Αυτοφροντίδα

Περπάτημα: Πόσο καλό κάνει το περπάτημα στον εγκέφαλο;

Περπάτημα: Πόσο καλό κάνει το περπάτημα στον εγκέφαλο;

Περπάτημα: Το να περπατάς με έναν φίλο όχι μόνο ενισχύει το κίνητρο και την υπευθυνότητά σου, αλλά θα αποκομίσεις και τα οφέλη της κοινωνικής σύνδεσης.

Οι φανταχτερές συνδρομές στο γυμναστήριο ή οι περίτεχνες ρυθμίσεις προπόνησης στο σπίτι είναι υπέροχες, αλλά δεν τις χρειάζεστε για να λάβετε κάποια σοβαρά οφέλη. Μιλάμε για αυτά που ωφελούν όχι μόνο τη σωματική σας υγεία αλλά και τον εγκέφαλό σας, και το περπάτημα κάνει ακριβώς αυτό. Δεν είναι μόνο προσβάσιμο, αλλά σας παρέχει επίσης σωματικά και ψυχικά οφέλη σε μόλις 20-30 λεπτά κάθε μέρα.

Το περπάτημα μπορεί να αλλάξει τον εγκέφαλό σας προς το καλύτερο

  • Διώχνει την κατάθλιψη. Φορέστε τα ενεργά ρούχα σας και βγείτε έξω για να καταπολεμήσετε την κατάθλιψη. Όχι μόνο ένα γρήγορο περπάτημα θα κάνει τους πάσχοντες να αισθάνονται καλύτερα, αλλά νέες μελέτες έχουν δείξει επίσης ότι παίζει ρόλο στην πρόληψη της κατάθλιψης συνολικά. Μόλις 20 λεπτά την ημέρα θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης κατά ένα τρίτο.
  • Θα λάβετε ένα χτύπημα ενδορφινών που τονώνει τη διάθεση. Όπως και με άλλες μορφές άσκησης, η βόλτα ενθαρρύνει τον εγκέφαλό σας να απελευθερώσει ενδορφίνες. Συχνά γνωστές ως χημικές ουσίες “καλής αίσθησης”, οι ενδορφίνες σας προσφέρουν ένα χτύπημα ευτυχίας που μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή σας σε μια στιγμή. Θα σας βοηθήσει να ακονίσετε Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι το περπάτημα μπορεί να βελτιώσει τη γνωστική λειτουργία, ιδιαίτερα σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Πράγματα όπως προβλήματα μνήμης και σύγχυση μπορεί να προκληθούν από τη συρρίκνωση του ιππόκαμπου του εγκεφάλου που σχετίζεται με την ηλικία.
  • Καταπολεμά την κούραση. Μια βόλτα μπορεί να είναι μια καλύτερη επιλογή από έναν υπνάκο όταν πρόκειται για την καταπολέμηση της κούρασης. Αν και ακούγεται αντιφατικό και μπορεί να είστε πιο διατεθειμένοι να πιείτε έναν καφέ ή ένα ενεργειακό ποτό, το να βγείτε για μια βόλτα είναι το καλύτερο στοίχημά σας. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια, πάνω από το 90% των μελετών έδειξαν το ίδιο πράγμα, η τακτική, χαμηλής έντασης άσκηση αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και καταπολεμά την κούραση.
  • Θα βιώσετε μια ώθηση δημιουργικότητας. Όλοι διαμαρτυρήθηκαν τα οφέλη του περπατήματος για να σφυρηλατήσουν νέες ιδέες και να αντιμετωπίσουν δημιουργικά προβλήματα. Αν και το να πάτε μια βόλτα για να καθαρίσετε το κεφάλι σας δεν είναι κάτι καινούργιο, η επιστήμη τώρα το υποστηρίζει. Σε μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το περπάτημα ενισχύει τη δημιουργική απόδοση κατά μέσο όρο κατά 60%.

  • Προσθέστε έναν φίλο για να ενισχύσετε τα οφέλη.Το να περπατάς με έναν φίλο όχι μόνο ενισχύει το κίνητρο και την υπευθυνότητά σου, αλλά θα αποκομίσεις και τα οφέλη της κοινωνικής σύνδεσης. Ο προγραμματισμός χρόνου για τακτική κοινωνικοποίηση μπορεί να μειώσει τα συναισθήματα απομόνωσης και μοναξιάς και να βελτιώσει την αυτοεκτίμησή σας.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η γυμναστική βοηθάει την υγεία

Περισσότερες αποδείξεις ότι τα Fitness Trackers ενισχύουν την υγεία

Τα fitness trackers σας βοηθούν να χάσετε βάρος, λέει νέα μελέτη

6 tips αυτοφροντίδας που μπορείς να κάνεις με τη σχέση σου

Η σεξουαλική επαφή μάς γυμνάζει;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το πικ-νικ είναι ένας από τους λόγους που η οικογένεια έρχεται πιο κοντά

Πικ-νικ: Μετά από μια κουραστική εβδομάδα στη δουλειά, για να μην αναφέρουμε μια εξαντλητική χρονιά, ένα πικνίκ είναι ακριβώς αυτό που θα συνταγογραφούσε ο γιατρός για όλη την οικογένεια.

Πώς αποκτάται η ευημερία στη ζωή μας;

Αυτοφροντίδα: Ακολουθούν μερικοί αποτελεσματικοί και δοκιμασμένοι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ευημερία σας.