Αυτοφροντίδα

Μνήμη: Πώς σχετίζεται με τον τρόπο ζωής σου;

Μνήμη: Πώς σχετίζεται με τον τρόπο ζωής σου;

Μνήμη: Άμεσα συνδεδεμένη με τη λειτουργία του εγκεφάλου σου είναι η ικανότητα της καλής μνήμης. Ο εγκέφαλος είναι το πιο πολύπλοκο όργανο του σώματος και έχει τη σημαντική ικανότητα να αποκτά, να αποθηκεύει και να ανακαλεί πληροφορίες σε βάθος δεκαετιών.

Είναι το όργανο που ελέγχει και συντονίζει τις αντιδράσεις μας και μας επιτρέπει να σκεφτόμαστε, και να αισθανόμαστε δημιουργώντας αναμνήσεις και συναισθήματα. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς δουλεύει ο εγκέφαλος; Και τι χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά;

Η συνεχής παραγωγή οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών είναι ό,τι χρειάζεται ο εγκέφαλος μας. Συνεπώς δεν είναι τυχαία η αξιοσημείωτη ευαισθησία του στο αυξημένο οξειδωτικό στρες, το οποίο μπορεί να καταστρέψει τα νευρικά κύτταρα, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται αρνητικά οι λειτουργικές ικανότητες του εγκεφάλου συμπεριλαμβανομένης και της μνήμης.

Γι’ αυτό μία διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά συστατικά, όπως είναι η μεσογειακή, μπορεί να παίξει σπουδαίο ρόλο στην ενίσχυση του νευρικού συστήματος, μέσω της θετικής δράσης της στη λειτουργία των νευρώνων. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, η βιταμίνη C, τα μονοακόρεστα και τα ω3 λιπαρά οξέα, οι ανθοκυανίνες και τα φλαβονοειδή συμβάλλουν στην αποτελεσματική νευρική λειτουργία.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η γυμναστική, καθώς τα υψηλά επίπεδα άσκησης μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας και νόσου Alzheimer κατά 28% και 45% αντίστοιχα. Επίσης, μελέτες αναφέρουν ότι τα υψηλά επίπεδα άσκησης, συμπεριλαμβανομένου του περπατήματος μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου μέσω της μείωσης του οξειδωτικού στρες. Συνεπώς, τα 20 λεπτά μέτριας έντασης άσκησης καθημερινά, όπως το περπάτημα, το χαλαρό τρέξιμο, το ποδήλατο ή το κολύμπι, φαίνεται ότι είναι ιδανικά για την προστασία του εγκεφάλου και για την καλύτερη νευρική λειτουργία.

Τέλος, η σημασία του ύπνου αναδεικνύεται συνεχώς όλο και πιο σημαντικά όσον αφορά όλες τις λειτουργίες του οργανισμού, καθώς κατά τη διάρκεια του ύπνου, και ειδικά του βραδινού ύπνου, ο εγκέφαλος ξεκουράζεται, αφομοιώνει τα γεγονότα της ημέρας και δημιουργεί αναμνήσεις. Ενώ από την άλλη πλευρά, η έλλειψη ύπνου προκαλεί ορμονική διαταραχή, αυξημένο στρες και επηρεάζει αρνητικά τη μνήμη, την αντιληπτική ικανότητα αλλά και την απόδοση.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Νέα μελέτη δείχνει πώς το σχέδιο Mandala μπορεί να ενισχύσει τα θετικά συναισθήματα

Πάρε τον έλεγχο του άγχους σου και κάν’ το να δουλεύει υπέρ σου

Τρεις τρόποι για να ανεβάσεις αμέσως τη διάθεσή σου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.

Θεραπευτικές ιδιότητες της Θάλασσας

Η θάλασσα προσφέρει θετική ενέργεια στους ανθρώπους και συμβάλλει στην γενικότερη ευεξία . Το θαλασσινό νερό έχει πολλέςΘεραπευτικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας .