Αυτοφροντίδα

Πένθος Απώλεια: Πώς να διαχειριστείτε το πένθος μετά την απώλεια ενός κατοικιδίου [vid]

Πένθος Απώλεια: Πώς να διαχειριστείτε το πένθος μετά την απώλεια ενός κατοικιδίου [vid]

Πένθος Απώλεια: Το να νιώθετε λυπημένοι, σοκαρισμένοι ή μόνοι είναι μια φυσιολογική αντίδραση στην απώλεια ενός αγαπημένου κατοικίδιου ζώου. Η παρουσία αυτών των συναισθημάτων δεν σημαίνει ότι είστε αδύναμοι. Σημαίνει απλώς ότι θρηνείτε την απώλεια ενός ζώου που αγαπήσατε, οπότε μην ντρέπεστε γι' αυτά, αποδεχτείτε το πένθος σας και αγκαλίαστε τον εαυτό σας παραπάνω.

Το πένθος είναι μια πολύ προσωπική εμπειρία. Μερικοί άνθρωποι εμπειρώνται το πένθος μετά την απώλεια ενός κατοικίδιου ζώου σε στάδια, όπου βιώνουν διαφορετικά συναισθήματα όπως άρνηση, θυμό, ενοχή, κατάθλιψη και τελικά αποδοχή και επίλυση. Για άλλους, το πένθος αναπτύσσεται πιο κυκλικά και με αυξομειώσεις στα συναισθήματα.

Η διεργασία του πένθους συμβαίνει σταδιακά και δεν υπάρχει ένα “κανονικό” χρονοδιάγραμμα για την περάτωσή του. Μερικοί άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται καλύτερα μετά από εβδομάδες ή μήνες. Για άλλους, η διαδικασία του πένθους μετρά χρόνια. Όποια κι αν είναι η εμπειρία του πένθους σας, είναι σημαντικό να είστε υπομονετικοί και να αφήνετε τη διαδικασία να ξετυλίγεται φυσικά.

Αντιμετωπίζοντας το πένθος της απώλειας των αγαπημένων μας κατοικίδιων

Η θλίψη και ο πόνος είναι φυσιολογικές αποκρίσεις στο θάνατο. Όπως η θλίψη για την απώλεια των φίλων και των αγαπημένων μας, η θλίψη για το χαμό των συντρόφων μας – ζώων μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με την πάροδο του χρόνου. Ακολουθούν ορισμένες προτάσεις απόκρισης στο βιούμενο πόνο:

  • Μην αφήσετε κανέναν να σας πει πώς να αισθάνεστε και μην λέτε στον εαυτό σας πώς πρέπει να αισθάνεστε

Η θλίψη και το πένθος είναι προσωπικές σας εμπειρίες και κανείς άλλος δεν μπορεί να σας πει πότε ήρθε η ώρα να «προχωρήσετε» ή «να το ξεπεράσετε». Αφήστε τον εαυτό σας να νιώσει ό, τι νιώθετε χωρίς ντροπή ή επίκριση.

  • Προσεγγίστε άλλους που έχουν επίσης χάσει κατοικίδια ζώα

Εάν οι δικοί σας φίλοι και τα μέλη της οικογένειάς σας δεν συμπάσχουν με το πένθος σας, βρείτε κάποιον που να μπορεί να το κάνει. Συχνά, ένα άλλο άτομο που έχει επίσης βιώσει την απώλεια ενός αγαπημένου κατοικίδιου ζώου μπορεί να καταλάβει καλύτερα τι περνάτε.

  • Προσέχετε τον εαυτό σας

Το πένθος για την απώλεια ενός κατοικίδιου μπορεί να εξαντλήσει γρήγορα τα ενεργειακά και συναισθηματικά σας αποθέματα. Η φροντίδα των σωματικών και συναισθηματικών αναγκών σας θα σας βοηθήσει να περάσετε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Περάστε χρόνο με άτομα που αγαπάτε και σας αγαπούν, επιλέξτε μια υγιεινή διατροφή, κοιμηθείτε καλά και επαρκώς και ασκηθείτε τακτικά. Η τακτική άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες που μπορούν να ενισχύσουν τη διάθεσή σας.

  • Ζητήστε επαγγελματική βοήθεια εάν τη χρειάζεστε

Εάν η θλίψη σας είναι επίμονη και επηρεάζει την ικανότητά σας να λειτουργήσετε, η/ο γιατρός σας ή ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας μπορεί να σας καθοδήγήσει για τα απαραίτητα επόμενα βήματά σας.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Άγχος: Κύριες Αιτίες και Συμπτώματα

Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα του στρες

Πώς να Φροντίσετε τον Εαυτό σας αν Είστε Νέα Μαμά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]