Αυτοφροντίδα

Πώς να είμαι χαρούμενος: Όταν η ζωή είναι αγχωτική εσύ μείνε δυνατός

Πώς να είμαι χαρούμενος: Όταν η ζωή είναι αγχωτική εσύ μείνε δυνατός

Πώς να είμαι χαρούμενος: Όταν η ζωή είναι αγχωτική εσύ μείνε δυνατός. Πολλοί άνθρωποι αισθάνονται ευέξαπτοι, συγκλονισμένοι, και απλά όχι με τον καλύτερο τρόπο όταν αισθάνονται υπερφορτωμένοι από τις απαιτήσεις στη ζωή τους. Και ενώ μερικά από τα πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένο μπορεί να μην είναι όλα πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένο, υπάρχουν κάποια πράγματα που τείνουν να δημιουργούν μια μεγαλύτερη εμπειρία ευτυχίας σχεδόν στη ζωή όλων.

Αυτά τα πράγματα προσδιορίζονται και μελετώνται στον κλάδο της ψυχολογίας που είναι γνωστός ως θετική ψυχολογία, έτσι μπορούμε να γνωρίζουμε ποιες συγκεκριμένες αλλαγές μπορούν να κάνουν τους περισσότερους ευτυχισμένους. Όπως οι περισσότεροι από εμάς ενστικτωδώς γνωρίζουμε, οι υγιείς σχέσεις είναι ένας από τους καλύτερους προδότες της ευτυχίας που έχουμε. Οι θετικές, υποστηρικτικές και αμοιβαία σεβαστές σχέσεις μπορούν να κάνουν τις “νίκες” μας ευκολότερες στο εορτασμό και να μας αποτρέψουν από το άγχος όταν αντιμετωπίζουμε τις αναπόφευκτες προκλήσεις μας.

Το κόλπο είναι να δώσεις πίσω όλη την υποστήριξη που έχεις από τους φίλους σου και να βγάλεις τις τοξικές σχέσεις. Για να διατηρήσετε τις σχέσεις σας ισχυρές, είναι σημαντικό όχι μόνο να κερδίσετε χρόνο για τους φίλους σας, να διατηρήσετε την αίσθηση του χιούμορ και να θυμηθείτε να διασκεδάσετε πολύ, αλλά επίσης να είστε σίγουροι ότι έχετε υγιείς δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης συγκρούσεων.

Με έναν πολυάσχολο τρόπο ζωής, και με άγχος που φαίνεται να βγαίνει από το πουθενά, είναι σημαντικό να έχουμε γρήγορες διαδρομές για την ευτυχία, ώστε να μπορούμε να δημιουργούμε ή να επαναφέρουμε θετικά συναισθήματα όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Το να ξέρεις τι μπορεί να σε κάνει ευτυχισμένο, και να εξασκείς μερικές “συντομεύσεις ευτυχίας” κάθε μέρα, είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος να ανυψώσεις το ηθικό σου γενικά, και να κάνεις την ευτυχία συνήθεια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορούμε να εξαλείψουμε το άγχος επιλέγοντας μια υγιή και λογική σκέψη

Όταν το στρες διαλύει τη σχέση

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Οι θεραπευτικές ιδιότητες του κλάματος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]

Το να στρώνετε το κρεβάτι σας βοηθά να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη μέρα

Στρώσιμο Κρεβατιού: Από τον καλύτερο ύπνο και το λιγότερο άγχος έως έναν πιο καθαρό και οργανωμένο νου, τα πιθανά οφέλη του να στρώνετε το κρεβάτι σας κάθε πρωί μπορεί να σας εκπλήξουν.

Είναι σημαντικό να εκτιμάτε τον εαυτό σας

Αυτοεκτίμηση Ψυχολογία Σημασία: Η καλλιέργεια υψηλής αυτοεκτίμησης και ανθεκτικότητας δεν είναι εύκολη υπόθεση, αλλά είναι σίγουρα δυνατή και μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη ζωή σας. Ένα σημαντικό συστατικό - "κλειδί" - της αυτοεκτίμησης είναι τα πρότυπα σκέψης σας (σε τι εστιάζετε), καθώς και η υιοθέτηση μιας πιο αισιόδοξης προοπτικής.

Αυτοφροντίδα: Ορισμοί και σημασία της

Αυτοφροντίδα: Σε αυτό το άρθρο στοχεύουμε να σας μιλήσουμε για το τι είναι αυτοφροντίδα και ποιοι είναι οι ορισμοί της ,όπως τους έδωσαν διάφοροι οργανισμοί για να δείτε ποιος σας ταιριάζει.