Αυτοφροντίδα

Καρδιακές παθήσεις πρόληψη: Έτσι θα έχετε υγιή εγκυμοσύνη

Καρδιακές παθήσεις πρόληψη: Έτσι θα έχετε υγιή εγκυμοσύνη

Καρδιακές παθήσεις πρόληψη: Επειδή πολλές είναι οι ανωμαλίες που μπορούν να συμβούν σε μία εγκυμοσύνη και ιδιαίτερα στην καρδιά σου λέμε τρόπους για να τις αποφύγεις.

Όλα αλλάζουν στο σώμα με τον ερχομό ενός μωρού και εντάσσεται στις φυσιολογικές σωματικές αλλά και ορμονικές αλλαγές. Είναι αλήθεια ότι οι σωματικές αλλαγές που συμβαίνουν είναι πολύ μεγάλες γι αυτό και οι ειδικοί της ιατρικής βλέπουν την εγκυμοσύνη ως ένα τεστ άγχους.

Hypertension

Αλλαγές σώματος εγκυμοσύνη

  • Οι αλλαγές που συμβαίνουν, αφορούν  κυρίως σε ζωτικά σημεία του σώματος όπως είναι η καρδιά αλλά και η κυκλοφορία του αίματός, αυτό οφείλεται στο ότι υπάρχει πολύ άγχος στο σώμα κατά τη διάρκεια της κύησης.
  • Γι αυτό τον λόγο τόσο η εγκυμοσύνη όσο και η γέννηση είναι σημάδια ότι το σώμα σας μπορεί να περάσει το τεστ στρες όπως το ονόμασαν οι επιστήμονες. Ακόμα διάφορα προβλήματα που προκαλούνται μπορεί όπως  ο διαβήτης κύησης, η προεκλαμψία  αλλά ακόμα και η πρόωρη γέννηση, είναι προειδοποιητικά σημάδια που στέλνει το σώμα σας.

Οι περισσότερες γυναίκες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης εμφανίζουν, διάφορα προβλήματα και αυτό είναι θετικό γιατί της προφυλάσσει από άλλα θέματα υγείας.

Αυτά τα προβλήματα είναι τα ακόλουθα.

  •  Το 5% των εγκύων έμφανίζουν προεκλαμψία.
  •  Το 10% των εγκύων γυναικών εμφανίζουν διαβήτη κυήσεως.
  • Το 10% των βρεφών στις ΗΠΑ γεννιέται πρόωρα.

Ανάλογα με το πόσο σοβαρή ήταν η κατάστασή σας κατά την εγκυμοσύνη, ο κίνδυνος καρδιακής νόσου μπορεί να έχει διπλασιαστεί, τριπλασιαστεί ή ακόμη και τετραπλασιαστεί. Πολλές από τις γυναίκες που έχουν καρδιακές προσβολές στα σαράντα και τα 50 τους είχαν προειδοποιητικό σημάδι πριν από χρόνια όταν είχαν προεκλαμψία ή διαβήτη κύησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Συσχέτιση καρδιακών παθήσεων με εγκυμοσύνη

  •  Η σχέση ανάμεσα στα προβλήματα της εγκυμοσύνης αλλά και του κινδύνου καρδιακών παθήσεων δεν είναι προς το παρών γνωστό αν υπάρχει συσχέτιση. Γι αυτό αυτό αν έχετε κάποια καρδιακά θέματα, είναι καλύτερα να πάρετε και ορισμένα μέτρα πρόληψης.

Μέτρα πρόληψης:

  • Εάν διατρέχετε κίνδυνο που σχετίζεται με τις καρδιακές παθήσεις, τότε φροντίστε να αλλάξετε τον τρόπο ζωής για να καταφέρετε να μειώσετε τους κινδύνους.
  • Φροντίστε να κάνετε προληπτικούς καρδιακούς ελέγχους και να κάνετε συχνά προληπτικές εξετάσεις για να μειώσετε το ενδεχόμενο κάποιου επεισοδίου.

Ακολουθεί βίντεο με καρδιακές παθήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Σωστή διατροφή: Tips για σωστές εφαρμογές

Λόγος της ψυχής: Η φιλοσοφική κληρονομιά της ψυχολογίας

Μύθοι και Αλήθειες για τα εμβόλια έναντι της COVID-19

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.