Αυτοφροντίδα

Παιδική κολύμβηση: Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συνιστά μαθήματα για τα παιδιά το συντομότερο [vid]

Παιδική κολύμβηση: Η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής συνιστά μαθήματα για τα παιδιά το συντομότερο [vid]

Παιδική κολύμβηση: Καθώς πολλά παιδιά έχασαν δυνητικά σωτήρια για τη ζωή τους μαθήματα κολύμβησης, εξαιτίας της πανδημίας, η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιατρικής (AAP) συνιστά στους γονείς να τα εγγράψουν στα μαθήματα το συντομότερο δυνατό.

“Ο πνιγμός είναι η μόνη κύρια αιτία θανάτου από τραυματισμό για παιδιά ηλικίας 1 έως 4 ετών και είναι μία από τις κορυφαίες αιτίες θανάτου για τους εφήβους. Το καλοκαίρι, τα παιδιά έχουν συχνά περισσότερη πρόσβαση σε πισίνες, λίμνες και άλλες πηγές νερού, που αποτελούν κίνδυνο πνιγμού», είπε η Δρ. Sarah Denny, επικεφαλής συγγραφέας του AAP’s Prevention of Drowning Guidance. «Τα μαθήματα κολύμβησης διδάσκουν στα παιδιά μια δεξιότητα ζωής που θα μπορούσε να τα βοηθήσει να σωθούν», σημείωσε η Ντένι σε σχετική ανακοίνωση της ΑAP. “Η έρευνα δείχνει ότι τα επίσημα μαθήματα κολύμβησης για παιδιά ηλικίας 1 έτους και άνω μειώνουν τον κίνδυνο πνιγμού και είναι ένα σημαντικό επίπεδο προστασίας για την πρόληψη του πνιγμού, εκτός από την περίφραξη της πισίνας, τη στενή επίβλεψη, τους ναυαγοσώστες κατά την κολύμβηση και τα σωσίβια σε βάρκες και λίμνες, μαζί με την εκπαίδευση CPR.”, προσθέτει.

Όλα τα παιδιά και οι ενήλικες πρέπει να μάθουν να κολυμπούν, σύμφωνα με την AAP. Τα παιδιά μπορούν να επωφεληθούν από τα μαθήματα κολύμβησης από την ηλικία του 1 έτους, αλλά οι γονείς θα πρέπει να αξιολογήσουν την ωριμότητα, ανησυχίες για την υγεία τους, την έκθεση στο νερό και την ετοιμότητα του παιδιού τους, προκειμένου να αποφασίσουν εάν ένα παιδί είναι έτοιμο για μαθήματα κολύμβησης. Η στενή, συνεχής, προσεκτική επίβλεψη γύρω από το νερό είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Ορίστε έναν ενήλικα “παρατηρητή του νερού” – ο οποίος δεν πρέπει να αποσπάται από την εργασία ή τις κοινωνικές συναναστροφές – να παρακολουθεί συνεχώς τα παιδιά που κολυμπούν, συμβουλεύει η AAP.

“Όταν ένας νεαρός ή ανειδίκευτος κολυμβητής βρίσκεται στο νερό, ένας παρατηρητής ή γονέας θα πρέπει να είναι σε απόσταση αναπνοής. Ακόμη και όταν το παιδί έχει μάθει να κολυμπά, οι παρατηρητές θα πρέπει να το έχουν συνεχώς υπόψιν τους, ενώ κολυμπάει”, επισημαίνει η Ντένι. Για τα νήπια, μερικοί από τους μεγαλύτερους κινδύνους πνιγμού βρίσκονται στο σπίτι. Εάν έχετε μικρά παιδιά, αδειάστε όλους τους κουβάδες, τις μπανιέρες και τις πισίνες αμέσως μετά τη χρήση, κρατήστε την πόρτα του μπάνιου κλειστή και χρησιμοποιήστε κλειδαριές τουαλέτας. Οι πισίνες θα πρέπει να περιβάλλονται από τετράπλευρο φράχτη, με πύλη που κλείνει. Η περίφραξη της πισίνας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο πνιγμού κατά 50%, δείχνει μία έρευνα. Πρόσθετα μέτρα ασφαλείας μπορεί να περιλαμβάνουν κλειδαριές, καλύμματα πισίνας και συναγερμούς.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Θα μπορούσατε να εντοπίσετε και να σώσετε ένα άτομο που πνίγεται;

1 στα 3 θύματα πνιγμού στον Καναδά είχαν προϋπάρχοντα προβλήματα υγείας

Η κολύμβηση μυεί τα παιδιά σας σε δεξιότητες ζωής

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.