωτικές δραστηριότητες για την ανακούφιση από το άγχος

Δημιουργήστε ασπίδα για την ψυχική σας υγεία

Πώς να επανέλθετε γρηγορότερα μετά από ένα κρυολόγημα;

Αντιμετωπίζοντας τις κρίσεις άγχους και πανικού

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η κατάλληλη αυτοφροντίδα μετά τη γέννα

Αυτοφροντίδα μετά τη γέννα: Σίγουρα θα σε απασχολούν πάρα πολλά πράγματα, που είναι ίσως πιο σοβαρά από το πώς θα επανέλθεις μετά τη γέννα. Όμως αν είναι και αυτό κάτι που σε αγχώνει είμαστε εδώ για να σου δώσουμε λίγες συμβουλές.

Μύθοι και αλήθειες για το hangover τώρα τις γιορτές

Hangover γιορτές αυτοφροντίδα: Επειδή οι γιορτές πλησιάζουν και πολλοί από εσάς θα βγείτε, μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να συνέλθετε μετά από ένα πιθανό hangover το επόμενο πρωί.

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.