Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Κρίσεις πανικού : Συμβουλές για να τις διαχειριστείτε

Κρίσεις πανικού : Συμβουλές για να τις διαχειριστείτε

Κρίσεις πανικού : Οι κρίσεις πανικού δεν είναι αστείο. Κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης πανικού , μπορείτε κυριολεκτικά να αισθανθείτε ότι πρόκειται να πεθάνετε.

Αυτό συμβαίνει επειδή όχι μόνο ένα από τα κλασικά σημάδια μιας κρίσης πανικού είναι ένα αίσθημα καταστροφής, αλλά τα φυσικά συμπτώματα όπως δύσπνοια, ζάλη, ναυτία και πόνος στο στήθος μπορεί να μοιάζουν πολύ με συμπτώματα καρδιακής προσβολής. Όλα αυτά μπορεί να είναι εξαιρετικά τρομακτικά αν δεν ξέρετε τι συμβαίνει. Γι ‘αυτό τόσοι πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν στην αίθουσα έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης πανικού.

Αλλά τα καλά νέα είναι ότι όσο περισσότερο μαθαίνετε για τις κρίσεις πανικού, τόσο λιγότερο τρομακτικό γίνονται. Εδώ είναι μερικοί τρόποι για την καταπολέμηση αυτής της διαδικασίας σκέψης που βασίζεται στο άγχος.

 Αναπνεύστε
  • Νιώθετε την έναρξη μιας κρίσης πανικού; Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να επιβραδύνετε την αντίδραση του σώματός σας στο άγχος είναι να εξασκηθείτε σε βαθιά αναπνοή . Η αργή, βαθιά, προσεκτική αναπνοή μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε τη στιγμή.
  • Προσπαθήστε να αναπνέετε από τη μύτη σας και να εκπνέετε από το στόμα σας». “Μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν χρήσιμο να κλείνουν τα μάτια τους και / ή να μετράνε σε πέντε με κάθε εισπνοή και εκπνοή.
 Φτάξτε  έναν ήσυχο χώρο
  • Οι κρίσεις πανικού μπορούν να συμβούν όταν τις περιμένουμε λιγότερο. Μερικές φορές μπορούν να συμβούν σε λιγότερο από ιδανικές καταστάσεις. Όταν βρίσκεστε στη μέση μιας επίθεσης πανικού, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι περισσότερα ερεθίσματα.

Οραματιστείτε κάτι ειρηνικό
  • Έχετε ακούσει ποτέ κάποιον να λέει ότι πηγαίνει διανοητικά στο χαρούμενο μέρος του; Θα μπορούσε πραγματικά να βοηθήσει στην εικόνα μιας εικόνας ή να φανταστείτε τον εαυτό σας σε ένα ήσυχο περιβάλλον.
  • Μερικές φορές η απεικόνιση μιας ειρηνικής εικόνας μπορεί να βοηθήσει στην εμπλοκή του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος
  • Το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα είναι το μέρος του νευρικού σας συστήματος που βοηθά το σώμα να ξεκουραστεί και να αφομοιώσει μετά από μια αντίδραση μάχης ή πτήσης, όπως το συναίσθημα που προκαλείται από μια κρίση πανικού. Εάν ακολουθήσετε αυτήν τη διαδικασία, ενδέχεται να είστε σε θέση να κατεβάσετε τον εαυτό σας από τα τρομακτικά εκτός ελέγχου συναισθήματα.

Ακολουθεί βίντεο για επίτευξη αυτοφροντίδας

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ομορφιά : Συμβουλές για καθαρό πρόσωπο

Εμμοινοροια : Η επιπτώσεις στην ψυχικη διάθεση των γυναικών

Στέλιος Λουκίδης στο Healthweb.gr: Τα τεστ αντισωμάτων να χρησιμοποιούνται μόνο σε ερευνητικό επίπεδο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι να προσέξετε στα απωθητικά κουνουπιών;

Εντομοαπωθητικά: Όταν ένα κουνούπι σας δαγκώνει, τρυπάει το δέρμα χρησιμοποιώντας ένα στοματικό εξάρτημα που ονομάζεται προβοσκίδα για να απορροφήσει αίμα.

Σιέστα: Πόσο ωφέλιμη είναι η ανάπαυση του μεσημεριού για την υγεία;

Σιέστα: Η ενσωμάτωση της σιέστα στην καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, από βελτιωμένη γνωστική λειτουργία και βελτίωση της διάθεσης έως καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία και αυξημένη παραγωγικότητα.

Τι να κάνετε για να καταφέρετε να ξεχαστείτε;

Ανησυχία μυαλό: Η ανησυχία μπορεί να είναι ένα επίμονο και εξαντλητικό μέρος της ζωής, αλλά υπάρχουν αρκετές αποτελεσματικές στρατηγικές που θα βοηθήσουν στην ανακούφιση αυτού του ψυχικού φόρτου

Ποια είναι τα οφέλη της ρεφλεξολογίας;

Ρεφλεξολογία οφέλη: Η Ρεφλεξολογία είναι μια ολιστική θεραπεία που περιλαμβάνει την άσκηση πίεσης σε συγκεκριμένα σημεία στα πόδια, τα χέρια ή τα αυτιά, τα οποία αντιστοιχούν σε διαφορετικά όργανα και συστήματα του σώματος.

Close Icon