Αυτοφροντίδα

Κόπωση Αιτίες: Σημάδια ότι χρειάζεται να καταναλώνετε περισσότερη πρωτεΐνη.

Κόπωση Αιτίες: Σημάδια ότι χρειάζεται να καταναλώνετε περισσότερη πρωτεΐνη.

Αν δεν βλέπετε κάποια αλλαγή από το γυμναστήριο, ελέγξτε την πρόσληψη πρωτεΐνης. Όταν δεν έχετε αρκετή, το σώμα σας αρχίζει να καίει τον ίδιο τον μυϊκό ιστό ώστε να καταφέρει να «βγάλει» τις ασκήσεις. Αυτό έχει αποτέλεσμα αδυναμία, όπως και έλλειψη μυϊκής μάζας.

Κόπωση Αιτίες: Αν νιώθετε κουρασμένοι, εξουθενωμένοι και κάπως αδύναμοι, μπορεί να αποτελεί σημάδι ότι χρειάζεται να καταναλώνετε περισσότερη πρωτεΐνη. Φυσικά, υπάρχουν εκατομμύρια άλλες αιτίες για την κόπωση και την ανορεξία. Αλλά ορισμένες φορές, ο συνδυασμός των παρακάτω συμπτωμάτων οφείλεται σε αυτό ακριβώς το πρόβλημα.

6 σημάδια που δείχνουν ότι ο οργανισμός μας χρειάζεται περισσότερη πρωτεΐνη

Κρυολόγημα που δεν υποχωρεί

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η πρόσληψη πρωτεΐνης παίζει έναν σημαντικό ρόλο στο ανοσοποιητικό μας σύστημα. Η βιταμίνη C δεν είναι η μόνη υπεύθυνη εδώ. Τα χαμηλά επίπεδα πρωτεΐνης έχουν ως αποτέλεσμα προβλήματα στο ανοσοποιητικό.

Νιώθουμε πείνα αμέσως μετά το φαγητό

Η πρωτεΐνη επίσης αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού μετά το φαγητό. Και αυτό γιατί χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να διασπαστεί από τους υδατάνθρακες και τις άλλες τροφές. Παραμένει, λοιπόν, περισσότερο στο σύστημα μας και γι’ αυτό μας διατηρεί χορτάτους και με ενέργεια για ώρες.

Επιθυμία για γλυκά και υδατάνθρακες συνέχεια

Αν καταναλώσατε δημητριακά με ζάχαρη ή ένα μάφιν για πρωινό, μην εκπλήσσεστε αν πεινάτε έντονα μετά από μία ώρα. Σε αντίθεση με την πρωτεΐνη, τα σάκχαρα και οι υδατάνθρακες ανεβάζουν κατακόρυφα το σάκχαρο στο αίμα.

Έλλειψη συγκέντρωσης

Αν και η έλλειψη ύπνου είναι συνήθως υπεύθυνη εδώ, υπάρχει μια διακριτή σύνδεση ανάμεσα στην πρόσληψη πρωτεΐνης και στην ικανότητα συγκέντρωσης. Το πιθανότερο είναι ότι θα νιώθουμε μια απώλεια καθαρότητας του νου ή θα καθυστερούμε να ολοκληρώσουμε μια δραστηριότητα.

Η μυϊκή μας μάζα δεν αυξάνεται

Αν δεν βλέπετε κάποια αλλαγή από το γυμναστήριο, ελέγξτε την πρόσληψη πρωτεΐνης. Όταν δεν έχετε αρκετή, το σώμα σας αρχίζει να καίει τον ίδιο τον μυϊκό ιστό ώστε να καταφέρει να «βγάλει» τις ασκήσεις. Αυτό έχει αποτέλεσμα αδυναμία, όπως και έλλειψη μυϊκής μάζας.

Μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια

Μπορεί να οφείλονται στο λεπτότερο δέρμα που υπάρχει σε εκείνη την περιοχή ή να οφείλεται στο ότι ξενυχτάτε. Όμως, οι μαύροι κύκλοι μπορεί επίσης να αποτελούν σημάδι χαμηλών επιπέδων πρωτεΐνης. Μιλήστε πρώτα με τον γιατρό σας και προσθέστε λίγους ξηρούς κρέας στη διατροφή σας ώστε να δείτε αν θα βελτιωθεί η κατάσταση καρπούς, αυγά ή άπαχο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να διατηρήσω τη γραμμή μου όσο παραμένω στο σπίτι

Οι φακές είναι απαραίτητο συστατικό για μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή

Η καλύτερη διατροφή για μέγιστη αθλητική επίδοση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συνήθειες που σκοτώνουν την παραγωγικότητα και πώς να τις κόψετε

Το μεσημεριανό γεύμα ενώ εργάζεστε μπορεί να δημιουργεί την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας υπό το πρόσχημα της πολλαπλής εργασίας, αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε περισσότερες από μία εργασίες τη φορά. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερες εργασίες προσπαθείτε να κάνετε ταχυδακτυλουργικά, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για ανακρίβειες.

Το ατμόλουτρο μπορεί να βλάψει το δέρμα μας;

Σάουνα: Δεν βλάπτει το δέρμα σας αρκεί να το χρησιμοποιείτε με σύνεση. Μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά τα χαλαρωτικά και αποτοξινωτικά οφέλη, αρκεί να ενυδατώνεστε σωστά και να ακούτε το σώμα σας.

Τι να κάνετε όταν έρθετε με ασθένεια που προκαλείται από την ζέστη;

Ζέστη ασθένειες: Το να αντιμετωπίζετε ασθένειες που προκαλούνται από τη ζέστη μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά το να μάθετε πώς να τις αναγνωρίζετε και να τις αντιμετωπίζετε έγκαιρα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας.

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου;

Σχεδιάζοντας ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και δημιουργώντας ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας και πιθανώς να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων ασθενειών.