Αυτοφροντίδα

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Η αυστηρή διατροφή που δεν την άφηνε να πάρει ούτε γραμμάριο

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Η αυστηρή διατροφή που δεν την άφηνε να πάρει ούτε γραμμάριο

Ο ίδιος συμπληρώνει: ''Είχε αδυναμία στη μους ντομάτα και όταν της εξήγησα ότι πρόκειται για μια παχυντική επιλογή, μου ζήτησε να τροποποιήσω τη συνταγή. Έτσι, αντικατέστησα τα λιπαρά στοιχεία, χωρίς όμως να χάσει σε γεύση! Αυτή η «αλλαγή» είναι κάτι που γινόταν συχνά:

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Η πριγκίπισσα Νταϊάνα διατηρούσε το κορμί της σε άριστη κατάσταση! Η ζυγαριά της δεν ανέβαινε ποτέ στον αριθμό αλλά, θυσιαζόταν αρκετά γι’ αυτό αφού έτρωγε συνέχεια τρεις συγκεκριμένες τροφές. Ο πρώην σεφ που σέρβιρε τη βασιλική οικογένεια της Αγγλίας επί σχεδόν δύο δεκαετίες, Darren McGrady, τα αποκαλύπτει όλα.

Τι έτρωγε και τι όχι η πριγκίπισσα Νταϊάνα

Της άρεσαν ιδιαίτερα οι ψητές πιπεριές και έτρωγε κρέας μόνο όταν είχε καλεσμένους. Αυτό συνέβη, για παράδειγμα, όταν ήρθε ο Κλιντ Ιστγουντ καλεσμένος και ήθελε να φάει ψητό αρνάκι. Το υπόλοιπο διάστημα, η διατροφή της περιλάμβανε βραστές πατάτες με αυγά και πάπρικα και βραστό κοτόπουλο.

”Σηκωνόταν νωρίς και το πρωινό της συμπεριλάμβανε μισό γκρέιπφρουτ, ένα ποτήρι χυμό λεμονιού και μια κούπα καφέ. Έτρωγε δύο φρυγανιές και μία κουταλιά φασόλια. Στα γεύματά της πρώτη επιλογή ήταν το ψητό κοτόπουλο. Δεν έτρωγε ποτέ κόκκινο κρέας – ίσως σε κάποιο επίσημο τραπέζι. Το βράδυ αποσυρόταν στην κρεβατοκάμαρά της στις 18.00-19.00. Αν τα παιδιά δεν ήταν στο σπίτι, έτρωγε είτε στην κουζίνα είτε μπροστά στην τηλεόραση. Όταν όμως είχε καλεσμένους ή είχαν έρθει τα παιδιά από το οικοτροφείο, τότε επέλεγε την τραπεζαρία των 10 ατόμων”.

Ο ίδιος συμπληρώνει: ”Είχε αδυναμία στη μους ντομάτα και όταν της εξήγησα ότι πρόκειται για μια παχυντική επιλογή, μου ζήτησε να τροποποιήσω τη συνταγή. Έτσι, αντικατέστησα τα λιπαρά στοιχεία, χωρίς όμως να χάσει σε γεύση! Αυτή η «αλλαγή» είναι κάτι που γινόταν συχνά: για παράδειγμα, στα καλέσματά της οι συνδαιτυμόνες της έτρωγαν την παχυντική έκδοση κάποιου πιάτου ενώ εκείνη την πιο light, αλλά ποτέ δεν αποκάλυπτε αυτό το γευστικό τρικ που την κρατούσε αδύνατη”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι γυμνές φωτογραφίες της Kate Middleton έχουν σοκάρει το παλάτι (φωτο)

Βασιλικά μυστικά ομορφιάς

Υποψήφια πρόσωπα προς εμφάνιση σε νέο Αγγλικό χαρτονόμισμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοδιαχείριση είναι το κλειδί για την επιτυχία και πώς να βελτιώσετε τη δική σας

Αυτοδιαχείριση: Η αυτοδιαχείριση είναι μια κρίσιμη δεξιότητα στο χώρο εργασίας. Αυτό το άρθρο διερευνά έναν ορισμό αυτοδιαχείρισης και συμβουλές για τη βελτίωση των δεξιοτήτων αυτοδιαχείρισής σας.

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.