Αυτοφροντίδα

Ντύσιμο Χειμώνας: Τips για να παραμένετε ζεστοί όσο είστε έξω

Ντύσιμο Χειμώνας: Τips για να παραμένετε ζεστοί όσο είστε έξω

Και μιλώντας για ρούχα, προσπαθήστε να αποφύγετε το βαμβάκι, καθώς θα απορροφήσει τον ιδρώτα σας και μετά θα κρυώνετε. Στα είδη άθλησης μπορείτε να βρείτε ακόμα πιο ειδικά υφάσματα

Ντύσιμο Χειμώνας: Ο χρόνος σε εξωτερικούς χώρους και ιδιαίτερα στη φύση αποτελεί πολύτιμο κομμάτι της αυτοφροντίδας, οπότε δεν πρέπει να το αμελούμε κατά τους χειμερινούς μήνες. Αν το κρύο σας αποθαρρύνει από το να βγείτε έξω, εδώ έχουμε συλλέξει ορισμένα βασικά tips για να παραμείνετε ζεστοί όσο είστε έξω και να απολαμβάνετε τη βόλτα σας.

  1. Ντύσιμο σε στρώσεις

Βήμα 1ο: Το σωστό ντύσιμο είναι απαραίτητο. Φορέστε στρώσεις που σας κρατούν ζεστούς, αλλά χωρίς αυτές να προκαλούν εφίδρωση. Αν κάνετε κάτι έντονο όπως πεζοπορία, το ντύσιμο σε στρώσεις είναι εξαιρετικά χρήσιμο, καθώς όσο ζεσταίνεστε, μπορείτε να αφαιρείτε. Γι’ αυτό και χρειάζεται να έχετε μαζί σας ένα σακίδιο.

Και μιλώντας για ρούχα, προσπαθήστε να αποφύγετε το βαμβάκι, καθώς θα απορροφήσει τον ιδρώτα σας και μετά θα κρυώνετε. Στα είδη άθλησης μπορείτε να βρείτε ακόμα πιο ειδικά υφάσματα. Επίσης, φορέστε απαραιτήτως γάντια τις πολύ κρύες μέρες.

  1. Έξτρα ρουχισμός για έκτακτες περιπτώσεις

Αυτό είναι κυρίως για τις μακριές διαδρομές, όπως σε πεζοπορία και σε εκδρομές. Συγκεκριμένα, πάρτε μαζί σας ένα επιπλέον σκούφο, γάντια και ένα ζευγάρι κάλτσες και αποθηκεύστε τα στο σακίδιό σας. Αν κάποια από αυτά βραχούν, θα θέλετε να τα αλλάξετε. Τα  δάχτυλα των χεριών και των ποδιών, αλλά και το κεφάλι δέχονται το περισσότερο κρύο, οπότε πάντα να θυμάστε να καλύπτετε αυτά τα μέρη του σώματος επαρκώς.

  1. Έλεγχος της αναπνοής

Αυτό το tip δίνεται κυρίως από αθλητές και ειδικούς στην γυμναστική σε εξωτερικούς χώρους. Ο επιτυχής έλεγχος της αναπνοής είναι σημαντικός για να δημιουργήσουμε θερμότητα από μέσα προς τα έξω. Με την παρακάτω άσκηση, θα μπορείτε να ζεσταίνετε το σώμα σας χωρίς εξωτερική πηγή θερμότητας:

– Καθίστε κάτω. Εισπνεύστε αργά και βαθιά 5-6 φορές, αφήνοντας τη ροή της αναπνοής να ρέει φυσικά.

– Εισπνεύστε βαθιά. Χαλαρώστε στην εκπνοή.

– Εισπνεύστε βαθιά. Κρατήστε την αναπνοή σας, για περίπου 5 δευτερόλεπτα.

– Τεντώστε τους μυς του άνω μέρους της πλάτης και του στήθους καθώς κρατάτε την αναπνοή σας – αλλά μην τεντώνετε το κεφάλι. Διατηρήστε χαλαρό το σαγόνι σας.

– Εκπνεύστε.

  1. Βρίσκουμε τον ρυθμό βαδίσματός μας

Όταν είμαστε έξω στο κρύο, το καλύτερο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε ρεαλιστικά είναι να κινούμαστε συνεχώς, αλλά όχι τόσο έντονα που να αρχίζουμε να ιδρώνουμε. Βρείτε έναν άνετο ρυθμό βαδίσματος που σας κρατά ζεστούς, αλλά όχι πολύ ζεστούς. Προσπαθήστε να αποφύγετε να σταματάτε για πολύ ώρα και όταν τελικά σταματάτε, δεν είναι κακή ιδέα να φοράτε κάτι επιπλέον από πάνω.

  1. Οι γκέτες και τα θερμό είναι φίλοι μας

Αυτό δεν χρειάζεται και ιδιαίτερη επεξήγηση. Είναι δύο πολύ χρήσιμα εργαλεία. Φορέστε γκέτες στα πόδια σας μέσα από τις μπότες σας, ακόμα και στα χέρια πάνω από τον καρπό. Επίσης, πάρτε μαζί σας ένα θερμό με το αγαπημένο σας ζεστό ρόφημα.

  1. Μένουμε όσο πιο στεγνοί γίνεται

Παραμένουμε στεγνοί όσο μπορούμε, ασχέτως του καιρού. Ο συνδυασμός κρύου και βρεγμένου δεν είναι καθόλου καλός και η βόλτα σας θα είναι πιο σύντομη, αν βραχείτε. Προσπαθήστε να μην ιδρώνετε όσο μπορείτε (σε αυτό βοηθά και το ντύσιμο σε στρώσεις), αλλάξτε τα βρεγμένα ρούχα όταν μπορείτε και μην κάθεστε στο έδαφος.

  1. Η χρήση του κρύου ντους

Κάποιοι λένε ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεπεράσετε τη δυσκολία του κρύου είναι να τελειοποιήσετε τη χρήση του κρύου ντους. Αν κάνετε μόνο για 10 μέρες κρύο ντους μετά από ζεστό ντους – που σημαίνει ότι θα τελειώνετε το συνηθισμένο σας μπάνιο γυρνώντας το νερό στο κρύο για περίπου 1 λεπτό, τότε θα μπορείτε να δίνετε εντολή στο αγγειακό σύστημα ώστε να κλείνει απ’ έξω όταν βγαίνετε στο κρύο.

Ο χειμώνας είναι εδώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει όταν πρέπει να χάσετε όλα τα οφέλη της επαφής με τη φύση. Μπορείτε, λοιπόν, να την απολαύσετε, ακόμα κι όταν κάνει κρύο, αρκεί να είστε καλά προετοιμασμένοι και εξοπλισμένοι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πως να ντύνετε τα παιδιά σας στην κακοκαιρία

Πως θα προφυλάξετε το παιδί σας από το κρύο

Συμβουλές για το ντύσιμο των παιδιών στο κρύο

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".