Αυτοφροντίδα

Κρίσεις Πανικού Αντιμετώπιση: Συμβουλές αυτο-βοήθειας για τις κρίσεις πανικού [vid]

Κρίσεις Πανικού Αντιμετώπιση: Συμβουλές αυτο-βοήθειας για τις κρίσεις πανικού [vid]

Κρίσεις Πανικού Αντιμετώπιση: Οι περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ανήσυχοι ή φοβισμένοι μερικές φορές, αλλά εάν το άγχος κι ο φόβος επηρεάζουν τη ζωή σας, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε για να βοηθηθείτε.

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει πολλά και διαφορετικά συμπτώματα. Μπορεί να επηρεάσει το πώς αισθάνεστε σωματικά, διανοητικά και την συμπεριφορά σας. Δεν είναι πάντα εύκολο να αναγνωρίσετε πότε το άγχος είναι ο λόγος που αισθάνεστε ή ενεργείτε διαφορετικά. Εάν αντιμετωπίσετε ξαφνικό, έντονο άγχος και φόβο, αυτά μπορεί να είναι τα συμπτώματα μιας κρίσης πανικού.

Άλλα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • γρήγορο καρδιακό παλμό
  • αίσθημα λιποθυμίας ή ζάλης
  • αισθάνεστε ότι χάνετε τον έλεγχο
  • εφίδρωση και τρέμουλο
  • δύσπνοια ή πολύ γρήγορη αναπνοή
  • μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα ή τα χείλη σας
  • αίσθημα αδιαθεσίας

 

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι μια κρίση πανικού διαρκεί συνήθως 5 έως 30 λεπτά. Μπορεί να είναι πολύ τρομακτική εμπειρία, αλλά δεν είναι επικίνδυνη και δεν μπορεί να σας βλάψει.

Πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αντιμετωπίσετε το φόβο και το άγχος

  • Δοκιμάστε να μιλήσετε για τα συναισθήματά σας σε έναν φίλο, μέλος της οικογένειας ή επαγγελματία ψυχικής υγείας ή σύμβουλο.
  • Χρησιμοποιήστε χαλαρωτικές ασκήσεις αναπνοής.
  • Αθληθείτε: Δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, το περπάτημα, το κολύμπι και η γιόγκα μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε.
  • Προσπαθείστε να βρείτε τεχνικές να βελτιώσετε την ποιότητα ή τη διάρκεια του ύπνου σας, για να είστε πιο ξεκούραστοι και χαλαροί.
  • Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή με τακτικά γεύματα για να διατηρήσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα σταθερά.
  • Κάντε διαλογισμό.

 

Τι θα πρέπει να αποφύγετε:

  • Μην προσπαθείτε να κάνετε τα πάντα ταυτόχρονα, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αγχωθείτε περισσότερο. Αντ’ αυτού θέστε μικρούς στόχους που μπορείτε εύκολα να επιτύχετε. Και ανεβάστε την αυτοπεποίθηση και την εμπιστοσύνη σας σε εσάς μέσα από την εκπλήρωσή τους.
  • Μην εστιάζετε σε πράγματα που δεν μπορείτε να αλλάξετε. Είναι σημαντικό να εστιάσετε το χρόνο και την ενέργειά σας στο να βοηθήσετε τον εαυτό σας να αισθανθεί καλύτερα. Ό,τι δεν είναι στο χέρι μας, δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Μπορούμε όμως να αναλάβουμε δράση για αυτά που είναι στον έλεγχό μας.
  • Προσπαθήστε να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας ότι δεν είστε μόνοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν άγχος ή φόβο κάποια στιγμή στη ζωή τους. Η επίγνωση αυτής της κοινότητας του αισθήματος μπορεί να σας βοηθήσει να υπερβείτε τυχόν σκέψεις ή συναισθήματα μοναξιάς και ματαιότητας.
  • Αποφύγετε το κάπνισμα, την κατανάλωση αλκοόλ και κάθε άλλης ουσίας που είναι βλαβερή για τη σωματική και ψυχική σας υγεία και ευεξία.

 

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η αρτηριακή πίεση, ο καρδιακός ρυθμός και ο πόνος μειώνονται σημαντικά από τους ήχους της φύσης

Όταν οι γονείς ξαναπαντρεύονται: Συναισθήματα και Αντιδράσεις των Παιδιών. Ο Ρόλος των Γονιών

Το περπάτημα είναι σύμμαχος υγείας και ευεξίας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να παρεμείνετε ενυδατωμένοι/ες ενώ αθλείστε

Αθλητισμός: Περίπου το 60% του σώματός σας είναι νερό. Συνεπώς το νερό παίζει ζωτικό ρόλο σε κάθε σωματική λειτουργία. Μπορείτε να χάσετε πολλά υγρά όταν ασκείστε - έως και ένα λίτρο ή δύο την ώρα - κυρίως μέσω της εφίδρωσης και της αναπνοής. Έτσι, θα πρέπει να πίνετε περισσότερο για να αναπληρώσετε τα επίπεδα της υγρασίας.

Jade Stone : Τα ενεργειακά οφέλη της στην ψυχική υγεία

Jade Stone :  Ορισμένοι πιστεύουν ότι κρύσταλλοι και πέτρες μεταφέρουν ισχυρές ενέργειες που βοηθούν στη σωματική και συναισθηματική θεραπεία. Χρησιμοποιούνται για αυτούς τους σκοπούς για αιώνες. Διαφορετικοί κρύσταλλοι και πέτρες πιστεύεται ότι αξιοποιούν τις δικές τους ενέργειες και παρέχουν μοναδικά οφέλη.

Tips για να είστε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Αθλητισμός: Να θυμάστε πως η άσκηση δεν είναι επικίνδυνη για το μωρό σας. Αντ΄αυτού, υπάρχουν ενδείξεις ότι οι γυναίκες που ασκούνται είναι λιγότερο πιθανό να αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εγκυμοσύνη και τον τοκετό.

Σπυράκια στο λαιμό : Τρόποι να το αντιμετωπίσετε

Σπυράκια στο λαιμό :Παρόλο που τα μικρά χτυπήματα στο πίσω μέρος του λαιμού δεν είναι απαραίτητα σημάδι σημαντικού προβλήματος υγείας, είναι καλύτερο να ζητήσετε από τον γιατρό σας να ρίξει μια ματιά για να προσδιορίσει την υποκείμενη αιτία.

Αυτό το καλοκαίρι το να χάσετε κιλά δεν είναι ο τρόπος να αιθανθείτε καλύτερα

Σώμα Καλοκαίρι: Το να μην αισθάνεστε καλά για το σώμα σας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που μπορεί να πλήξει τη "χαρά του καλοκαιριού". Αυτό το καλοκαίρι ωστόσο αντί να εστιάσετε την προσοχή σας στην ταχεία απώλεια βάρους, δοκιμάστε να καλλιεργήσετε το κατάλληλο mindset ώστε να νιώσετε μεγαλύτερη αυτοπέποιθηση για τον εαυτό σας.