Αυτοφροντίδα

Περπάτημα: Πόσα λεπτά την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου [vid]

Περπάτημα: Πόσα λεπτά την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου [vid]

Περπάτημα: Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρόνος που πρέπει να στοχεύσετε για να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας υγεία. 

Το περπάτημα είναι ένα ισχυρό εργαλείο τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική μας υγεία – ίσως ακόμη πιο ισχυρό από όσο νομίζουμε. Το περπάτημα περίπου 21 λεπτών την ημέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 30%, σύμφωνα με μια ειδική έκθεση του Harvard Health. Η έκθεση προτείνει επίσης ότι το περπάτημα έχει «αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο διαβήτη και καρκίνου, μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερόλη και σας κρατά διανοητικά “ευκρινείς”».

Με άλλα λόγια, το περπάτημα έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, ενώ είναι μια δωρεάν προπόνηση που δεν απαιτεί εξοπλισμό ή πολύ προγραμματισμό. Εάν αυτές οι πληροφορίες από μόνες τους δεν σας πείθουν να ξεκινήσετε το περπάτημα, παρακάτω θα βρείτε μερικούς ακόμη λόγους για να το ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας.

Ανεξάρτητα από την ηλικία ή το ιστορικό υγείας σας, το περπάτημα είναι ευεργετικό. «Το σταθερό περπάτημα είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης που μειώνει την καρδιαγγειακή θνησιμότητα… και συχνά συσχετίζεται με άλλες υγιεινές συνήθειες και συμπεριφορές», δήλωσε η Δρ Tamanna Singh, συνδιευθύντρια του αθλητικού καρδιολογικού κέντρου στην κλινική του Κλίβελαντ.

«Οποιοσδήποτε μπορεί να επωφεληθεί από το περπάτημα», σημειώνει η Σινγκ. Άτομα που έχουν ελάχιστο ή καθόλου καρδιαγγειακό κίνδυνο μπορούν να αποτρέψουν ασθένειες, ενώ όσοι αντιμετωπίζουν καταστάσεις όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, η υψηλή χοληστερόλη, ο διαβήτης ή η παχυσαρκία μπορούν να χρησιμοποιήσουν το περπάτημα για να επιτύχουν τους στόχους υγείας τους και να αποτρέψουν μελλοντικά εγκεφαλικά ή καρδιακά επεισόδια, προσθέτει.

Το περπάτημα “σπάει” την καθιστική ζωή

Το να εργάζεστε από το σαλόνι, την κουζίνα ή το γραφείο σας μπορεί να έχει τα πλεονεκτήματά του, αλλά υπάρχουν και ορισμένα μειονεκτήματα. Πολλοί από εμάς καθόμαστε περισσότερο από ποτέ λόγω του τρέχοντος τρόπου ζωής και το να κάθεστε όλη μέρα μπορεί να επηρεάσει το σώμα μας με την πάροδο του χρόνου. Η Singh σημειώνει ότι το περπάτημα σας κρατά μακριά από το παρατεταμένο κάθισμα, το οποίο μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι καλύτερες cardio προπονήσεις χαμηλής έντασης

Έχετε περιφερική αρτηριοπάθεια στα πόδια; Περπατήστε μέχρι να πονέσουν-Κάνει καλό!

Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Η άσκηση είναι το κλειδί

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.