Αυτοφροντίδα

Power nap: Η πιο αποτελεσματική διάρκεια

Power nap: Η πιο αποτελεσματική διάρκεια

Power nap: Ο Einstein, ο Winston Churchill, ο JFK, ακόμα και ο Leonardo Da Vinci, ήταν όλοι οπαδοί του μεσημεριανού ύπνου. Μπορεί αυτό να μην έχει καμία σχέση με ‘σένα, αλλά σίγουρα συναινεί στο ότι ένα πνευματικό διάλειμμα μία φορά την ημέρα, μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία.

Ωστόσο, υπάρχουν ερωτήματα σε σχέση με το ποια είναι η καλύτερη ώρα για να πάρεις ένα power nap, τι συμβαίνει εάν κοιμηθείς παραπάνω και ποιος είναι ο καλύτερος χώρος για να κάνεις το power nap σου.

• Κανόνας No 1: Το power nap δεν είναι για όλους! Αν υποφέρεις από αυπνία ή αν έχεις δυσκολία να κοιμηθείς το βράδυ, το power nap μπορεί να μην είναι καλή ιδέα για ‘σένα. Μπορεί αν δημιουργήσει σύγχυση στο βιολογικό σου ρολόι και να αναστατώσει την ούτως ή άλλως δυσλειτουργική ρουτίνα του ύπνου σου.

• Κανόνας No 2: Η σημασία της διάρκειας! Το κλειδί για ένα επιτυχημένο power nap είναι η διάρκειά του. Εάν κοιμηθείς περισσότερο από το ενδεδειγμένο, ενδέχεται να μπεις σε κατάσταση βαθύ ύπνου, που μετά θα σε αφήσει με το αίσθημα της κόπωσης. Αν από την άλλη κοιμηθείς πολύ λίγο …τότε απλά δεν είναι αρκετό! Οι ειδικοί μας λένε ότι τα μέγιστα αποτελέσματα από το power nap επιτυγχάνονται όταν μεταφερόμαστε από το στάδιο 1 στο στάδιο 2 του ύπνου. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό μεταφράζεται σε ένα power nap των 15 – 20 λεπτών.

• Κανόνας No 3: Η σημασία του timing! Η σημασία του timing είναι κρίσιμη για ένα καλό power nap. Η σιέστα αποτελεί ένα διαχρονικά καθιερωμένο πολιτισμικό έθιμο σε πολλές μεσογειακές κουλτούρες. Οπότε θα ήταν εύλογο να συναγάγουμε το συμπέρασμα ότι αποδεδειγμένα η καλύτερη ώρα για να κάνεις το power nap σου είναι κάπου μετά το μεσημεριανό γεύμα, δηλαδή γύρω στις 3 το μεσημέρι. Εκείνη την ώρα συνήθως οι ενεργειακές σου επιδόσεις αρχίζουν να πέφτουν. Ωστόσο μην το καθυστερήσεις πολύ, διότι αυτό θα μπορούσε να έχει δυσάρεστα αποτελέσματα στο βραδινό σου ύπνο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοί είναι οι τρόποι για να αντιμετωπίσεις τα πρησμένα μάτια

Δείτε τις διάφορες διαταραχές του ύπνου

Αυτοφροντίδα: Οδηγίες για έναν καλό ύπνο

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".