Αυτοφροντίδα

Ποια είναι τα ορυκτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά μετά την κολύμβηση

Ποια είναι τα ορυκτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά μετά την κολύμβηση

Ποια είναι τα ορυκτά εξαιτίας των οποίων αισθάνεσαι καλά μετά την κολύμβηση. Το πιο συνηθισμένο ορυκτό στο θαλασσινό νερό είναι το χλωριούχο. Για να μην εκληφθούν ως χλώριο, "Το χλωριούχο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ηλεκτρολύτες στο αίμα", σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής του Μίσιγκαν. Αλλά τι κάνει για την υγεία μας, συγκεκριμένα; Βοηθά να διατηρείται σε ισορροπία η ποσότητα υγρού μέσα και έξω από τα κύτταρα σας.

Βοηθά επίσης στη διατήρηση του κατάλληλου όγκου αίματος, της αρτηριακής πίεσης και του pH των υγρών του σώματός σας.” Το χλωριούχο αντιπροσωπεύει περίπου το 55% της περιεκτικότητας σε ανόργανα στοιχεία στο θαλασσινό νερό. Στη συνέχεια, ακολουθεί το νάτριο. Και παρόλο που το νάτριο έχει κατηγορηθεί τα τελευταία χρόνια λόγω του πώς συμβάλλει στην υπέρταση, κάποια ποσότητα άλατος είναι στην πραγματικότητα απαραίτητη, ακόμα και ωφέλιμη για την υγεία μας.

Όταν τα σώματά μας εξαντλούνται στο αλάτι, ο εγκέφαλος φαίνεται να αντιδρά ευαισθητοποιώντας το σύστημα επιβράβευσης-και όχι μόνο το σύστημα επιβράβευσης για το αλάτι, αλλά το ίδιο σύστημα επιβράβευσης που μας οδηγεί σε άλλες ευχάριστες δραστηριότητες. Με άλλα λόγια, το αλάτι μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε ικανοποιημένοι. Τέλος, υπάρχει μαγνήσιο. Το ορυκτό αυτό είναι υπεύθυνο για λίγο λιγότερο από το 10% της περιεκτικότητας σε μεταλλικά στοιχεία στο θαλάσσιο νερό. Το μαγνήσιο έχει το προσχηματικό “ορυκτό χαλάρωσης” της φύσης για τις αντιαγχώδεις και καταπονητικές του ιδιότητες. Η βύθιση στο παγωμένο νερό ωφέλησε τόσο πολύ τη σωματική και ψυχική υγεία που ο Wim Hoff ανέπτυξε μια θεραπευτική μέθοδο επικεντρωμένη στη θεραπεία ψυχρού νερού.

Τα οφέλη της κολύμβησης στο κρύο νερό είναι:

  • Ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα
  • Σου δίνει μία  φυσική ώθηση
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία σας
  • Αυξάνει τη γενετήσια ορμή σας
  • Καίει θερμίδες
  • Μειώνει το άγχος
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Τι σημαίνει το μυστηριώδες τραγούδι του μεγαλύτερου θηλαστικού στη θάλασσα;

Η θάλασσα κρύβει τα δικά της φάρμακα

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου με νερό όχι μόνο τους θερινούς μήνες

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.